Simple me ja houdt voor mezelf ook nog de "optie"open... pffff... pas doorslapen na 6 maanden ! Maar dan heb je nu wel een heeeeele vroege hoor! Mijn zoontje sliep pas door na 11/12 weken ofzo... Lotus... 3 is ook wel veel... maar aan de andere kant.. ik ben 29 ... dus misschien over een paar jaartjes (?) Mijn vriend zegt wel weer dat we nu "er vroeg" uit zijn en idd tijd voor jezelf hebben is ook wel weer lekker als ik kijk naar mn moeder.. 52 en nog een puber hebben van bijna 15 is zwaar! Chantal ook een snelle uitdrijving zeg! Achteraf denk ik... had ik misschien NU ook voor een thuisbevalling moeten gaan... maarja.. achteraf praten is altijd makkelijk,,, Fijn dat je het zo goed ervaren hebt.. Wat vind luca ervan O ennuhhh... wel even van banner veranderen hoor..! Die knappe vent van je hoort er ook bij...! Libra Tja... er zal toch wel iemand zijn die bij die 4% hoort! Derona vent wil hier niet geholpen worden... (heb ik al eens gezegd) Hoop alleen dat het goed gaat met die rubbers... Vorige keer waren we niet zo heel kieskeurig... zijn ook rotdingen ook.... pffff... Female klinkt spannend hoor! Patrieske Kleine meid vond het leuk... maar moest wel lachen... normaal in mn buik werd ze bij de kassa altijd heel druk (van de piepjes) en ja hoor.. ze werd druk en moest wat huilen...! Mikki Schoonma is ff langsgeweest... (ging redelijk omdat ik me mond hield over een paar dingen) Voor de rest hing ze alweer aan de telefoon (tijdens de rusttijden) omdat ze met haar oppaskind wil langskomen.. Heb ik dus GEEN zin in... want dan kan ze elke keer wel met iemand meekomen... Verder is het hier nog rustig met visite... had gisteren mensen die dus gewoon tijdens de rusttijden kwamen... want : IK WAS TOCH AL EEN WEEK GELEDEN BEVALLEN DUS VONDEN ZE DAT DIE RUSTTIJDEN NIET MEER NODIG WAREN! ^&^*^%%& achterlijke lui! "staan die tijden dan ook voor jou op het kaartje?" NEE VOOR DE BABY..... ZUCHT....! Katten voelen het echt wel aan hoor! Nou tot hier ben ik gekomen met reageren.... en heb al een hele avond zw.pagina open staan... Meisje is wakker.... wil eten... heeft echt alles onder gespuugd... (en dan bedoel ik ECHT alles...) telefoon gaat geregeld.... zit in me uppie.... etc. etc. etc..... Probeer morgen de rest af te maken... maar beloof weer eens niets... zucht...
@derona ooh lekker! dank je.. hoe is t met jou? @ramona dat us idd zwaar.. mijn vader was 50 en ik 12 helaas was dat t laatste jaar met m...mijn moeder is nu 64 en ik 27
Lieve zwangere meiden: Is het nog een beetje uit te houden? Hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie ook snel jullie wondertje kunnen vast houden! Koppie op! Ik zag van de week hier iets over niet meer meekletsen van bevallen meiden, maar Ik klets verder ook nog nergens mee, ik heb er gewoon de puf niet voor, ben heel emotioneel en mijn meisje heeft het huilen ontdekt..en dan vooral 's nachts..(ze zit inmiddels boven haar geboortegewicht dus een goed teken!)zucht..verder geniet ik erg van dit mooie meisje Ik hoop dat we over een tijdje met zijn allen weer meekletsen op het mama-forum! Maar wilde de zwangeren even laten weten dat ik jullie heus niet vergeten ben!
Hai Mikki.......Meid daarom ik zei het al,als je weet wat ik een rot tijd met Noƫl heb gehad de zorgen bedoel ik dan he,spugen als polthergeist,niet poepen,niet alleen durven laten,maar weet je meid als ik die momentjes had dan vergat ik het weer allemaal,1 mooi moment neemt 5 slechte momenten weg ) En de nachten het klinkt raar,ik vind het heel intiem erg mooi en dol gelukkig alleen in de ochtend ben ik er sjaggie van hahahahha Hai Derona....Je hebt helemala gelijk dat het maar eens doorrommelt meid....MMMMMMM ik wil ook wat van dat tafeltje hoor
Hai Ramona....Echt waar wat apart dat ze nu zo weer reageerde bij de kassa,en nu hoort ze het nog veel duidelijker natuurlijk en vind er niets aan dat afrekenen hahahah. Meid doe lekker rustig aan met reageren,ik weet er alles van,hoe doet der grote broer het eigenlijk? Hai sanne.....Meid doe lekker rustig aan je bent pas een dikke week geleden bevallen,kom maar eerst bij en dan kom je gezellig toch weer meid
Hallo allemaal, ben ik weer even snel. @Female: Precies. Ben heel nieuwsgierig naar alle geheimpjes en verrassingen van iedereen. Het ziet er naar uit dat ik op jouw geheimpje niet lang meer hoef te wachten. Zet em op! @Mikki: Ik heb bij geen van mijn kids last gehad van kraamtranen. Ik voelde mij vanaf het eerste moment heerlijk. Ik weet nog wel dat ik mij wel heel moe voelde bij de eerste en vaak al vroeg naar bed ging, maar verder had ik nergens last van. Daar had ik bij de meiden geen last van trouwens. Daar voelde ik mij eigenlijk gewoon zoals ik mij "normaal" ook voel. Ook de nachten waren bij mij nooit echt een probleem, omdat ik de kids het eerste jaar bij mij in bed liet slapen. Zodra ze dan 's nachts begonnen met onrustig draaien (zoeken naar de tiet ) dan werd ik wakker en legde ze aan. Ze sliepen eigenlijk meteen weer verder na de maaltijd en ik dus ook. Na een jaar zijn ze naar hun eigen bedje verhuisd. Daar heb ik nooit problemen mee gehad. Mijn kids accepteerden dat heel makkelijk. Zo heb ik het gedaan en dat werkte voor mij prima. En die "pang" komt mij bekend voor. Ik heb ook een paar keer en "plok" geluidje gehoord, zo hard dat mijn man het ook hoorde en die zat op de andere bank. Maar wat het was? Wel vaag! @Ramona: Ja, ik sta er zelf ook van te kijken. Ik weet dat het zo weer afgelopen kan zijn met het doorslapen, dus ik geniet er volop van. En het is dus gelukt om schoonmoeder buiten de deur te houden de eerste week? Das al heel wat! Ja, de kraamvisite komt hier ook zonder afspraak langs, maar dat was te verwachten van Kenianen. Die komen lekker spontaan langs en nemen iedereen die mee wil mee. Ik vind het niet zo erg, anders had ik er wel wat van gezegt en dan hadden ze er wel rekening mee gehouden gelukkig. Hoe gaat het met Je oudste? Wat vind hij van zijn baby zusje? @Mamamakka: Spannend! Het komt steeds dichterbij! @Lotus: Saai he als het zo stil is! Groetjes SimplyMe
Hey meiden, ben ik even snel. Ga niet reageren, ik heb geen mail gehad van de reacties, dus weet niet meer waar ik gebleven ben. Dus nu even een egoberichtje (vergeef me ) Vanmorgen toen ik wakker werd kreeg ik ineens last van krampen in mijn buik. Echt buikpijn. Dus ik naar de wc... ben ik toch zwaar aan de diaree en werd er daarna ook misselijk bij. Ben de hele dag dus al aan de diaree en misselijk. Lig de hele dag al op de bank en als klap op de vuurpijl heeft Joshua ook nog eens een regeldag, dus hij heeft de hele dag gehuild en is pas in slaap gevallen na de fles van 18.00 uur. Ik heb zelfs ook nog zitten huilen, helemaal toen Andres vertelde dat hij pas laat thuis zou zijn. Ik trok het allemaal even niet meer. En dan meer de combinatie van zelf helemaal niet lekker te zijn en dat hij de hele dag huilt. Andres heeft vanavond de zorg op zich genomen, zodat ik even bij kan komen. Hij heeft me aan brood gezet (want ik heb de hele dag nog niet gegeten) en aan de thee met honing, want heb ook bijna nog niets gedronken. Vanmiddag heeft mijn vader diareeremmers voor me gehaald, maar tot nu toe hebben ze nog niet echt geholpen. Het zijn smelttabletten, dus ze zouden snel moeten werken... maargoed. De gekolfde borstvoeding gooi ik nu weg, omdat het bestandsdeel loperamide hierin komt. Morgen ga ik de huisarts even bellen om te vragen hoe of wat, kon vandaag niet meer. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hia patricia...........Meid een hele dikke knuf,het is niet niks als je zo'n kleintje hebt en je bent dan noge ens ziek,ik had dat ook zo kort na de bevalling,ik hoop dat je snel opknapt meid. Dikke kus
Hai hai, Echt balen! Ik zit te wachten tot de wasmachine klaar is, dan kan ik de was gaan ophangen. Verder heb ik ook weinig te doen. Komt er niks leuks op tv? Ik zal zo eens even kijken en anders lekker vroeg naar bed. @Iloveandres: Wat kan je je dan rot voelen he? Wel lief van je mannetje dat hij zo goed voor je zorgt. Doe het maar lekker rustig aan. Sterkte en beterschap! @Patrieske: Hoe gaat het met jou dan? Nog steeds goede nachten? Nou, hier is de wasmachine inmiddels klaar, dus ik ga de was nog even ophangen, dan zien we wel weer. Ik ben benieuwd hoe het met Mamamakka en Female gaat... Groetjes SimplyMe
@ SimplyMe: ja ik voel me echt niet goed. Ben bijna nooit ziek, maarja, ben supermoe en net een bevalling achter de rug, dus denk dat dit de weerstand ook erg naar beneden heeft gehaald. Ik ben ook echt heel erg blij met mijn mannetje hoor. Juist daarom blijf ik vanacht ook beneden liggen met de kleine man, zodat hij goed kan slapen (hij zit toch de hele dag op de weg) en ik hem niet wakker houd met mijn gespook... Hij heeft zelfs de paracetamol en de kruiken (van mij) naar beneden gehaald, zodat ik die op mijn buik kan leggen) Hoe is het met jou eigenlijk? Liefs en dikke knuffel, Patricia
He nog zwangere meiden! Ook ik ben jullie niet vergeten lees regelmatig mee maar als ik wil reageren "roept" mijn klein bazinnetje me wel altijd! Heb dus bitter weinig tijd en dan moet ik natuurlijk nog het huishouden regelen etc.. Er zijn dagen bij dat ik niet eens tijd heb om me te douchen! Maar euh.. Veel sterkte nog deze laatste loodjes en ik wens jullie allemaal een droombevalling en een wolk van een baby toe!
@Female meis hoe gaat het? @Mamamakka hoe gaat het met jou meis? en natuurlijk hoe gaat het met de rest van de zwanger dames
Lief dat je het vraagt,beetje brak geslapen maja,sliep pas tegen 1.00 uur.en weer lekker vaak wakker om te plassen maja dat hoord erbij he,een kat die hier krols is,en alles bijmekaar loopt te miauwen dus was best een leuk nachtje hihihi,maar heb ondanks dat toch nog wel goed geslapen hihi hoe gaat het met jullie?
@simplyme.. het was dus zo saai dat ik in slaap ben gevallen gistereavond @derona.. ik ben ook nieuwsgierig naar de twee dagems.. en tuurlijk naar de zwangere vrouwen en de mamma's
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 23 jan. Derona VK 26 jan. Lotus1981 VK 26 jan. Libra VK 27 jan. Mikki VK 27 jan Mirella28 VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:1gi0uwus] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:1gi0uwus] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:1gi0uwus] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:1gi0uwus] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:1gi0uwus]
ja altijd op deze tijdstip.. net 15 min geleden manlief de deur uit gezwaaid ik wilde helemaal niet .. ik wilde dat hij thuis bleef.. maar ja.. nog een dag werken dan heeft hij drie dagen weeekend en dan hoop ik wel bevallen zijn.. dat hij dan tegelijk vakantie daarna heeft trouwens.. wisten jullie nog dat de camera van mij gerepareerd zou worden.. hij is op tijd binnen.. hij is zelfs nu opgeladen.. en manlief heeft tegelijk nieuwe bandjes gekocht 5 bandjes van 20 euro nu voor 10 euro omdat we niet tevreden waren over het feit dat het te lang duurde e