Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    zo de lijsten weer bij :) goh er is niemand bevallen op de 21ste ;)

2. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @female.. ben je nou over tijd of was je vandaag uitgerekend of gisteren?

3. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Libra: Ik heb het ook als heftig ervaren.. Hoe is het bij jou?
    Zo begon het bij mij ook.. Alleen ging dat wat langzamer, daar heb ik anderhalve dag overgedaan.. Dus dat zegt niets hoor! Misschien gaat het sneller dan je denkt :) Kop op meid, hier heeft al het voorwerk ook weinig uitgehaald.. Nou ja, ik wil je alleen maar moed in praten.. Weet alleen even niet hoe..

Mikki: Ben blij dat het achter de rug is.. Gelukkig ging de 2e keer de ruggenprik wel goed :)

Derona: Sorry.. Maar ik heb geen tijd gehad om hier te komen kijken.. Maar ik wacht net zolang hier tot de laatste ook haar kindje heeft..

Nou ik moet nu de kleine doen.. Dus ik reageer wel weer verder waar jullie zijn gebleven strakjes, als dat niet erg is.. Want alles lezen, is wel een beetje te veel..

4. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lotus......Daar heb je ook helemaal gelijk in meid,eerst genieten van je zw verlof,ik heb dat ook gedaan ik moet nu volgende week naar de ww en dan ga ik ook langzaam kijken voor werk,maar eerst mijn uitkering aanvragen.
    En groot gelijk heerlijk ook zo'n papa dag of niet dat.

Hai derona.....Noël is ook gelukkig opgenapt en die wilde zelf naar de creche dus ik heb hem maar gebracht......maar ziek lekker samen uit,is delano wel rustig als hij ziek is dan Noël is dan helemaal hyper :(

5. Female

Female Niet meer actief

@ Derona
    Ik heb ook geen flauw idee hoe dat gaat :oops:
    Wel vreemd dat sindsdien vannacht iedere wee 3 keer zo pijnlijk is als ze tot nu toe steeds geweest zijn...
    Afwachten weer he

@ Lotus
    Vandaag precies 40 weken
    Nog niet overtijd dus :)

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @patrieske.. ja het is heerlijk zelfs nu heeft hij dat al.. as maandag is hij vrij.. dus als de kleine niet geboren is.. dan gaat hij mee naar de vk.. dan moet hij wel mee.. want als de kleine dan niet geboren is.. word ik gestript als ik ontsluiting heb.. :|

@dames.. we hebben 1700 gehaald :)

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske als hij ziek is,dan is hij heerlijk rustig,zodra hij weer gaat opknappen word ik gek van hem en vooral nu ik zelf niet fit ben haha

8. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    dan klopt je datum dus niet in de lijst?

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lotus.....ja dan moet hij zeker mee,wie weet gaat het heel snel bij je dan.....spannend dan hoor een maandag.

Hai Derona.....Bij jou is het dus omgekeerd,Noël die is wel druk als hij niet ziek is,maar als hij ziek is is hij echt helemala hyper,gek kind ;)
    Nou misschien kan je hem wat paaien met een leuke tekenfilm ;)

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Ramona: wat lief dat je hier mee blijft schrijven :D
    Wat lekker dat je al naar buiten bent geweest met de kleine prinses. Ik was nog benieuwd hoe het nu met alle kraamvisite (lees: schoonmams :) ) gaat enzo...? Laten ze jullie wel een beetje bijkomen deze keer?

@Simplyme: jouw man is dus inmiddels echt een professional :) Leuk om te lezen. Ik ben echt benieuwd hoe mijn vriend het gaat ervaren...maar ik weet wel zeker dat hij enorm gaat huilen als de beeb er is. En daardoor ik waarschijnlijk ook. Dus zakdoeken mee :rolleyes:

Wat lekker, zo'n rustig meisje...zeker als je ook al 3 andere kinderen hebt. Oeh wat lijkt me dat druk zeg :confused: Maar ook gezellig!

@Chantalk: wat een superbevalling zeg! Heerlijk ook dat je het gewoon thuis kon afmaken :D Wel jammer van die 1,5 uur persweeën wegpuffen...ow wat lijkt me dat verschrikkelijk :( Ik ben benieuwd naar de foto's van je meisje ;)

@Derona: hmmm...je klinkt wel ziekjes meid...of zijn dit soms voortekenen? :)

@Libra: hier heeft de man het ook al over een tweede kind :)
    Eerst maar 's kijken hoe dit 'bevalt' ;)

@Female: het gaat nu dus toch echt gebeuren bij jou...spannend meid! :D Enorm veel succes gewenst!

@Patrieske: wat ben jij gemeen zeg...hahaha :p Maar wel goed voor je mannetje...dan voelt hij ook eens hoe zwaar het is om twee kids te verzorgen.

@Lotus: nog altijd rustig bij jou? Het beebje zit vast nog heel lekker in je buikie..hihi :p

11. Female

Female Niet meer actief

Joehoe ik ben hem kwijt! :whistle:
    Geen twijfel over mogelijk! :)
    (Wat een details voor een forum zeg :oops: :) )

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikki nee lieverd,dit zijn geen voortekens :D:D

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mikki

hahahahha ja ik ben erg gemeen soms hahahahha,erg he,maar goed hij is blij dat hij is werken hahahah.
    Hoe gaat het met jou meid?

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    YSSSSSSSSSSSS Femaleeeee

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Heb je er geen foto van gemaakt,wilde het wel zsien hahaha

fijn dat je het kwijt bent

16. Female

Female Niet meer actief

Tja, ookal verlies je de slijmprop kan het nog 2 weken duren.
    (Maar omdat ik al weeen heb, kindje vast ligt, alles week, 2 cm ontsluiting krijg ik toch stiekem hoop :oops: )

@ Mikki
    Thanks meid, lief van je!
    Hoe is het bij jou?

@ Lotus
    Ik zie het nu ook, klopt. moet idd 22 zijn ;)

17. Female

Female Niet meer actief

Gadver Derona
    :)
    Nee heb ik niet gedaan

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Female nou ik denk dat het nu wel snel gaat bij je hoor
    bij mijn moeder ging het meestal slijmprop verliezen en dag er naar weeën etc

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier ook nog niks bijzonders aan de hand. Ja, het rommelt als een gek, maar ik heb niet het idee dat er al snel een bevalling aan zit te komen :( Nou ja, we gaan gewoon voor de 29e :)

Ik heb wel het idee dat onze kat aanvoelt dat er iets staat te gebeuren...hij doet zo achterlijk :confused: 's Nachts steeds schreeuwen en jammeren enzo. En vanochtend had hij gewoon op de mat bij de voordeur gepoept :evil: Nou...als ik ergens nu geen zin in heb is het wel om kattenpoep op te moeten ruimen, met mijn brakke lijf. Dus ik heb 'm heel erg straf gegeven en 'm met zijn kop vlak boven de drollen gehouden en tegen hem geschreeuwd. Sadistisch he :oops: Ik voel me nu wel een beetje schuldig...
    Hij ligt nu heel zielig in zijn mandje en durft er niet meer uit te komen...

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikki pff zou ik ook hebben hoor,en niet je schuldig voelen,zo zou ik de ochtend ook absoluut niet willen beginnen met katten strond gats

Deel Deze Pagina