pff hier wou ik nog ff slapen maja helaas niet gelukt,maja werd wel leuk wakker gebeld door man lief,hij vroeg hoelaat ik bij de vk moest zijn,en zei 14.45,hij zegt ok dan ga ik met je mee,het is toch rot weer,nou dat is weer super lief ik ga nu denk maar ff douchen
hallo meiden even een berchtije van mij weer, kan nu even op de laptop heb vandaag de 3e veter gekregen op de 1e reageerde ik heel heftig ik dacht echt dat de bevalling zou beginnen de 2e heeft bijna nix gedaan en nu dan de 3e weer deze doet wel meer dan gister merk ik ,ook is het zo dat als je aan dw wandel gaat jer er meer van merkt dan wanneer je in bed blijft enige nadeel is dat ik kamerarrest heb en dus alleen eingelijk uit bed mag op te plassen en te wassen en meer niet eingelijk gaat het op dit moment niet zo heel goed met me , ik hield al veel vocht vast maar dat is nnog niets met als je me nu ziet het is echt niet mer normaal me hoofd is gewoon rond van het vocht doet me echt zeer ben ook heel erg benauwd /kortademig gewoon niet lekker in orde dus ! ook heb ik gister de aansluiting voor een infuus gekregen zodat ik meteen medicijnen kon krijgen mocht dat nodig zijn omdat me bloeddruk gister om hoog schoot naar de 140/105 ! daar heb ik nu pillen voor gekregen en is nu gezakt naar 140/90 . we wachten nu op de gyn die zou nog komen om een plan door te spreken voor het weekend , ben erg benieuwd hoe verder eingelijk zou ik vandaag een rustdag hebben dus geen veter maar heb gezegd dat ikdat niet wilde dus heb er gewoon 1 gehad maar of ze dat de komende 3 dagen ook nog zouden doen .....geen idee ? iemand vroeg waarom waarom niet meteen inleiden ?omdat dat niet kan als je nog geen ontsluiting hebt . en de rede dat ik nu al geveterd werd is omdat ik een hoge bloeddruk had en eiwit in me urine daarom is er niet gewacht tot 41 weken . al met al ben ik /wij het goed beu , er gebeurd bijna niets kan je zeggen want die veter tja daar word je niet warm of koud van ,ik voel me best beroerd , heb hoge bloeddruk en eiwit in de urine maar nogsteeds doen ze niets ! is dit nou tyipsch gevalletje nederland is niet weg an keizersnede's ? weet dat je daar veel langer van moet herstellen maar is dit dan alles ? heel veel succes meiden ,denk aan jullie ! ps ik kan alleen even snel wat posten en niet bij lezen omdat de telefoon die ik grbruik als modum dan uitvalt vandaar ( maar wilde jullie ff snel op de hoogte brengen) liefs maika
@Mamamakka wat een verhaal,overal is het weer anders,bah hoop echt dat het snel voor je aanslaat meis,want dit is ook echt niks zeg,ik zou knetter gek worden dikke knuffel
hier was ik nog een x gyn stond net aan me bed en het is toch nog weer anders geworden . dit is zo wie zo me laatste veter morgen ochtend word ik op nieuw getoucheerd is er dan nog niet genog ruimte om de vliezen te breken dan krijg ik ( als er genoeg plek/ruimte ) morgenmiddag nog een keizersnede omdat de baby te groot word /is willen ze niet langer aan blijven klo.. goed nieuws dus
@ Mamamakka: ow meid wat een goed nieuws zeg. Hele dikke knuffel en succes morgen meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
meiden hier midden in het staartje van de eerste regeldag, gisteren continu met de kleine bezig geweest en nu weer..........wilde nu ff reageren maar hij krijst de hele boel bijelkaar.... zijn er nog beebs?
BUDDYNIEUWS! Female is bevallen van een dochtertje Celeste 3170gram, 48cm ma pa & kynan maken het goed. Gefeliciteerd meid, super mooie naam! geniet van je wondertje![/b]
@derona.. aah wat lief van hem.. hier net dus geslapen je manneke is wel heel zenuwachtig hihi @mamamakka oooh vandaar hopelijk gauw wel wat dan.. want weekend doorgaan zonder baby is ook niks ooh wat fijne nieuws... nu hopen dat t gauw komt of dat er plek is morgen...
Bevallen 20 november Cindy: Ties* - 1350 gram - 40 cm 1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm 19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm 27 december Journey: Tess - 3365 gram - 39 cm 28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm 30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm 30 december Sisqa: Raoul - 2740 gram - .. cm 31 december Pregnantlady: Maxim - 4090 gram - .. cm 01 januari Indira : Maita - .... gram - .. cm 02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm 03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm 03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm 03 januari Muppet1604: Sem - .... gram - .. cm 04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm 04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm 04 Januari Jessica83: Serenity Rominya - 2925 gram - 48 cm 05 januari iloveandres: Joshua - 2310 gram - 44 cm 06 Januari Sophie: Isa bella - 3660 gram - .. cm 11 Januari Mikmak: Linette - 2920 gram - 49,5 cm 11 Januari Nettie: Mila - 4100 gram - 53 cm 12 januari goofychick: Sven - 3910 gram - .. cm 13 Januari Ramona: Kyvana - 3360 gram - 50 cm 13 Januari Sanne: Elle-Nova - 2540 gram - 46 cm 13 januari Re81: Jordy - .... gram - .. cm 14 januari Ladybug: Luc - 2950 gram - .. cm 15 januari Joyce1983: Sidney - .... gram - .. cm 15 januari Naomiadeze: Destiny Ezinne - 4085 gram - 52 cm 16 januari Sjansie: Jaymen - 3515 gram - 51 cm 18 januari LadyInRed: Sabine - 3640 gram - .. cm 19 januari Cobi: Noa Theresa - 3300 gram - .. cm 20 januari Chantalk: Mila - 3740 gram - 50 cm 20 januari YenY: Sami - 3200 gram - .. cm 23 januari Female: Celeste - 3170 gram - 48 cm Stand: Meisjes: 18 Jongens: 15 Vlinder 20 november Ties*- Mama Cindy Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur Iloveandres of Derona of Lotus1981 dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...