Is het bij jullie ook zo slecht weer hier is het vreselijk en ik moet eigenlijk de hond uitlaten maar ja zo toch maar tussen de buien door denk ik vind het nu zelfs koud
hi ladies, Ben weer thuis, hebben een heerlijk dagje dierentuin gehad. Voldeed aan alle verwachtingen, dochter lief was enorm enthousiast en vond alles even mooi. In 1 woord geweldig dus! Ga straks nog wel even bijlzen of morgen misschien want ben echt compleet gebroken, na zo'n hele dag lopen en opletten. Maar heb het er voor over, maar bijlezen en reageren heb ik nu even geen puf voor....komt wel weer. Hoop dat alle shier goed gaat, gezellige dag geweest lees ik al want er zijn 4 of 5 pagina's bij gekomen mehn...hoe houden we dit bij.....als je hele dagen weg bent dan kan ik me voorstellen dat het lastig is... Goed de groetjes en tot vanavond of morgen!
Hoi hoi, Een nieuw topic zie ik. De lijsten zien er goed uit moet ik zeggen, al is die ene lijst wel in hele kleine lettertjes. Groetjes Tamara.
Net een nieuw forum en meteen al vol geklets. hihi. Ben trots op alle dames hier! Wie van de lady's smeert er elke dag braaf haar buik in? Ik ben echt heel bang om straks een gestreepte buik te krijgen, smeer 2 keer per dag mijn buik in... Donderdag gaan we naar de grote Prenatal hier in Eindhoven, stelde manlief zelf voor en ik viel bijna van mijn stoel. haha. @ Iloveandres: Wat leuk dat je al een intake gesprek hebt, hier nog niet, komen er wel achter. Waarom gaan ze je maagbandje helemaal open zetten? Vind je dat niet eng? @ Chantalk: Fijn he om die kleine zo te voelen in je buik. ik vind het steeds genieten! @ Patrieske: Wat stoer van Noël zeg, daar sta je dan als mammie... eerst mocht je niet weg en nu moet je! @ Iuno: vervelend zeg, van je rug en je stuitje, rust straks maar lekker uit. Zijn je ouders goed aangekomen? en wat vonden ze van je buik?
Vanmorgen bij de vk geweest. Alles was goed. Ze heeft nog even een echo gemaakt voor de leuk Donderdag de 20 weken echo...spannend! Sorry weer even ego...heb ook nog niet terug gelezen
Hey meiden, zow, ik ben weer thuis. En nu even reageren... @ Joyce: bedankt. Is allemaal goedgekomen hoor. @ Sanne: nee hoor dat staat niet gelijk aan een operatie. Ze halen met een naald de vloeistof uit het bandje, zodat deze helemaal open staat en de doorgang veel makkelijker is en het eten dus ook beter zal gaan. @ Rima en Sophie: nee hoor dat doet geen pijn. Althans niet altijd, ligt er net aan hoe het poortje ligt waar de naald ingeprikt moet worden... @ Rima: dat klinkt leuk zo hoor jullie babykamer. @ Sophie: ik hoop dat het snel beter zal gaan met de duizeligheid, meid! @ SimplyMe: dat is inderdaad zeer multifunctioneel. HAHAHAHAHA. @ Yvette: het ging inderdaad over de woordenwisseling met m'n schoonzus. HIHIHIHI. Ik dacht namelijk dat je daar naar verwees in je vorige reactie.... Was dat niet zo? Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Yvette: ik ga heel hard voor jullie duimen dat je man erop vooruit zal gaan en dat jullie een mooie auto uit kunnen zoeken. Is het nog goedgekomen met de badkamerman? Ben benieuwd of je nu wel zorg gaat krijgen meid! Ik ga heel hard voor je duimen... @ SimplyMe: ik dacht al dat ik de enige was, die steeds van het lijstje verdween...gelukkig is het nu weer opgelost. @ Ladybug: ik heb echt geen ervaring, maar heb er wel 1 gekocht. Ik heb er 1 via marktplaats gekocht, nog helemaal nieuw in de doos en nog nooit gebruikt... weet alleen zo even niet meer hoe deze heet... @ Tascha: het was goed hoor bij de chirurg, hij heeft alle vloeistof uit m'n maagbandje gehaald. Waarom België? Nou, ik moest in mijn eigen stad 10 jaar wachten, voor ik een maagbandje zou krijgen. Daarna zou ik in Leeuwarden geholpen worden, alleen was daar een natraject verplicht. Deze werd niet vergoed en ik kon het niet betalen. Dus ben ik naar de verzekering gegaan en heb gevraagd wat ik dan nu kon doen. Ik kon een aanvraag doen voor deze operatie in België. Ik had al heel snel akkoord en de afdeling zorgbemiddeling had een afspraak gemaakt. 6 weken later lag ik al op de operatietafel en kreeg ik mijn maagbandje. Dit was op 28 september 2004. Nu moet ik dus steeds naar België om bij te laten spuiten of er vloeistof uit te laten halen... Ik ben in het ziekenhuis in Temse geweest. @ Derona: super meid! Ik hoop dat het bij mij ook snel zal gaan gebeuren... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Patrieske: ik heb geloof ik helemaal over jou berichtje heen gelezen . Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu helemaal zat bent! Ik zou precies zo reageren. Eerst is jullie huis aan de beurt en daarna zijn broer... Nou ja, cordon blue en schnitzels zijn ook lekker. Met m'n maagbandje is het goed gegaan hoor. Het was een hele reis weer (van 12 tot 20.30 uur heen en terug), maar ik ben weer thuis. Heb nu wel extra last van het lange zitten in de auto... @ Journey: hier is het nu ook zo'n slecht weer... het giet hier de hemel uit...:S:S @ Nettie: super dat jullie zo'n superdag hebben gehad vandaag..... @ Birthe: ik smeer niet elke dag mijn buik in... Maar striemen heb ik toch al, omdat ik vroeger heel dik ben geweest.... Vandaag hebben ze m'n maagbandje dus helemaal open gezet. Ik vind het niet eng hoor. Heb vaker een naald in mijn buik gehad om bij te spuiten. Nu word dus alleen die vloeistof eruit gehaald. Het enige waar ik bang voor ben, is dat ik nu echt heel snel veel ga aankomen... Ook omdat ik niet zoveel kan bewegen....(qua wandelen of iets dergelijks...:S) Liefs en dikke knuffel, Patricia
@ Sisqa: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige! En klinkt goed, dat babykamertj! Leuk! @ Patrieske: Dus jij weet je bevallingsdatum al? Goh eg, wat vervelend.. (Shit) dat je je baan kwijt bent en alles zo dom geregeld is. Dat wordt een hoop geregel. Veel succes! @ Goofychick: wat grappig dat die kleine van je al zo actief is zeg dat je er wakker van wordt. @ Simplyme: Wat een mooie constructie zeg, zo'n bedje aan bed. @ Tacha: Fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad! Benieuwd naar de foto's! @ Lady in Red: Goede vraag, ik sluit me er bij aan. We typen hetzelfde alleen deel je je bericht op in een paar kleinre berichten. Dat maakt het voor mij eerlijk gezegd onoverzichtelijk. Maar god, we zijn met meerderen hier dus de rest heeft hier vast ook wat over te zeggen.
Birthe, ik smeer elke ochtend m'n buik in. M'n buik groeit niet zo heel hard hoor en ik weet ook niet zeker of dat het striae tegen gaat, maar heb zelf zoiets van baad niet dat schaad niet. Nu ga ik lekker m'n bedje opzoeken. Groetjes Tamara.
@ Lady in red: Goed gedaan. letterlijk even stoom afblazen.. hihi. Heerlijk he, dat je opeens zo direct kan zijn nu. Heb ik ook. zullen de homonen wel zijn. @ Tacha: lees dat ze in een ander fotoalbum staan.. zal zo eens kijken, ben erg benieuwd. @ ILoveAndres: laat de mensen maar kletsen, als jij maar weet hoe het zit. Hoe dan ook, leuk is het niet. Knuf @ Yvette: Jij ook een dikke knuf, vervelend die pijn.. @ mammamakka: och wat zielig... 12 jaar zo'n trouw beessie, afscheid is dan altijd triest sterkte meis. @ Lotus: gefeli met de goede echo! @ Derona: veel beterschap meis.
Nou, ik ben ergens op blz 8 gebleven, geen tijd meer om verder te reageren, doe ik morgen wel. Nu quality time met manlief..... Tot morgen!
@iloveandres ik hoop ook voro jou dat je je kleine snel mag gaan voelen,komt helemaal goed @Birthe thnx meis gelukkig gaat het weer wat beter,Vandaag gaat Délano ook weer naar school
@ Ladybug: Wij hebben er eentje bij BCC gekocht, en nu weet ik alleen het merk even niet meer.. Ik kan ook niet even snel naar boven lopen om te kijken, ik laat het later nog wel weten.. Of ie goed is geen idee, wij hebben 'm nog niet getest maar ze zeiden dat hij hartstikke goed was, want m'n mannetje had nog al wat eisen @ Yvette: Ik kan me heel goed voorstellen dat die rolstoel verademing bied! mijn tante heeft last van haar heupen die rolt het hele huis door met dat stoeltje van haar, ik vind het machtig want zo kan ze tenminste nog een aantal dingen.. Nou lekker die 'badkamerman' laten betalen! Dacht ik al, maakt ook niet uit.. Het schiet voor iedereen hier op, iedereen is de 20 weken voorbij of niet? @ Patrieske: Doe je wel voorzichtig op de trap? Ik vind dat echt niet zo'n goed idee, ben zelf namenlijk beetje bang om op een trap te staan.. @ Tacha: Die foto's staan denk ik op je babysite? Ik heb er al naar gevraagt maar heb niets gezien, misschien over het hoofd gezien, maar mag ik de link nog een keertje? @ Journey: Bijna de hele dag heeft het hier geregend.. Niets aan @ Birthe: Heel braaf niet dus.. ik weet niet eens meer wanneer ik voor het laatst die tube in handen heb gehad..