Hai Journey.....Rot is dat he meid die gebroken nachten,maar kan je overdags dan niet wat bij slapen als je kleine meid ook ligt te slapen? Hai Libra..........Meid ga jij eens even een goed gesprek voeren met je VK,je bent daalijk helemaal op meid voordat je moet bevallen. Hai merel.........ja ik denk maar aan die kindjes en die ouders,ik weet hoe het is om je kindje te verliezen,maar niet op zo'n manier wat gaat er door je heen,die man wil je toch kapot maken,ik vind het echt verschrikkelijk
Buddynieuws Mamamakka smste dat ze nog steeds geen ontsluiting heeft en dat ze zeker vandaag een ks zal gaan krijgen,het kindje komt hoe dan ook vandaag. Einde buddy nieuws
Mezelf...........Ik heb niet veel te melden hahaha weer eens wat anders. mart was gisteren weggegaan en Noël was ook uit logeren heb heerlijk de tijd met jaimy doorgebracht en heerlijk die stilte in huis rond 11.30 ben ik bekaf in slaap gevallen op de bank en werd wakker toen jaimy de fles moest. Verder kreeg hij vannacht weer superkrampen dus zo rot voor hem,maar ik was hem vergeten wat van de thee te geven dus vandaag hou ik dat echt 2 keer aan. Verder ga ik niet veel doen daalijk heerlijk naar de schoonheidsspecisliste en dan gordijnen uitzoeken voor de huiskamer en verder hangen en nog eens hangen.
Mikki gefeliciteerd meid met je knulletje! Mamamaka zet hem op vandaag! In ieder geval hoef je niet langer als vandaag te wachten op je beebje! Meiden die nog op het wachtbankje zitten: ik zit me duimen gek te draaien dat jullie hummeltjes ook gauw komen!
@mirella die is een mooie gedicht! @anoniempje.. ja ik ken dat.. @re81.. welkom back @libra.. zo ik me voel... ga jij eerder.. heb je nog lekker geslapen? verder aan het lezen.. nee dus.. pff.. wat erg meid.. doe je wel rustig aan vandaag.. Mamamakka had me gisteren voorgespeld.. maar helaas.. nog geen baby @derona.. vandaag is de spannende dag voor je! @goofychick.. als de baby nog niet geborne is maandag.. word ik maandag gestript als ik ontsluiting heb.. anders weet ik niet.. @mamamakka.. het is de spannende dag voor je .. de kleine krijg je vandaag! @patrieske.. ooh wat heerlijke dagje heb jij @ladybug dank je wel..
Weer redelijk Patrieske. Geen last meer van hechtingen, stuitje nog wel gevoelig maar draaglijk nu en heb weinig last van dat mijn bloedgehalte zo laag is. Ik zou op mijn benen moeten tollen als ik loop maar dat heb ik niet, ook niet duizelig. ----> medisch raadsel ikke whahahaha Neem wel 's middags echt de tijd voor mijn dutje en lig 's avonds al vroeg te pitten op de bank, das het enigste. Luc doet het zooooo goed. Nu ik zelf weer wat hersteld ben kan ik er steeds meer van genieten Met jou gaat het ook goed he geloof ik, tenminste zie dat je weer best veel online bent en die van jullie os al gewoon weer ruim een maand! wat dat hard gaat he! Ziet die van jullie al? ik kijk er zo naar uit dat die van ons kan zien en lachen he...nu alleen stuipjes maar dan doe ik maar net alsof hij echt naar mij lacht hahaha
Hai Lotus.....Ja echt ik kijk er naar uit,maar ik zie het wel weer gebeuren want mart gaat weer verder met zagen dat ik dan moet poetsen ;-( Hai derona....Nou meid de duimen gana hier draaien voor een goede makkelijke bevalling meid. Hai lady bug.....Nou heerlijk meid dat je er geen last van hebt toch ),geniet ervan. Goed dat je zoveel rust dat is goed voor je. Heerlijk dat je manneke het zo goed doet. Ja het gaat weer beter,ik ben blij dat ik weer wat mijn eigen draai heb gevonden,ik heb best in een dip gezeten en nu gaat het redelijk goed Ja hij is alweer bijna 5 weken het gaat zo hard echt hard. Ik denk dat hij naar mij lacht maar ik weet het niet hahahaha,hij doet hetzelfde als hij slaapt als ik naar hem kijk en praat kijkt hij mij wel goed aan,dus ik denk wel dat hij ziet,ik weet niet vanaf wanneer ze gaan zien
Lotus: Ik ben pas na jou uitgerekend en ik geloof niet dat die voorweeen ook maar iets uithalen. Volgens mij kan ik zo de 42 weken vol maken en dan ben jij al lang bevallen
Derona heel veel succes meid! wow er gaan vandaag weer beebjes geboren worden! Wie zijn er dan nog over die nog niet bevallen zijn eigenlijk? Lotus en Libra en Mirella weet ik zo uit het blote hoofd wel maar wie nog?
Patrieske ik dacht vanaf een week of 6, dus bij jou zou het wel kunnen. En als ik tegen Luc praat is het ook net alsof hij mee aankijkt maar hij ziet me natuurlijk niet. Fijn dat het weer beter met je gaat!
@patrieske.. pff.. is hij nou nog niet klaar met zagen @libra tenzij ik bij de gyn moet gaan lopen dan ga ik de 43 weken halen @ladybug.. en zwanger92 .. er zijn er nog vier.. want derona en mamamakka gaan vandaag
Januari Mama's 2009 AFSPRAKENLIJST 26 jan. Lotus1981 VK 26 jan. Libra VK 27 jan Mirella28 VK Wie afspraken heeft toe te voegen of heeft te wijzigen, kan dit zelf doen. Lukt dit niet, dan kun je een mede Januari Mama 2009 vragen dit voor je te doen. Aan wie deze afsprakenlijst bewerken wil: Vergeet niet [ quote="naam gequote"] helemaal vooraan en [/quote] helemaal achteraan het gequote bericht weg te halen.[/*:m:2vnybp7d] Verwijder steeds afspraken van dagen die al voorbij zijn (alleen de dag ervoor mag evt. nog even blijven staan ).[/*:m:2vnybp7d] Neem steeds de LAATSTE LIJST die je kunt vinden.[/*:m:2vnybp7d] Voeg geen afspraken toe, die verder weg dan 2 maanden zijn.[/*:m:2vnybp7d] Zet geen andere opmerkingen/reacties in dit bericht.[/*:m:2vnybp7d]
ja ik hou de lijsten bij he dan is het makkelijk en overzichtelijker nu ga ik wat doen hier! tot gauw