Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat weer een mooi kindje! Vriendin van mij zei laatst dat er tegenwoordig eigenlijk bijna alleen maar mooie egale kindjes worden geboren.....liggen weinig meer in de kreukels zeg maar.
    Sven was ook direct na de geboorte super gaaf!
    Vreemd....
    Vandaag twee bezoeken achter elkaar.......hoop dat we voor die tijd nog even een klein ommetje kunnen maken om mij in beweging te houden en te pochen met de kleine :)

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh lieverd ik hoop het zo voor je......kan ze je niet direct strippen? Heeft ze bij mij toen ook gedaan omdat ze wist dat ik er zo door heen zat.
    Gewoon vragen hoor!

3. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Kan mij voorstellen dat je best teleurgesteld bent/was. Ik had dat ook de
    laatste periode, omdat de voorweeën elke keer net wat serieuzer leken te
    zijn en ik mezelf dus vaak onnodig gek zat te maken, en ik was niet eens
    overtijd. Flink balen! :(

Ik had de laatste tijd echt dat "mijn leven staat stil tot de kleine geboren
    is" gevoel. Ik weet niet of je dat herkent. Heel vervelend iig.

@Libra: Spannend! Is de vk al geweest? En.. :D

Groetjes SimplyMe

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Vlos is net geweest. Er is een vingertopje ontsluiting. Waarschijnlijk zet het niet door omdat ik al 3 weken slecht slaap en volgens de vlos oververmoeid ben. Ik ga zo naar het ziekenhuis en krijg daar eerst iets om te slapen en dan gaan we vanavond verder kijken. Misschien inleiden om het maar door te laten zetten, misschien aankijken... Ohja, ze gaan ook de harde buiken meten en een hartfilmpje maken...

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Ladybug......wat een opluchting dus hij lacht echt naar mij hahahaha ;))
    Hoe is je nacht geweest?

Hai Lotus.....Nee hij was nog niet klaar de spotjes moesten nog in het plafond ;)
    Nu moeten er nog 3 in en dan gaan we eindelijk het huis helemaal aankleden joehoeeeee,ik heb gisteren prachtige gordijnen gekocht van die inbetweens ken je die?

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Herken ik dus helemaal niet... Ik heb juist enorm blij gevoel dat ik mn eigen buik weer heb... Hoe zou dat komen... Ik hoor bijna elke vrouw erover dat ze dat getrappel zó missen.... heb ik niet ook niet bij mn eerste... Ik wijd het zelf aan het feit dat ik echt totaal maar dan ook écht helemaal geen ruimte meer had op het laatst, dat getrappel deed me bijna altijd pijn waar dan ook.....al je mij wel eens hebt gezien als niet zwangere dan zie je dat ik enorm dun ben (ja niet eens slank maar gewoon dun....) en als daar dan ook nog es een 8 ponder in zit kun je ongeveer nagaan hoe het zou moeten voelen....denk echt dat het daaraan ligt bij mij.
    Heb alleen laatst een keer gehad dat een klein krampje in mn darm ofzo leek alsof ze trapte in mn buik..... het voelde als ene kleine kick en toen een paar sec. later dacht ik: goh stom dat kan helemaal niet....hahaha
    Maar ik prijs mezelf gelukkgi dat ik het gevoel niet herken als ik jou zo hoor, want leuk is het niet.....
    Succes ermee iig, en voel je maar niet schuldig hoor! Het is toch heel normaal dat je dat voelt? Ik bedoel je hebt haar wel 9 maand+ in je buik gehad... mag je dat dan ook missen? Niet schuldig voelen dus al is dat makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk...
    knuffie voor jou!

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @mikki: meid dat was geen makkelijk uit te pakken kadootje... Je hebt het behoorlijk lastig gehad, maar je hebt het toch maar even gedaan en kijk es wat een pracht kado!
    Fijn ook dat ie zo goed drinkt en lekker slaapt! Geniet er lekker van, wij wachten met smart op de foto's! (hinthinthint)

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai zwanger 82.....In ieder geval vast heel veel succes voor dinsdag meid,ik hoop dat het dan door gata zetten,en dat je snel opknapt.

Hai Ramona..........Ik begrijp je helemaal meid,het is gewoon zo,wij kunnen niet denken dat het een normaak verkoudheidje is omdat je die dingen hebt meegemaakt,en weet je hou ze maar goed in de gaten.
    Mart word ook gek van mij als ze ziek zijn,ja duhhhhh dan maar gek hoor want het is niet anders ;-(
    Veel beterschap met je kleintjes.

Hia Nettie.....Ik heb dat hier ook,voor Noël heb ik een dagboek en voor jaimy niets ik kwam er niet ana toe en voel me daar wel lullig over,maar goed ik kom er gewoon niet aan toe,hopelijk begrijpt hij het later als hij ouder is.

Hai Lotus.....Meid ik zal er steeds proberen te zijn,om je kracht te geven ;) en anders doe ik het vis de sms meid,je komt niet van mij af hoor.

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mirella............En nu ook al over je 40 weken heen,nou meid ik hoop dat je foefjes werken en dat er begin in komt.

HAI DERONA.......GEFELICITEERD NOGMAALS MET JE ZOON MEID,EEN PRACHTIGE NAAM HOOR ;)
    Geniet er van en doe rustig aan meid,ben heel benieuwd hoe delano het met zijn kleine broertje doet ?

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Cobi......Fijn dat je wat bent bijgekomen meid en dat je hier weer bent :)
    Hoe was de wandeling?
    Ik ga meteen even spieken op je hyves.

Hai patricia......Hoe is de foto geworden?

HAI MAMAMAKKA.......NOGMAALS GEFELICITEERD MEID MET JULLIE ZOON,EEN FLINKERT IS HET ;) EN WAT EEN PRACHTIGE NAAM,doe rustig aan meid want een ks snede is niet niks,ik sms je straks nog even,sorry dat het pas zo laat hier stond ik had mijn foon in de auto laten liggen en had het pas tegen 19.30 door heb hem meteen naar lotus gestuurd en die heeft hem gepost.

11. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Bij mijn oudste heb ik dat gevoel helemaal niet gehad.....was een vrij relaxte bevalling eigenlijk. Had mezelf volledig onder controle en kon de weeën makkelijk opvangen en doordat haar harttonen ineens afzakten moest er snel ingegrepen worden en kreeg ik dus ene knip en heb ik nooit het laatste gedeelte meegemaakt.... staan van het hoofdje wachten op volgende perswee e.d. dus toen niet gehad...
    Nu wel.... de weeën kwamen enorm onregelmatig, had er geen controle over, de ene wee was enorm heftig de andere was wel weer te hendelen.... ik wist het echt niet meer op den duur.... Ik werd gek, heb geroepen dat ik het niet meer kon, dat het veel te veel pijn deed en ik het nooit meer wilde en weet ik wat ik nog meer heb geroepen. Vooral toen ik eenmaal op het laatste punt kwam (wat ik dus nog had meegemaakt....staan van het hoofdje en wachten op volgende perswee.....AUTSCH!) toen was ik totaal van de kaart..... bah wat rot was dat... heb toen wel de hele boel genegeerd.... de vk, kraamhulp en manlief vroegen af en toe wel es wat maar heb ze volkomen genegeerd want ik had al mijn kracht nodig om die pijn aan te kunnen...
    Dus ja na deze bevalling heb ik echt zoiets van....nope niet weer.... Ik heb alleen wel heel sterk het gevoel dat er nog wel eentje bijkomt, want het voelt nog niet af zeg maar alleen de eerste 2/3 jaar is het even over hoor, ik moet eerst hier enorm van bijkomen en dit verwerken. Dat gaat dit keer wel wat langer duren dan na de vorige keer....toen had ik direct zoiets van: oh okay dat viel mee, wanneer komt nr. twee? (nee dat laatste is ietsje overdreven hoor....)

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Libra.........Meid een dikke knuf ik hoop dat je snel aan de gang gaat ook voor de anderen natuurlijk ;)

Hia Chantalk.....Ja het is wennen he meid met 2 kids,ik heb nu mijn moeder hier nog veel in huis,ik ben beneiuwd als ze daalijk weg is en ik echt alleen ben ;)

Hia female.....Moeilijk is dat he meid als je andere kleine thuis is,ik heb zo gebruld in het zkh.
    Fijn dat jullie nu weer thuis zijn,en wat doet kynan het goed met zijn zusje,wat lief dat hij zijn koekje wil delen ;)

Hai re........wate en schatjeeeeee

13. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hier ook nog zo'n verlegen meiske.... Ze werd door mijn ouders bijna direct na de bevalling weer naar ons gebracht (ouders bleven beneden en hubbie nam dochter mee naar mij en Mila zodat we even een momentje van ons vieren hadden) maar het dametje kwam strak tegen me aanzitten, voelde zich een beetje overdonderd (gek is dat ook niet, want ze werd om 6 uur door opa en oma meegenomen in haar pyjama, mamma lag in bed, babydokter was er enz. en toen opa en oma haar weer naar huis brachten lag mam nog in bed en was daar ineens een baby...) Ze waren haar net aan het onderzoeken dus kon Elise mooi kijken, maar vrij snel was het over en kreeg Mila kusjes, knuffels, zong Elise allemaal liedjes over Mila, ik hou van jou enz. echt Uberschattig!
    Nu is het nog steeds zo, vanochtend waren hubbie en dochter naar de kerk geweest en toen ze thuiskwamen ging Elise direct naar Mila die in de wipper lag, direct tegen haar praten: Hai Mila, goeiemohguh, ikkuh naa kehk uhweest.........Zó cute! Ze is echt een allerliefste zus! En sinds vrijdagavond wil ze Mila ook op schoot! Smeltsmelt! (dat durfde ze eerst nog niet zo goed, maar nu dus wel, heerlijk genieten is dat!)
    Hier ook zodra Mila huilt:Mamma, Mila huilt! euh....ja thanx voor de info...had ik nog niet gehoord...haha lief bedoeld natuurlijk maar zo grappig!

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    WAUW! Kan hij dat ook even aan Mila leren? Heb wel zin in een volledige nachtrust! Nee zonder gekheid! Knappe kerel hoor! En kan me heel goed voorstellen dat je dan halverwege even gaat kijken....herken dat nog heel erg van bij mn oudste.... toen had ik dat ook!

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai ramona.........Ik begrijp je gevoel heel goed meid,ik heb dat ook,ik heb er 3 een miesje en die mag ik niet hebben,en dan kijk ik naar sommige mensen die worden zw of het niets is en kijken niet naar de kids om en dan heb ik dat gevoel ook,jaloers zou ik het niet noemen,ik heb er geen ander woord voor maar ik noem het niet jaloers,en dus voel je daar niet schuldig over meid,
    Dikke knuf.

Hai mikki.....dat komt wel goed meid,jij word een supergoede mama,en ja foutjes zul je soms hebben die hebben we allemaal meid.
    Maar je verliefdheid voor de kleine spat van het scherm af hahaha.
    Jeetje meid en ik dacht je bent snel bevallen maar ik lees heel iets anders wat een schrik oko zeg meid dat de kleine in het vruchtwater had gepoept.
    Jeetje meid dan gaat die hartslag naar beneden en pers je en pers je en het lukt niet wat erg,gelukkig dat de gyn kon helpen.
    Meid fijn dat hij naar de maagspoeling beter dronk,dat was bij jaimy ook zo,die wilde ineens superveel ;),lekker dat jullie thuis zijn geniet van elkaar als gezin,nu zijn jullie papa en mama :)

Hai Merel......Ik heb dat ook,maar ik mag het waarschijnlijk niet meer en Mart wil het echt niet meer die kan het niet meer aan ;-(

16. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Spannend! Succes en we duimen hier voor goed nieuws!

17. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai ladybug...........Wat heerlijk zeg dat hij zo heeft doorgeslapen,ikke echt jaloers hahahaha,Jaimy die komt nog steeds voor 2 voedingen in de nacht,maar goed ik begin er al aan te wennen als hij daalijk niet meer komt zal ik het missen denk ik hahahahah.

Hai Libra...........wat spannend meid owww ik hoop het zo voor je.....ik wacht op je buddy nieuws ik wil je hier niet meer zelf zien ;) totdat je weer thuis bent met je babie

Hai Vera.....Lekker dat ze het zo goed doet soms 5 uur dat is al enebegin he,ik moet jaimy nog steeds rekken na 2 uur begint hij alweer.

18. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    He gelukkig ben dus niet de enige.... gelukkig heb ik redelijk wat in het zorgdossier staan en kan ik nog behoorlijk wat terughalen dus met terugwerkende kracht heb ik dus nog wel een dagboek.... maar dus iets minder gedetaileerd... maar ach dat zal ze me wel vergeven denk ik later.... net als wat jij ook zegt... gewoon uitleggen... wie weet vinden ze het helemaal niet eens leuk joh zo'n dagboek.... ik vond het wel echt erg leuk om dingen te lezen uit mijn babytijd, maar wie zegt dat mijn meiden dat ook vinden..... heb ik al die moeite voor niets gedaan....hahaha..

19. zwanger82

zwanger82 Lid

26 mei 2008
    45
    0
    0
    Mamamakka gefeliciteerd!

Libra heel veel succes!

Hier niets, geen voorweeen niets. De kleine lag wild te trappelen gisteren, ben bont en blauw, maar zij heeft het nog erg naar haar zin in mijn buik.

Ik leef maar een beetje naar dinsdag toe, misschien dat strippen helpt. Energie wordt steeds minder, ga zo maar weer de ramen zemen, denk elke keer dat het de laatste keer is voor de beeb komt.

Wel lekker zonnetje vandaag, geniet allemaal van de kleine en de andere zwangeren, nog ff volhouden.

20. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina