@Lotus fijn dat de camera gemaakt is,nu kan de beeb helemaal komen Ik hoef er pas om 14.45 uur te zijn ,dus heb nog ffies haha
inderdaad.. ik was zo blij dat de camera klaar was.. ik had wel voor de zekerheid nog een in huis.. maar toch liever mijn eigen spullen ooooh dan pas.. lekker hoor.. ik ga nu maar eens douchen en aankleden.. kijken of het allemaal helpt.. ben toch strontverkouden
Hello, Het gaat lekker. We hebben net allemaal, incl. de allerkleinste, de griep gehad en zijn nu nog wat snotterig/hoesterig, maar verder wel weer redelijk opgeknapt. Verder gaat het zijn gangetje hier, we hebben onze draai weer gevonden, zeg maar. En hoe voel jij je vandaag? Heeft de rust gisteravond je wat goed gedaan? Ik denk idd. ook dat je na een best lichamelijk zware zwangerschap en een bevalling geen optimale weerstand meer hebt. Je zal echt even weer terug op krachten moeten komen. Doe maar lekker kalm aan en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. @Derona: Leuk! Een krolse kat! Hihihi.. Verschrikkelijk. De kat van mijn moeder was ook krols en die was bij gebrek aan mannen maar begonnen om de hond te versieren... De hond werd er helemaal gek van. Gelukkig dat je toch nog redelijk geslapen hebt. @Lotus: Hahaha.. Ik had al zo'n vermoeden. Enne man moet nog een dag werken en heeft dan drie dagen vrij? :-k Ik vind dat jullie beebje dan maar moet komen. Enne mooie deal trouwens van die bandjes, wel netjes van die zaak. Meiden, tot straks maar weer. Ik ga nu kinderen naar school schoppen. Groetjes SimplyMe
@simplyme.. ja.. de beeb moet komen dit weekend.. anders word ik zeker gek maar ja.. ik voel wel vandaag wat rugweeen dus hopelijk zet het door.. @derona.. pff ik word gek van die verkoudheid.. ik heb alleen snachts erg last van.. maar de rest van de dag niet zo erg
Nog geen nieuwe spruiten.................voor allemaal heel veel sterkte met de laatste zwaarste loodjes. btw ergens vind ik het best wel raar dat ik dat nooit heb meegemaakt ik heb echt helemaal niks van een aankomende bevalling gemerkt tot mijn water brak en de weeen gelijk in volle hefigheid aanwezig waren. Kleine Tess doet het trouwens super op de extra kunstvoeding en heb ik eindelijk tijd om iets voor mezelf te doen zo even een was opvouwen en ophangen en lekker uitgebreid douchen
Mag hier bij mij ook wel gebeuren hoor,gewoon vliezen breken en Hopla beginnen FIjn dat Tess het zo goed doet
mooi dat Tess goed doet ! nee.. ik ga zelfs op nr 1 staan over tijd mamamakka zal wel vandaag bevallen..