@Female fijn dat je dag goed verloopt,niet te druk zijn he,maar sorry ff niet begrepen 5 dagen van huis? @Mikki dat heb ik ook met dingen groter maken dan ze daarwerkelijk zijn, ik ben zo iemand die als ik wat voel of heb dat ik denk meteen dood ga bijwijze van, maar voor de bevalling ben ik eigenlijk niet zo bang,maja idd je gaat er nu veel over piekeren omdat je merendeels alleen nu bent dikke knuff
@ Mikki Oke. Maar als het eenmaal zover is denk ik niet dat je bang zult zijn hoor, dan heb je daar geen tijd meer voor Probeer maar relaxed te blijven, dat is voor alles beter (Zelfs de weeen zijn dan efficienter!) En dingen als hoe je vriend zich dan voelt, of je schreeuwt etc. zijn echt niet belangrijk, zijn ze wel gewend! Maar idd, we hebben wel veel nadenk-tijd nu . Komt echt goed! Gerommel is niet opgehouden, vannacht veel pijn gehad. En harde, pijnlijke buiken zijn nog steeds erg onregelmatig, maar doorzetten doet het nog niet... Dus nog meer geduld @ Derona Ik ga weer op de klassieke manier bevallen, zoals bijna iedereen dat hier doet. Gewoon in het zh, en je blijft na de bevalling 5 dagen op de kraamafdeling. Heb ik met Kynan ook zo gedaan en dat is erg goed bevallen!
@derona.. ja zeker.. alleen het gaat niet goed als me moeder belt tijdens het slaap maar daarna nog wel een uur geslapen.. heb je lekker geslapen? ja zo benauwd! @libra heb je lekker geslapen? oh het lag dus niet aan mij @patrieske.. dank je wel @female! alweer die dingen gedaan heb je nog wel rust in je donder? @mikki.. ik ken dat.. ik heb dat ook.. maar vandaag ook even huilend aan de telefoon gehangen met mijn moeder.. dat ik gewoon zat ben..
@ Lotus Ja ik veveel me anders rot, moet echt wat te doen hebben hoor! Bij jou niks spannends aan de hand vandaag?
ik ken t.. ik heb zelfs de bed verschoont vandaag.. en wassen gedraaid en zometeen strijken en ben ook nog bezig met koelkast schoonmaken.. in vaatwassre hier niks aan de hand.. harde buiken weer afgezakt grr... maar ja als me vliezen breken moet ik meteen liggen en bellen..
Trouwens dames.. jullie moeten niet schrikken vanavond.. maar vanavond ben ik niet online! ik heb me manlief beloofd dat ik de laptop uit laat.. en hij de tv. .dat we dan gezellie even tijd voor ons samen hebben.... LIefs mir
hoi hoi was ik nog weer even snel internet op me foon doet het niet goed dus nu ff snel op de laptop maar makkelijk is ander ,moet met de laptop via de foon van me mannetje ,niet handig dus er is op dit moment een beetje verwarring heb nu om de 10 min harde buiken en de ene zuster zegt dat als er 1cm ontsluiting bij komt er morgen de vliezen worden gebroken de ander zegt weer dat er dan nog een veter word geplaatst ! moet iig vanavond hier blijven want morgenochten om 7 uur weer een ctg en om 8 uur of een nieuwe veter of ze gaan ontsluiting controleren was het weer even voor het moment . lotus neem jij het beheerderschap even van me over ? verder niemand intussen voor gekropen he kwa bevalling ? liefs maika
Hai derona.....Ja die van 13.38 hebben we gehaald en de terugweg zijn we gaan wandelen met zijn allen,lekker 20 min lopen dat valt wel mee,maar onderweg kreeg ik die stekende hoofdpijn weer ;-(( Dus nu maar weer net een pilletje genomen ;-(( Hai Female........Ja dat doet een mens heel goed ),lekker dat alles weer schoon is meid. Hia Lotus....Niets te danken meid )
Hia Lotus.........Geniet van elkaar vanavond meid ) Hai Mamamakka..........Nou ik hoop dat je ze allemaal een poepie laat ruiken en gewoon vanavond bevalt )
Mezelf......Ben heerlijk naar de stad gegaan,en we hebben lekker wat gegeten in de stad,veel bekenden tegen gekomen die allemaal oew en ahh riepen hahahaha,veel complimenten gehad over mijn gewicht ik zit namelijk al in mijn eigen kleding en die zijn zelfs wat te groot nu ),dus nu geniet ik nog even over 2 weken ga ik weer sporten en lijnen ) En weet je wat ik ben gewoon geslaagd voor hele leuke laarzen voor 5 euro,dan denk je ja daggggggggg dat ziet er uit maar ze zijn nepleer met een bont rant echt heel leuk,de winken gaat weg,en deze waren de laatste en daar liep ik mooi tegen aan,nou dat heb ik dus echt nooit,Mart valt stijl achterover hahahahah