hai nettie...... Gelukkig kan je er nog wel wat moois van maken,en net wat je zegt misschien vinden ze het niets hahaha,ik denk dat jongens het al helemaal niets vinden,maar goed ik probeer er nog wat van te maken ik heb de echo's en de afspraken in mijn agenda staan,helaas was ik dus hele dom ik heb mijn blogs allemaal verwijder die had ik dus uitkunnen printen ,hoe dom kun je zijn ;-(
@ Merle Q - tijdens mijn 1e bevalling was ik het al gauw zat (duurde 18 uur) en zeiden we idd tegen elkaar: dit nooit meer! Maar zodra die kleine er was wilde ik er gelijk nog 1! Bizar he? Gelukkig hebben we nog wel een jaar gewacht voor we weer begonnen, kon mijn lichaam een beetje bijkomen. Gynaecoloog adviseert zelfs 18 maanden te wachten.
@Mikki, ontroerend om te lezen en doet me denken aan mijn eigen bevalling op die tang na dan...en iid het klinkt cliche maar het is het allemaal waard. Ik dacht na de bevalling, dit doe ik nooit meer......maar na een week denk ik er toch anders over, ondanks mijn herstel niet helemaal soepel verloopt. (maar niet in vergelijk met sommige ander meiden hier) @Mamamakka, ik hoop dat je lekker ligt te genieten en bij te komen van de operatie! hoop dat je snel naar huis mag. @Derona, ook jij natuurlijk. Of ben je misschien al met de kleine thuis, ben benieuwd hoe Delano erop reageert! @Libra, en meid? @Lotus......de kaarsen zijn hier bijna op hoor.........maar ga voor jou, en de andere meiden graag nog een keer nieuwe kopen. Liefs
Dat doet Nona ook vaak hoor, dat heet 'clusteren' dan eten ze savonds lekker veel om te nacht beter door te kunnen. Ik merk nu wel dat het begint te helpen;, als nona clustert dan slaapt ze langer door, 5uurtjes! Dus ik vind het allemaal best, haha
@ Mikki, Derona & mamamakka: van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! Geniet van die eerste mooie momenten, ze worden zo snel groot!
@ Libra: succes meid. Ik hoop dat het slapen een beetje helpt om de ontsluiting op gang te brengen. @ Lotus: kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent voor morgen. Ik ga heel hard voor je duimen dat het morgen eindelijk door gaat zetten. Hoelaat moet je? @ Patrieske: de foto is mooi gelukt. Is dezelfde foto als de achtergrond van mijn hyves. @ clusteren: ow ik wou dat die van mij dat deed. ... Dan kon ik langer aan 1 stuk slapen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Nou jaaaaa............moet ik nog wel kaarsen kopen morgen? Go Lotusssssssssssssss....................JEAHHHH.......ben opeens weer wakker.......
@ Patrieske: ik wil hem eigenlijk nog groter hebben. Dus ik ga hem nog een keer bestellen en dan ga ik hem boven de tv hangen. Gelijk in het zicht. @ Lotus: meid, het gaat nu eindelijk gebeuren voor je. Ik ga er echt vanuit dat jij morgen sowieso eindelijk jullie kleintje in jullie armen hebben. Misschien vandaag al wel . Heel veel succes meid en ik houd mijn telefoon in de aanslag. Hele dikke knuffel en ik denk aan je. Liefs en dikke knuffel, Patricia
*inbraak* Lieve Lotus, heel veel succes en wij denken aan je! liefs Jeroen en Kalinka (Augustus mamma '08 ) *uitbraak*
Whaha worden de laatste 4 baby's nu vandaag allemaal tegelijkertijd geboren? Spannend meiden! Succes!
Chantal: GEFELICITEEERD! Heerlijk te lezen dat het zo goed gaat! ! Super he En natuurlijk is het druk, dat is heel erg logisch! Female: Hee meiske, GEFELICITEERD! En weer lekker thuis, heerlijk! En dus inderdaad een meisje! Wat leuk dat Kynan zo goed reageert op zijn kleine zusje Re: Wat een mooi mannetje! Ramona: Ach, wat vervelend, dat lege-buik-gevoel Komt dat nu omdat jullie hebben besloten maar 2 kindjes te nemen, of had je dat na Serino ook? Ik heb het gelukkig nog niet gehad, was daar wel heel bang voor! Mikki: GEFELICITEERD met jullie knulletje! Ik kreeg kippenvel bij je zinnetje: om je kind uit je geboren te zien worden Ja, dat moment vergeet ik ook nooit meer, onbeschrijflijk he! Maar wat een verhaal zeg, mooi balen! MerleQ: Ik heb geen moment gedacht dit ga ik nooit meer doen tijdens de bevalling. Wel tijdens de zwangerschap! Ik doe liever nog 3 keer de bevalling, dan nog 1 keer die 9 maanden pijn! (Terwijl mijn bevalling volgens de vk ook onder de categorie zwaar viel ) Lotus: SUCCES MEID! Ik ben zo benieuwd
Lieve Lotus......Nou ik heb je gesmst en jij weer mij,maar nu is het even stil,ik hoop zo dat je ligt te puffen Hai patricia..........Ow is hij zo mooi,foto maken als hij hangt he Hia Mirella...Nou meid,we gaan nu met zijn allen heel hard duimen voor jou en dat moet goed komen dan
BUDDYNIEUWS: De weeën moeten nog op gang komen, maar verder was alles goed. Nu aan het het liggen, mag niet uit bed (Aldus Lotus) Ze vraagt ook om tegen iedereen te zeggen dat er ABSOLUUT NIETS OP HYVES gezet mag worden!!!! EINDE BUDDYNIEUWS