Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mirella Amen,idd de eerste paar weken zijn super zwaar als je net bevallen bent,je komt echt niet aan je rust toe in het begin,

@Mikki,wtf pang gevoel,lek je niet hihihi

2. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Mikki Pang? Vlies gebroken? / steek? schop?

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    het voordeel bij mij is denk ik dat ik dat niet erg vind hahaha,maar ik snap heel goed wat je bedoeld :D:D:D

met hoeveel weken kwam je dochter dan?

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dit doet mijn ventje ook, als ik in bed tv lig te kijken...
    Maar zodra ik ga slapen is hij altijd meteen rustig, en gaat hij ook slapen :D Soms voelt mijn vriend 's nachts wel eens aan mijn buik, als ik diep in slaap lig, en dan voelt hij hem wel eens een beetje rommelen, maar nooit hard.

Maar inderdaad, die bewegingen doen nu soms wel pijn he...ik heb hier regelmatig dat meneertje met zijn dikke billen bij wijze van spreken 'klem' zit onder mijn ribben...auw :)
    Ook strekt hij zich wel eens uit, met zijn billen naar buiten gedrukt en zijn koppie op mijn blaas....nou dat doet ook zéér :(

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik voel nog geen nattigheid...hihi :p
    Zal wel niks geweest zijn, misschien een vreemde beweging van de beeb... Anders zou ik nu toch wel vruchtwater moeten verliezen toch?

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikki ja dan zou je idd nu wel wat moeten verliezen,spring ff een paar keer hihihih

7. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Hahaha, ik krijg net een uitnodiging email via die dvd die ik gratis heb gehad van Tena voor bekkenbodemoefeningen; of ik wil meewerken aan een interview in LINDA magazine over urineverlies... Met foto erbij...
    :oops:

Weet niet of jullie weten hoe die interviews eruit zien in LINDA, maar die foto's zijn altijd MEGAGROOT he! :) :)

Weet dat het een beetje taboe is urineverlies na je bevalling, maar om nou in de LINDA te gaan staan, dan ben ik de rest van m'n leven die griet die d'r plas niet kon ophouden na de bevalling! :oops:

8. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Mijn dochter kwam precies op de uitgerekende datum.

En Delano?

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mirella leuk zeg,maar idd ik zou ook niet weten of ik dat zou willen doen hahahaha

Owwwwwh kijk zij wist hoe het moest haha,ben benieuwd of deze dat ook gaat doen bij je :D:D:D

Délano kwam al met 36 weken en 6 dagen,door zw vergifteging hihih dus heb totaal geen vergelijkings matreiaal hihihihi

10. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik heb geroepen tijdens de weeen dat ik nooit meer SEX wilde, en al helemaal nooit meer ZWANGER wilde worden.. Hahahaha!

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mikki.........En dan zeg jij dat ik gemeen ben ;),nee joh ik kan goed begrijpen dat je boos werd meid,het is niet anders misschien doet ze het nu nooit meer.

Hia Lotus.........Jeetje meid nou goed als het dan ook echt dinsdag is is het ook goed toch ;)
    Maar ik kan wel begrijpen dat je het wat zat bent?

Hai Chantalk......Ja dat begrijp ik dat het niet leuk is tijdens een wee,maar nu kunnen jullie er hard om lachen en het is zeker leuk om te vertellen toch :)
    Ja het was te druk ik ben al afgewrkt en dan krijg ik straks weer visite eigenlijk had ik nee moeten zeggen,maar goed dat uurtje hou ik ook nog wel vol ;;-(

12. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Female: Ik hoop met je mee..

Mikki: Die frustraties had ik toch ook heel vaak tegen over de kat.. Maakt niet uit hoor, ze kunnen echt wel tegen een stootje! En hier ging het een tijdje alweer goed, ze lag tijdens de weeen bij mij op kraambed, en nu wil ze niets meer van me weten.. Geef je kat maar een dikke knuffel en dan is het wel weer geod hoor ;)

Chantalk: Lekker ding :D

Libra: Ik verloor heel veel slijm, en tijdens bezoekje van verloskundige lag ze ineens achter het schaambeen maar kon er nog wel weg.. En dat is dus zo gebleven.. Donderdag was daar niet veel verandering in gekomen.. Maar ik had wel opeens ontsluiting, 2 á 3 centimeter.. Dus heb vertrouwen :) Genieten doe ik zeker :D

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Chantalk......Wate en snoepie en wat een haar zeg meid,wauwwwwww zo mooi donker ik zwijmel helemaal weg :)

Hai Libra....Nee inderdaad ze komen er allemaal wel een keer uit,maar als je al zo lang met oefen ween zit dat lijkt me zeer vermoeiend,wat zeggen ze daar eigenlijk over hoe lang mag je dat hebben,daalijk ben je helemaal uitgeput tijdens je bevalling?

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai female.....Ja ik zou het net wat je zegt toch even laten checken,ik zal het daalijk wel waardchijnlijk lezen.
    is het geen optie dat je ouders gewoon al komen en desnoods blijven slapen bij jullie?

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lotus.......Nee ik heb inderdaad niets gehoord meid,ik zal haar anders zelf even smsen en als ik dan wat hoor laat ik het jullie weten,als ik niets hoor dan sms ik niets meer want dat vind ze misschien niet zo leuk.

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Female meis hoe gaat het?

17. Female

Female Niet meer actief

Thanks lieve meiden,

Ben weer thuis, heb weeen ong. elke 10 min. soms vaker. Ze doen steeds meer pijn.
    3-4 cm ontsluiting.
    Jur gaat niet meer werken vanaaf en mijn ouders komen vanavond hierheen.
    Ga nu even rustig zitten want het doet wel pijn steeds.
    Probeer jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Denk ook aan jullie!

Liefs

18. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    patrieske: Ja is inderdaad erg vermoeiend. De vlos had het al over strippen, alleen ze kon er nog niet bij omdat de BMM nog niet rijp genoeg is... We zullen maandag wel zien hoe het gaat...

Joyce: Hoei, nou dan kan het nog snel gaan dus... laten we het hopen :)

19. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou ik had het ook.. In het ziekenhuis, 1x op de grond geplast en een keer in bed.. En ik schaamde me heel erg, maar voelde niet eens dat ik moest..

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Tuurlijk, ik zei toch dat ik je moed wilde inpraten :)

Deel Deze Pagina