**inbraak** Derona meis, zet hem op! Ik denk aan je! Ik gok op een meid trouwens voor jullie **uitbraak**
Hoi dames, Ik kom me voorlopig even afmelden bij de januari mama's. Voorlopig ben ik erg druk met Sabine en kom ik eigenlijk niet toe aan het forum. Ik heb dan ook niets bijgelezen vandaag. Misschien dat ik later weer eens kom kijken. Alle dames die nog moeten: veel succes!
Tjonge jonge, wat gaat het hard hier! Heb net even de lijsten voor hyves bijgewerkt, bedankt voor je update Lotus! Ik begin weer enigszins in een soort van ritme te komen... wil me dan ook hier weer wat vaker komen melden, vooral om de laatste meiden door de laatste loodjes heen te loodsen! Tenslotte hebben jullie mij hier ook erg mee geholpen! Alles bijlezen gaat denk ik niet meer lukken (zo'n 300 pagina's ) Heb erg veel last gehad van mijn keizersnede, nog wel, maar het gaat nu met sprongen vooruit! Met Jordy gaat het uitstekend, zal morgen eens wat foto's gaan plaatsen.
Jeee, Derona! Zet 'm op morgen meis! En Lotus... misschien dat ik nog wel na jou ben. Het kan nog allemaal he Ik ben voorlopig ook nog niet bevallen geloof ik.
Hai lady in red.............Daar hebben we al het begrip voor meid,ik hoop wel dat als je wat tijd hebt dat je even laat weten hoe het met jullie gaat goed? Hai re.........Fijn dat je weer in een ritme komt en fin dat je opknapt van je ks snede,gelukkig maar.
nou,ik ga maar weer eens proberen te slapen. Eens kijken wat de nacht deze keer brengt... Heb wel een bepaalde voorkeur zeg maar... 1. baby. 2. slaap
thnx lieve meiden voor jullie reactie, ik kan hier op internet,wat een luxe he hihihi alles in 1 internet bellen tv kijken, maja leef ff in een roes lijkt wel,zo ben je thuis en zo moet je blijven in het ziekenhuis,maja ben wel blij dat ze me morgen willen gaan inleiden,en dat ik al 3 cm heb,
Haha! En als de kleine er eenmaal is, dan is de volgorde precies andersom (zeker na een regeldagje...) @Derona: Zet 'm op meid!
Woooohhhhhh....Derona......heel veel succes meid, zal aan je denken. Nou Libra en Lotus......nu erachter aan he
@Mikki lees net dat je bevallen bent,geweldig meis dus niet de 29ste hihih gefeliciteerd met jullie zoon,en nu lekker gaan genieten dikkke knuffel
Huh Derona, wat doe jij hier nu alweer? Of moet je zo naar het ziekenhuis? Sterkte en heel veel succes anders........eindelijk meid!
ik lig al vanaf gisteravond in het zh lig nu aan de ctg,en als me bloed goed is word ik zo ingeleid,maja het loopt lekker uit hihihi
mikki gefeliciteerd met Jay!!! Derona zet hem op vandaag......... En de rest ik denk aan jullie btw af en toe snak ik ook wel weer eens naar een nacht slaap hoor, nee gister avond verjaardag gehad en Tess was helemaal uit haar ritme vanacht dus maar een uur of 4 slaap gehad hoop haar vandaag weer zo goed mogelijk in haar ritme te krijgen.
Regeldagen: Nog geen ervaring mee. Ergens denk ik dan, helaas nog geen ervaring mee want dat zou betekenen dat ik in elk geval geen voorweeen meer zou hebben. 4 uur slaap klinkt als ware verwennerij... Derona: We denken aan je, meis! Zet 'm op! aan jou de eer om voor de 24 januari beeb te zorgen. Mezelf: Weer een gebroken nacht. weer voorweeen. Weer moe. Het zelfde liedje. Morgen komt de vlos waarschijnlijk langs voor controle want als ik dat hele eind weer moet lopen dan val ik om geloof ik... oedeem, kuitkramp, bekkeninstabiliteit EN een mega buik om mee te torsen. Maika had voorspeld dat ik de 26e zou bevallen. Hopelijk krijgt ze gelijk want anders overweeg ik sterk een cursus yodelen op te pakken of iets anders geks....
Mikki gefeliciteerd Derona succes! Ik ben benieuwd hoe het inleiden bij jou gaat aangezien je net zoals ik 3 cm ontsluiting heb. Bij mij ging dat dus heel rap. Pfff ik ben nog steeds een beetje van slag door het drama in Belgie
Hai derona.....Natuurlijk ben je blij en opgelucht ik wens je heel veel succes en ik moest van Maika doorgeven dat je het kan en heel veel succes ze denkt aan je