Ja.. he?! En ondanks alle ellende had ik van de week toch echt een moment dat ik mn buikje miste en me "leeg" voelde.... en soms dacht.... vorige week... was ik nog zwanger..... zucht....
Aaaaaaaaaaaaaaah dat kan ik me best voorstellen,ik denk dat ik mijn buik ook ga missen en het getrap van binnen
Truste lotus. Ik hou de telefoon in de gaten. Ik ga ook maar eens slapen geloof ik. Truste meiden, en succes he
Truste luitjes.... Ik moet ook zo weer stoppen... "mevrouw" is weer aan t ontdooien... en mn zoontje is weer wakker geworden en ligt boven te huilen.... en te roepen om papa.. (die er niet is....) heb hem alleen naar bed gebracht en dat is hij niet meer gewend... zucht.... xxmona
meiden ik ga ook een poging doen om lekker te slapen . ik neem morgen de laptop mee dus mss als het mag kan ik morgen nog even tussen door melden , natuurlijk ligt het er aan hoe het allemaal zal verlopen dank jullie wel allemaal voor jullie succes wensen truste !
Trusten Libra, Ramona pfff sterkte vanacht ik ga ook zo proberen te pitten ben lekker verkouden aan het worden joepieee hihi
Grappig... Ik werd net voor de bevalling snotverkouden.... en met de bevalling was het helemaal weg..... om een dag later weer terug te keren... dus wellicht?! Nou ben ik echt pleite xxmona
Ja dat weet ik nog wel,maja hier is zoonlief ook strondverkouden hihihi pff en hier word het alleen maar erger,lekker keelpijn erbij achja krijgen we allemaal gratis en voor niets he
we moeten er om 8 uur zijn en dus gaan we nu ook weg mss dat ik me later nog kan melden ,maar dat merken jullie vanzelf wel . doegies !
Tsjonge, Mamamakka,Derona, jullie waren echt veel te vroeg wakker. Ik ook trouwens... Ga zo eens kijken of ik ook nog wa slaap kan pakken. In elk geval geen aardschokkend nieuws deze nacht....
@buik.. ik zal dat gemist ook wel krijgen, vooral het getrap of bewegen .. maar ik ben ook wel blijl als ik van me buik af ben.. dan kan ik weer op buik liggen slapen.. @libra.. helaas nog babyloos hier.. en daar? @mamamakka. .ik zal aan je denken vandaag spannend hoor vandaag! @derona.. ik ben ook strontverkouden.. al paar dagen pff.. en word altijd wakker met keelpijn.. en dan twee glazen melk drinken.. dan gaat het weg.. niet ziek worden!
Oh hier ook dat gevoel al gehad.....heb de zwangerschap zo intens beleefd, maar hopelijk mag ik het binnen niet afzienbare tijd nog een keer mee maken 8)