female gefeliciteerd!geniet er lekker van meid! mamamakka pfff je moet wel geduld hebben he maar morgen gaat het dan toch echt spannend worden!suc6 meid! DERONA WAAR BEN JE?
@ Mikki: GEFELICITEERD MEID! zie je wel dat je gelijk verliefd bent op je zoontje. geniet zoveel mogelijk van Jay.
@ Patrieske & Merleq - erg he dat bloedbad in Belgie... Ik kan het niet van me af zetten. Moest ontzettend janken toen ik het zag. Wat die ouders nu doormaken; een nachtmerrie van de ergste soort. Onze kdv is ook helemaal niet beveiligd. Denk dat je zo'n gek niet tegen kan houden ook. Ja, misschien met een mitrailleurpost bij de receptie...! Ze mogen die griezel van mij ophangen aan de hoogste boom echt waar.
@libra.. toch lekker om toch even de deur uit te zijn hier nog niet bevallen.. maar wel behoorlijk voorweeen.. ik hoop dat gauw de vliezen breken gewoon vanzelf bij me.. en dan gewono bevallen
Lotus: hoe voelen jouw voorweeen? Als harde buiken of iets anders? Morgen ben ik 40 wk. Ik ga annanas eten, bitter lemon drinken, een lange wandeling maken... Heb tot nu toe alleen zwaar gevoel in m'n buik als ik loop wat ik nog niet eerder had. En ontzettend harde buiken. Baby hangt nu voor mijn gevoel ook veel meer onderaan de buik - kan nu helemaal niet meer bukken...!
@mirella... harde buiken.. en last van onderrug.. en samentrekken van baarmoeder.. maar nog met ene keer met pijn en de andere keren weer niet.. dus ik neem aan dat dit voorweeen zijn?
Ja lijkt me van wel! Klinkt verrot irritant. Sterkte ermee deze nacht. Ik weet me alleen nog te herinneren van de vorige keer dat ik vooraf heel chagerijnig was, niet meer normaal kon zitten en pijn in mijn rug en benen had. Ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan.
BUDDYNIEUWS!! DERONA!!! Heey meis! Ik moet vanacht in het ziekenhuis blijven. Bloed was niet goed. Morgenvroeg word ik ingeleid. heb al gratis 3 cm gekregen. Dus morgen vroeg gaan ze eerst mijn vliezen Breken. Probeer je op de hoogte te houden , X x x x Liefs mir
Ben benieuwd naar het uitgebreide verhaal van Mikki. Ze schreef dat het een hel was van 13 uur... Arm meisje.
Hai Mirella.................Ja ik zag het toenstraks weer op het nieuws ik heb mijn schatjes dicht bij me gepakt en moest weer zo hard brullen,ik kan het gewoon niet geloven dat zoiets gebeuren kan,hij was helemaal gesminkt en al,en hij zei dat ie iemand moest spreken en ging regelrecht op de babies af,het is toch te gek voor woorden,ik ben hier erg van geshrokken het zal je kindje maar wezen 8 en 9 maanden oud zijn de kindjes,jeetje moet weer hard brullen. Lieve Derona..........meid heel veel sterkte en ik duim dat je je kleintje morgen in je armen hebt meid.
viel me al op dat derona er niet was, de vaste stamgast hier haha, jeetje meid fijn dat je mannetje toevallig vandaag mee ging naar de vk zeg. nou heeeel veel suc6 morgen ben erg benieuwd liefsss