@derona: ja kan natuurlijk dat er een februari-kindje bij zit..... maar het zal toch een januari kindje blijven wat mij betreft ook al word het geboren in febr. Toch? is iedereen het mee eens toch? Hier mooi weer zeg! Hoe is het bij jullie? T is dat we bezoek krijgen maar anders zouden we even een wandelingetje gaan maken....misschien kan het alsnog...we zullen zien, als de bezoek op tijd weer weg gaat misschien... Moet wel zeggen dat ik nu werl kapot ben, hebben Mila in bad gedaan, gevoed en na de voeding kon ik haar weer schone kleertjes aandoen want ze kotste de boel zo weer onder....arm wijfie... daarna nog was opgehangen en opgeruimd.... mehn kan echt merken dat ik nog steeds niet de oude ben zeg.... Maar goed, nu even rust nemen, wat eten en dan ben ik er wel weer. Zal zo even kijken of ik nog wat kan reageren, maar beloof even niets, er gebeuren hier vaak zomaar dingen tussendoor waardoor ik de laptop weer aan de kant moet gooien dus vandaar geen beloftes. Zitten nu trouwens allemaal videobeelden van Elise als baby terug te kijken.... mehn die meiden lijken als 2 druppels water op elkaar zeg..... behalve dat Mila blond is en Elise donker....(zie je nu ook niets meer van trouwens) maar verder is Mila bijna exacte kopie van Elise, echt grappig om te zien. Ga ik nu even een boterham smeren en kom ik dan weer even terug om te kijken hier.
hoi meiden ff snel eeen berichtje vanmij hier gaat alles goed , voel niets van die veter behalve een paar krampjes zo nu en dan ! maar goed hij zit er net anderhalf uur in dus kan alle kanten nog op als ie het goed doet en ik krijg er ontsluiting van dan worden morgen me vliezen gebroken en/of ingeleid :d liefs maika
@derona.. ik hou hem vrij @nettie.. lekker rustig aan doen meid.. @mamamakka! ooh je maakt het wel spannend meid.. kom op met de baby vandaag!
Hai....Nou even net gaan kijken hoelaat de bus kwam,omdat mijn wagen niet in de auto past gaan we met de bus op stap ,jaimy zit nu zijn fles te eten en hebben we de bus gemist hahahah,nu hopen dat we de volgende halen als hij op tijd boert Maar goed wat heb ik geslapen vannacht zeg joehoeeeeee,ze zijn superlief geweest ze hebben beiden heerlijk geslapen. Ik ben om 2045 naar bed gegaan en heb het geen 21.15 zien worden,mart heeft jaimy rond 22.00 bij ons in het wiegje gelegd en die melde zichzelf om 1.00 en ben hem toen de fles gaan geven en viel daarna om 2.00 weer heerlijk in slaap,en melde zichzelf pas weer om 5.30 wat was dat heerlijkkkkkkkkk,en Noël werd vanochtend pas om9.00 wakker en ik ben toen pas wakker geworden dus jaimy heeft na zijn fles weer heerlijk geslapen,ik ben weer helemaal fit,alleen mijn hoofdpijn van het vaste slapen nu maauwerd he hahaha,het is nooit goed. Heb meteen mijn huis gepoetst en alles gehaald en nu even vlug naar de stad toe.,als hij klaar is met de fles dan,mijn moeder zit hem te geven,supereigenwijs is ze,ze wil hem persse geven met der hand Hai Lotus....slaap lekker meid Hia mamamakka.......Veel succes meid,ik duim voor je Hia Nettie.....Hier is het ook heerlijk weer en daar gaan we meteen even van genieten hoor neem inderdaad je rust meid en nog niet d eoude bent je bent pas bevallen meid,dus doe het rustig aan en je hebt er nog 1 rond loen he. Leuk is dat he dat heb ik ook met jaimy noël en zoë* in het begin dan want met Zoë* kan ik niet meer vergelijken.
Hey meiden, heb even tijd om te reageren. Joshua moet zo weer eten, dus... (inmiddels heeft hij al gegeten, het CB kwam ertussen) @ buikje missen: dit heb ik helemaal niet. Raar is dat he? Ik denk dat dit komt, doordat ik hem de laatste weken niet meer gevoeld heb. Als ik hem nog gevoeld had, dan denk ik dat ik zeker mijn buikje gemist zou hebben... @ Goofychick: ow meid, denk jij nu al aan een tweede? Hier voorlopig nog niet hoor. Laat ik eerst maar eens goed herstellen van mijn BI en alles goed in het gareel hebben. Binnenkort ga ik dan ook naar de huisarts voor anticonceptie. Ik zit te twijfelen tussen implanon en een spiraaltje. @ Female: ik hoop dat je snel van je pijn af bent meid! @ Mamamakka: ow meid, spannend hoor. Ik hoop voor je dat het allemaal door gaat zetten nu. Hier is het CB geweest en Joshua weegt 2700 gram! Ben zo trots. Had wel verwacht dat hij over de 2500 heen zo zitten, maar zover er overheen had ik niet verwacht. Hij krijgt nu eigenlijk te veel, want qua zijn gewicht zou hij eigenlijk maar 65 cc mogen hebben zei ze, maar Joshua drinkt al tussen de 70 en 80 cc. Maar omdat het borstvoeding is, wat hij krijgt, steekt het niet zo nauw vertelde ze. Ik moest hem maar gewoon blijven geven waar hij om vraagt. Ow ik ben zo blij zeg. Had al hele horrorverhalen in mijn hoofd gehaald, dat hij echt minder moest eten enzovoorts. Maar alles was gelukkig goed. Nog even stofzuigen zometeen en dan ga ik lekker m'n bedje opzoeken denk ik en anders even op de bank liggen. Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Patrieske ik hoop dat je de bus hebt gehaald num, fijn dat je een keer lekker hebt geslapen,ja dan ken ik als je te goed slaapt dan koppijn krijgen lekker he hihihi knuff
Joehoe, Kynan ligt voor z'n middagslaap in bed, de hond is in de tuin aan het spelen en het huis is netjes... Mama's momentje @ Goofychick Wandeling heb ik de laatste 3 dagen al gedaan, maar heeft niks uitgehaald . Het doet wel onwijs veel pijn overal als ik een eind wandel, maar ik moet er echt even uit af en toe, word anders gek van het binnen zitten de hele tijd En over je kraamtranen; volgens mij is dat normaal, maar hoe lang het duurt? Geen idee, ik heb er eigenlijk nooit last van gehad..... Verder alles goed met jullie kleine schat? @ Derona Thanks Normaal heb ik geen last van erge pijn 's nachts hoor, vannacht alleen @ Mikki Hoe komt het dat je zo bang bent voor de bevalling? @ Patrieske Fijn dat je eens goed geslapen hebt! @ Nettie Niet zo gek dat je nog niet de oude bent, bevalling is pas 10 dagen geleden! Hier idd ook mooi weer, veel zon! Krijg gelijk een beetje lente-gevoel @ Iloveandres Super dat ie zoveel is aangekomen! Zo zie je maar, gewoon BV geven, niet teveel op letten of zorgen maken, ze geven het zelf wel aan, lekker relaxed blijven hept écht hoor! De dag gaat hier best snel eigenlijk! Heb al gezogen en gedweild, was gedaan, toilet schoon, opgeruimd enz. enz. (Zo irritant als je weet dat je binnen afzienbare tijd 5 dagen van huis gaat zijn, en wel wilt dat steeds je huis helemaal netjes is want STEL DAT... Zo idioot, alsof iemand het wat interesseert hoe het huis eruit ziet Zal blij zijn als ik straks weer gewoon mezelf ben
Dat weet ik eigenlijk niet... Nou ja, ik weet het eigenlijk wel. Ik ben echt een ster in mezelf druk maken om dingen, en dingen veel groter maken dan ze eigenlijk zijn. Maar goed, een bevalling is natuurlijk wel iets 'groots'. Ik ben er echt bang voor dat er dingen in mijn lichaam kapotscheuren enzo...brrr...Of dat ik heel erg ga schreeuwen, of dat mijn vriend het niet gaat trekken, dat het emotioneel superheftig gaat zijn...dat soort dingen. Omdat ik nu bijna helemaal niks meer doe, zit ik echt te 'wachten' op de baby...het is echt stilte voor de storm hier, want ik weet dat mijn leven binnen een aantal dagen voor 100% verandert. En dat voelt ook best wel raar allemaal... Ach ja...ik heb gewoon téveel tijd om te piekeren momenteel [/quote]
Dat heb ik ook heel erg Alles moet bijgehouden worden, want STEL DAT de kraamzorg een haartje in de douche ziet... dat kan natuurlijk niet he Maar...is het gerommel bij jou weer opgehouden dan? :-k