@Alle 'steunbetuigers': bedankt meiden...superlief! Ik heb vanmiddag lekker vrij genomen. Ik heb een paar boeken bij de bieb gehaald, en een verfje om mijn vogelverschrikkerscoupe weer te kunnen fatsoeneren, en nu zit ik lekker aan een kopje thee Mijn vriendje neemt zo eten voor ons mee, dus koken hoeven we niet te doen. Alleen straks nog even die verschrikkelijke rijles, en dan ben ik deze dag ook weer doorgekomen. Vrijdag ga ik even naar de huisarts, eens zien wat zij te vertellen heeft. Ik voel me zo schuldig naar mijn collega's toe. Ik heb het gevoel dat ik ze op een heel cruciaal moment (qua fusie en werksituatie op dit moment) in de steek ga laten, al zeggen zij dat ik me daar absoluut niet druk om moet maken. En ergens denk ik ook: ik ben pas 22 weken zwanger, is dat niet heel vroeg om nu al af te haken? Stel ik me aan? Ach ja...ik weet het gewoon niet. Jullie ook allemaal sterkte met die emotionele buien *knuf* @Indira: ik wil ook zo'n gevulde commode vol met gewassen kleertjes enzo! Ik wil echt zo snel mogelijk een kamertje bestellen, want dat inrichten van die kastjes lijkt mij ook zo leuk Van je namen vind ik Marah en Maita de leukste. Benthe, Jalea en Helena spreken me niet aan, Lenthe vind ik persoonlijk nogal 'gezocht' (net als namen als Vlinder, Bloem etc.), en Emma vind ik wel erg mooi maar die hoor je wel vaak. @Zen: gefeliciteerd met je meiske!
@ Derona De eerste 4 of 5 dagen heeft ie niets in huis gedaan. Maar nu gaat ie elke keer protesteren als ie in zn bench moet en dat doet ie door express te plassen. Hoe vaak en lang je ook naar buiten gaat, als hij even in de bench moet, hoppa, gaat ie meteen zitten. Het is met verschillende dingen goed op te lossen, maar vergt heeel veel uitlaten, consequent zijn en con-ti-nu opletten. Na vanmorgen heeft ie gelukkig niks meer in huis gedaan. Maar is zo wel erg vermoeiend, heb ook nog Kynan en een heel huishouden, en 20 uur per week werken. Is nu echt even veel... Maar hoort erbij he. Lekker dat hij ff ging slapen! Morgen idd weer naar school, is ook wel lekker denk ik
@Female ja ik weet er alles van,van het zindelijk maken pfff kan erg stressvol werken, maar meis de aanhouder wint,
Vraagje weet iemand zo waar ik een verkleining kan halen voor de maxicosi,en een kapje?diev an mij zijn namelijk spoorloos verdwenen of zou ik dat in de babywinkel kunnen vragen?
Hallo Indira, zelf vind ik Marah & Jalea erg mooi. Maita ergens ook wel en ergens ook weer niet. Het is geen lelijke naam, vind ik, maar misschien moet ik er even aan wennen. Dus die staat bij mij op een twijfelplaatsje. De andere namen vind ik niet zo mooi. Zoals je kunt zien hou ik juist van een beetje aparte namen. Ik vind de juiste naam kiezen een van de moeilijkste dingen tijdens de zwangerschap en ben ook blij dat wij voor zowel een jongen als een meisje een mooie namen hebben gevonden. Geeft toch wat rust. Suc6 ermee! Groetjes SimplyMe
Heyhey, @ Derona: als ik ECHT zou moeten kiezen dan zou ik kiezen voor Jalea... Hoezo had je bij mij echt hollandse namen verwacht dan? @ Mikki: NEE je stelt je absoluut niet aan! Als jij je aanstelt, dan zou dat voor mij toch ook zo zijn... aangezien ik al in de ziektewet zit vanaf 17 weken? Dus meid... doe lekker rustigaan en doe wat met het advies van je collega's . *DIGIKNUF* @ Female: tip voor als Levy gaat zitten als hij de bench in moet. Gelijk oppakken en buiten neerzetten. Dan stopt hij (als het goed is) gelijk met plassen en gaat hij buiten verder. Succes meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
DIt zijn zowiso de meisjes namen die het niet zijn geworden bij ons, Dalicha Chayenne Chanaya Djamila Ylaise Laïsha Mijn man is kwa uitspruik er niet goed in,en dan is het al gelijk van nee niet mooi Snik, had ik een mooie naam weer gehoord Shenaya,vind hij het weer te moeilijk,maar de naam word wel apart hihihi
@iloveandres thnx voor de tips,ja had ik verwacht aan je uiterlijk te z ien maar dat is nu net het leukste
en de jongens namen had ik er niet veel van alleen Glenn en Sylvano,maar over de jongens naam zijn we er wel uit
Glenn vind ik ook leuk Maar zo heet mijn schoonvader, en wij willen ons kind niet naar hem vernoemen, want dan moeten we hem ook naar mijn vader vernoemen om het eerlijk te houden. En aangezien mijn vaders naam JAN is.... Dat doen we dus maar niet
Nee dat lijkt mij ook niks,bij Roelof in de familie,heet zijn vader ook Roelof,en die en die,en ik ben de spelbreker,ik wil niet dat mijn zoon Roelof heet
@ Derona: graag gedaan hoor. HIHIHIHIHIHIHI. Grappig dat je dat dacht naar aanleiding van m'n uiterlijk. HIHIHIHIHI. Ik had van jou wel verwacht dat je een aparte naam zou hebben voor de kleine. Gewoon door je naam hier en de naam van je andere kleine vent. HIHIHIHI. Zow, de was hangt en hoop dat het vanavond droog is. dan kan het allemaal in de mand en kan het rekje weer ingeklapt worden. Staat nu voor de tv boven het bed, dus... Andres had alles weer in de babykamer gezet, maar heb net zelf de commode (gelukkig zit er nog niets in) even naar de goede kant geschoven. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Jawel hoor. Het had eerst al 20 minuten in de droger gezeten, zodat de vezels zacht blijven en nu hangt het. HIHIHIHIHIHIHI.
Grappig dat iedereen wel last heeft van jeuk, maar dat het wel bij iedereen anders is. hihi. @Tacha1987: wat bedoel je met "de geboortelijst leggen"? @Nettie: wat leuk dat je weer langskomt. Het dagje Lauwersoog klinkt heerlijk! Wel jammer dat de overdracht op het werk zo slecht geregeld was. Heb je er nog iets van gezegd? @Zen: gefeliciteerd, een dochter! @Indira: wij moeten nog een campingbedje en maxi-cosi. Ik weet alleen niet wat voor een "base" we erbij nodig hebben, want we moeten nog een andere (2e hands) auto kopen. Weet iemand hoe dat zit met die easybase en zo? Maar daar kunnen we ons dus al met al aardig wat besparen. Heel jammer dat ze geen korting hebben op de bugaboo, want die willen we ook gaan bestellen. Over de namen: ik vind het zelf belangrijk dat de spelling van de naam duidelijk is, dus om die reden vallen voor mij Benthe, Marah, Lenthe en Laita af. Let op: emma is de 5e populairste naam in Nederland. Ik weet niet of dat voor je uitmaakt? Ik vind het wel een mooie naam, maar ik hou ook wel van wat ouderwetsere namen (van mijn generatie zeg maar). Ik vind Helena een erg mooie naam, beetje ouderwets Grieks. Maar ik vind het wel lastig om die naam bij een babietje te passen (bij een tiener of vrouw geen probleem) @Yvette1983: ooh, dat is een kraamlijst. Vrienden van ons hadden een envelopje op het geboortekaartje en dat werd door andere vrienden (in Nederland dus) als erg brutaal gezien. Mensen vinden het blijkbaar veel te leuk om babywinkels in te gaan. Ik heb vandaag gebeld: op 23 oktober begint voor ons de cursus Samen Bevallen. Ik heb er helemaal zin in! Oh ja, van het weekend hebben we 4 vuilniszakken met kinderkleertjes gekregen (die rouleren in de vriendenkring). In de vakantie maar eens kijken wat we wel en niet leuk vinden, en lekker sorteren op maat enzo.
Stelletje kletskousen Ik ben weer terug, voor de vierde keer vandaag! Nu was mijn suiker 5,1 en de assistente vond dat het wel veel schommelde Zometeen om 17.20 uur hebben we de afspraak bij de huisarts om te kijken wat hij ervan zegt, maar ik denk zelf dat het gewoon goed is Straks nog een kleine update en dan ga ik naar zwangerschapszwemmen! @ Zen: Oh meisie, helemaal overheen gelezen! GEFELICITEERD met jullie meisje! Wat leuk zeg @ Female + Derona: Sterkte vandaag! Wat vervelend dat jullie zo slecht in je vel zitten! @ Patricia: Dankjewel meid! Ja, ik heb ook al contact gehad met zon gastouderburo, dus ik denk dat die mij ook wel verder kunnen helpen. Ik wil nl. misschien zelf wel als gastouder aan het werk gaan En 2 verpakkingen halen is een beter idee We gaan nu het appelprutje (zoals ik het maar genoemd heb) eens lekker proberen (hij is superlekker!) @ Mikki: Nee, je stelt je niet aan! Als je lijf zegt dat het op is, is het op! Goed van je dat je vanmiddag vrij hebt genomen, tank maar even lekker bij meid!
@ Yvette: fijn dat hij lekker was meid. Ik ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen straks. Gastouder worden lijkt mij opzich ook nog wel wat, maar dan moet ik wel 5 dagen in de week werken, wil ik het loon hebben wat ik nu heb zeg maar (zo ongeveer). Kan er wel even naar vragen als ze bij me op bezoek komen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@iloveandres owh je maakt er dubbel werk van pff hihi,ik heb net ook ff lekker mijn wasje in de droger gedaan @Yvette ben benieuwd wat de ha zegt,ik denk dat het ook goed is hoor