Mamamakka Succes hoor morgen! Mikki Wil je even laten weten, dat ondanks dat ik hier niet meer zoveel ben.... ik geregeld op mn telefoon kijk hoor.... dus als je nieuws hebt... zal ik zeker dit zo snel mogelijk hier neer zetten...! Lotus... het wordt toch wel tijd hoor!
Och, zit ik met mijn suffe hoofd bij het aantal antwoorden te kijken... maar 3700 gaan we ook niet redden
Mikki Zie je vraag staan over bv.... eigenijk werkt het heel simpel... hoe meer je afneemt... (dus door het drinken van je baby of als je kolft) hoe meer je lichaam gaat aanmaken.... dus als je 's-nachts niet meer voedt... dan weet je lichaam dat op gegeven moment... en dan maakt het snachts geen melk meer aan..... Je kan wel "overgangsproblemen hebben", (vandaar dat je bv ook niet erg snel mag afbouwen....) Zelf krijg ik wel stuwing als er een nacht niet gedronken wordt...(heeft niet iedereen) maar als je elke nacht fv geeft, dan pas je lichaam dit dus aan...
nog 1 week en 4 dagen geduld dan.... Succes! Heeft iemand me al "ingehaald" wat dat betreft?! Hoop het niet hoor!
1 week en 5 dagen.... en ja hoor... je krijgt ook stuwing als je bv geeft.... kan trouwens ook voor mn dochter een behaatje kopen... door mijn hormonen heeft zij ook kleine silicoontjes....