Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Joyce: nooit meer sex :) Ik hoop niet dat ik dat ook ga roepen tijdens de bevalling...*bibber*

@Patrieske: wat een sadistisch typje ben ik he :) Maar ik heb het alweer goedgemaakt met het poezekind hoor...hij ligt alweer languit te luieren in de keuken, alsof er niks gebeurd is :)

@Female: het gaat dus echt gebeuren nu 8) En precies op de uitgerekende datum, over timing gesproken :) Ik ga aan je denken vanavond meid!

@Ladybug: terug van weggeweest :D Wat een prachtig mooi mannetje zie ik daar in je banner! Lekker dat alles goed gaat bij jullie.

2. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Eindelijk heb ik rust................
    Vandaag naar het inloopspreekuur van cb geweest en we moeten gaan bijvoeren met kunstmelk ze kwam de laatste paar dagen echt elk uur voor eten had er echt geen rust van en nu ligt ze heerlijk te slapen en heb ik ook eens tijd voor mezelf.
    Ik was echt mezelf niet en had vanmorgen weer mega huilbuien dus hoop dat het nu allemaal beter wordt

Female dat schiet lekker op maar ik moest met 3 a 4 cm nar het ziekenhuis?

Maika ik hoop dat het bij jou ook op gaat schieten.

En alle anderen heel veel sterkte met de laatste loodjes

btw urine verlies heb ik gelukkig geen last van ;)

3. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    @mikki ik hoop dat ik dat ook nooit zal zeggen haha.. :) ik kan niet zonder sex hor haha :)

4. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Even een hele brutale vraag aan de pas bevallen dames he...ik hoop niet dat jullie het verkeerd opvatten, want ik vraag het alleen uit nieuwsgierigheid...
    Ik lees van bijna iedereen dat jullie (de eerste weken althans) last hebben van huilbuien, kraamtranen, zorgen, chronisch slaapgebrek, etc.
    Kan je dan evengoed wel genieten van je kindje, of komt dat later pas echt?

Als ik de verhalen zo lees is die kraamtijd echt megazwaar... :(

5. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    he mikki.. ik weet van me schoonzus dat je meteen al geniet hoor ;)

6. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Echt...? Ondanks al die toestanden eromheen?
    Ik kan me er nog zo moeilijk een voorstelling van maken hoe het gaat zijn...

Als 'ie nou gewoon eens kwam, dan wist ik het ook. Ik word ongeduldig! :evil:

7. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    tussendoor heb en geniet ik nog steeds hoor ;) maar idd het is echt zwaar en ik snap nu waarom jeje verlof ook echt nodig hebt..............

8. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Ja.. ondankds dat ja.. anders had k nooit kids genomen :p maar ik ben ook ongeduldig :evil:

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mikki.....Nou gelukkig hebben jullie het weer goed gemaakt :)

Hai Journey....Fijn dat het met bijvoeden beter gaat .

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Mikki

Meid je geniet echt wel door mijn zeur mailtjes heen zie je ook dat ik helemaal geniet,het is gewoon zwaar als je een paar gebroken nachten hebt,en echt niet kan bijtanken,je hormonen erbij en dat maakt het lekker even depri op die momenten,maar als je je kindje in de nacht voed,ik praat voor mijzelf en hij ligt dna lekker tegen mij aan en het is stil dan geniet ik met volle teugen en als ie je aankijkt en hij lacht dan word je helemaal verlief,maar meid vrouwen zeuren gewoon hahhahaha ;))

11. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Tuurlijk wel genieten maar ik was ook nog veel bezig met mijn eigen herstel dat het niet optimaal was. Nu het steeds beter gaat heb ik ook meer energie en geniet ik er ook meer van.

Huilbuien: een keer gehad toen iemand me advies probeerde aan te smeren waar ik niet op zat te wachten---> bemoeienis

kraamtranen: niet echt gehad, alleen toen de kraamhulp afscheid nam, we hadden een hele fijne en ze is toch je steun en toeverlaat geweest voor een week en het afscheid was best emotioneel want nu stonden we er "alleen" voor

zorgen: ben er af en toe wel even uit geweest om te kijken of de kleine nog ademde

chronisch slaapgebrek: wel vermoeiend door herstel maar na een paar dagen beterde het zeer snel en mijn man ging er ook afwisselend uit als ik te moe was---> ik geef flesvoeding en ben dus niet afhankelijk van borstvoeding en dus hoef ik niet alle voedingen zelf te doen

Is geen brutale vraag meid, ik ben benieuwd wat je eigen ervaringen zijn strax want het is voor iedereen anders natuurlijk

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

@ Mikki: ja het is heel erg zwaar, maar ook ontzettend mooi! Het is allemaal zo nieuw en je maakt je zo'n zorgen, maar tegelijkertijd ben ik ook ontzettend verliefd op ons mooie mannetje. Het ene moment barst ik in janken uit en het andere moment ben ik helemaal gelukkig en blij. Dus dat compenseert het echt wel ruimschoots! Don't worry :)

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske jaa rommels wat is rommels tegenwoordig hahaha,
    moet gewoon eens door gaan zetten :D:D

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ah, oké...gelukkig :D Bedankt voor de eerlijke antwoorden allemaal ;)

@Patrieske: dat voeden in de nacht lijkt me inderdaad zo'n mooi moment...de hele wereld slaapt, en alleen jij lijkt wakker te zijn, met je kindje. Lijkt me heel speciaal, ondanks dat je natuurlijk kapot gaat van de slaap.

15. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ Mikki,
    Ohjee sorry ik wilde je niet bang maken met mijn klaagverhaal! Nee, het is eerlijk waar ook een van de meest bijzondere en mooie tijden die je ooit zult meemaken (Zoals anderen hierboven ook al hebben beaamd). Als het goed gaat ben je meteen helemaal verliefd op je baby en daardoor zet je je makkelijk over al de vervelende dingen heen.

Maar ik weet nog dat ik na de eerste best verrast was over de lastige dingetjes die erbij komen en dat ik zoiets had van: waarom is mij dit nooit verteld? In mijn omgeving werd daar niet over gepraat door andere moeders of ze waren het al vergeten ofzo...

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Speciaal even voor de meiden die overtijd lopen

Geniet ervan :D

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mikki,zodra je dan naar je kindje kijkt dan ben je zoooo gelukkig,komt allemaal goed meis,

18. RiMa81

RiMa81 Actief lid

20 apr 2008
    131
    0
    0
    @ Derona Hmmmmmmm lekker dankjewel!

19. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0