Female van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid. Geniet ervan meid! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Female gefeliciteerd met je dochter, heeerlijk meid, heeft die wandeling met de hond dan toch geholpen Derona, Lotus, Libra.....en de rest.........oh en vooral mamamakka......hoop dat jullie je kleintjes gauw in handen hebben......wordt wel erg stil hier op het forum zo..........hoop dat ik van het weekend er wat meer ben hoewel het bezoek nu ook begint te komen....maar manlief zal dan meer met de kleine bezig zijn, zit er doorheen.........kleine is niet stil te krijgen en om er uit te gaan is nog te vroeg voor me, mag niet alleen met de kleine eruit daar ik nog licht in mijn hoofd ben. Verder zijn de hechtingen eruit maar krijg steeds meer last van mijn wond.....is dat normaal? Nou meiden dikke knuff..........ligt mamamakka trouwens in het ziekenhuis? Liefs en denk aan jullie hoor!
@goofychick.. ja mamamakka ligt in ziekenhuis.. ik hoop ook gauw de kleine te krijgen.. echt veel geduld moete we hebben @derona t vliegt he
femal gefeliciteerd met de geboorte van de kleine meid, mooie naam trowuens celeste En de rest sterkte..............hoop voor jullie ook gauw op babynieuws
erg stil hier.. pff ik hoop einde van de dag te halen... volgens mij heb ik nu gewoon weer voorweeen pffff
Female, gefeliciteerd! Fijn weer een kleintje er bij @ goofychick: ik kreeg op een bepaald punt ook steeds meer last van mijn wond (ging ook iets openstaan) waarna het daarna van de 1 op de andere dag opeens veel minder was. Dus nog even volhouden Nu voel ik hem praktisch niet meer behalve als ik er aan zit! Hebben jullie het vreselijke nieuws gehoord over die kinderdagverblijf in Belgie waar een man als een gek kleine kindjes (baby's!) heeft lopen neersteken? Zo hartverscheurend!
@ Lotus: ik hoop dat het nu door wil zetten meid. Dan heb je snel je kleintje in je armen. Ik ga gauw m'n kleine vent even oppakken, want hij heeft volgens mij last van krampjes... Daarna douchen en gelijk weer kolven, in de hoop dat ik die schijf in mijn linkerborst weggemasseerd krijg... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hey Meiden, Zo heb de kraamweek er op zitten,moet het nu alleen gaan doen Iemand vroeg iets over de hechtingen,toevallig heb ik er ook 2 laten verwijderen vandaag maar het werd juist minder pijnlijker zelfs een opluchting dat ze eruit waren. En dat had ik ook bij de vorige bevalling ging nooit zeerder doen als ze eruit waren maar dat is mijn ervaring. Met de kleine gaat het goed hij komt mooi om de 4 uur voor voeding dus dat is mooi voor elkaar Ik las dat er niet zo heel veel meer moeten bevallen,ik hoop voor diegene dat het gauw gaat gebeuren. Derona en Lotus hopelijk gaat het jullie ook gauw gebeuren kan niet wachten ben heel benieuwd wat jullie krijgen Female van harte gefeliciteerd met jullie dochter Celeste Zo daar meldt zich er weer een ik ga gauw voeden nu ik kom gauw weer terug liefs Sjansie
Hai Derona........Meid lief van je vriend,ik zal daalijk wel lezen hoe het was bij de VK Hai mamamakka.....Meid ik ben blij dat ze meer stappen gana ondernemen want dit is geen doen zo,ik zal je vanaaf nog even smsen Hai Female....GEFELICITEERD MET JE DOCHTER,een prachtige naam
Hai Lotus.....Meid ik hoop dat het gaat doorzetten Hai Merel Q....Nee dat meen je niet ik heb de tv niet aan,maar jezus wat bezielt zo iemand die moeten ze helemaal martelen iedere dag een beetje en zo 10 jaar lang verdomme mafketels
Hai Sjansie heerlijk dat de kleine al om de 4 uur komt en het zo goed doet Doe rustig aan meid en geniet van elkaar
Mart vertelde net die ouders lagen voor op de stoep te janken,wat verschrikkelijk ik moet er echt van brullen,die kindjes dat is te gek voor woorden. Wat ik mij alleen afvraag waarom is die deur niet op slot,dat is bij Noël dus ook niet op de creche,ik ga dat van de week toch eens vragen zo worden je ogen geopend,wat erg voor die kindjes en die ouders
Mikki: Tijdens de bevalling moet je er ook niet aan denken om een 2e te krijgen hoor.. Tenminste ik niet Ondanks alle pijn van de keizersnee en het rustig aan moeten en niet veel zelf kunnen, geniet ik super.. Het huilen enzo heb ik gelukkig nu niet zo veel last van, dat is meer met vlagen.. Ik kan gewoon zeggen dat ik heerlijk aan 't genieten ben.. Derona: Ik heb ook stiekum een bakje thee gepakt en een koekje, mocht dat wel? Bevallen dames: Gefeliciteerd! Ik heb niet alles bijgelezen vandaar..
Buddynieuws Mikki 77: Nou meiden, mijn mannetje is er hoor!geboren om 12.49 en 3038 gram zwaar, hij heet Jay!De bevalling was verschrikkelijk, hel!13 uur en uiteindelijk met een grote knip en tang erbij. en heel veel hechtingen. maar wat is hij mooi!Ik ben stapelverliefd.x[/color] Van harte Mikki met je zoon Jay! x @Female: van harte met de geboorte van je dochter!
HAI MIKKI......WAT LEES IK NU INEENS GEFELICITEERD,INEENS BEN JE MAMA ) GENIET VAN ELKAAR EN VOLGENS MIJ IS HET HEEL SNEL GEGAAN