*** Inbraak *** Voor de meiden die aan het bevallen zijn en nog moeten bevallen *heel veel succes* ! Hoop dat er niemand tot de 42 weken hoeft te lopen. Hoeveel mama's moeten er nog bevallen? *** Uitbraak ***
@uk80: officieel moeten er nog 4 meiden bevallen alleen als het goed is zijn er nu 2 bezig.....of hebben inmiddels hun kleintje al in hun armen.... dus er zijn nog 2 die echt nog aan het afwachten zijn.... Liefs dat je even komt meeleven zeg! Thanx!
Oh wat spannend zeg! Hoop dat alles goed gaat en de andere meiden niet te lang meer hoeven te wachten.. Bij ons in het februaritopic komt het ook op gang
Nou Lotus is nog niet bevallen hoor! : BUDDYNIEUWS: ze ligt op bed, mag er niet meer uit, omdat het kleintje uit het bekken geschoten is, ligt dus niet meer ingedaald. Af en toe heeft ze een wee, maar het zet dus niet door... Vk komt pas weer als het echt doorzet... EINDE BUDDYNIEUWS
@yvette: thanx...zal het direct veranderen... dacht dat ik alles al gedaan had, die dementie blijft toch nog ietsje steken volgens mij....
Nog niks gebeurd zie ik......oh Lotus ondanks je dit niet meer leest, wil ik toch laten weten dat ik aan je denk. Liefs
@simplyme.. tuurlijk zit ik nu helemaal in zenuwen hoef niet meer morgen dank je @libra gaan we ervoor tegelijk? @patrieske inbetweens ken ik niet wat heb je gedaan meid? ja me tel stond roodgloeiend @goofychick sorry hihih nu mag ik @iloveandres dank je.. nu nog weeen krijgen @yvette hihi dank je.. gelukkig hebbe we hier laptop.. dus vandaar de reacties hihihi..dank jullie wel dames.. ik voel me nog goed en brok zenuwen hihi
@ Mirella, we bliijven met zijn tweeen over Lotus en Libra heel veel succes, hoop dat onze kleine jullie voorbeeld volgt.
Lotus lieve meid, ik weet zeker dat het goed komt, en dat je het kan! Denk aan je! Go girl! Ben benieuwd hoe het met Libra gaat.
Helaas, geen baby nog. Heb wel goed geslapen vanmiddag maar de weeen kwamen na 3 uur slaap gewoon door de pijnstiller (pethidine) heen. We kijken het aan. Misschien dat mijn lichaam nu zelf de weeen laat doorzetten omdat ik nu uitgerust ben. Oh ik hoop het zo... Maar voor wat betreft wie er eerder gaat... mijn geld staat op Lotus
Libra Succes..... hoop dat je pijnstilling werkt.... en niet te veel nadenken hoor... want als je adrenaline aan gaat maken... werkt het weer tegen... Lotus.. kom op meid.. je kunt het....! Tacha Dochtertje slaapt echt nog niet door hoor.... overdag lijkt ze op mama... maar 'snachts helaas op papa.... ze heeft één nacht doorgeslapen... (schreef hier nog iemand) en sindsdien is het pas echt feest... ze is klaar wakker..en wil niet in haar bedje liggen... Nettie Zie je maar weer dat elke vrouw anders is.... pffff... blijf hier weer last van stuwing houden.... is mn ene borst wat leeg... doet de andere alweer zeer.... en dat na een uurtje (luxe-probleem)
Ik ga lekker mijn bedje in...............hoop dat ik morgen goed nieuws kan lezen! Trusten meiden en heel veel succes Libra en Lotus! Libra heb je geen bad?
@ramona: en zo is het, elke vrouw is anders... iedereen eigenlijk gewoon natuurlijk... is maar goed ook, zou een beetje erg saai zijn als we allemaal gelijk waren... Lastig die stuwing, is pijnlijk! Succes ermee! @goofy: slaap lekker!
Oh nog even melden dat mijn dagboek bijna af is, alleen bevallingsverhaal en dag 8 van de kraamperiode nog schrijven....Fijn gevoel, leuk ook voor Mila.... nu hopen dat ik het een beetje bij kan houden voor haar! ga ik nu echt gezellig doen voor mannetje en genieten van mn meissie die heerlijk in het holletje van mijn arm slaapt helemaal opgekrult in foetushouding, *smelt* newsflash: heb me eindelijk bij de mamma's gemeld..... werd tijd he? na twee weken (!2 weken alweer! waarom duren 2 weken aan het eind v/d zwsch zo lang en zijn ze zo snel voorbij als kindje er eindelijk is....) oh en staan er veel fouten? excuses, typ met 1 hand, word er steeds handiger en sneller in maar blijft verder nog steeds een beetje onhandig.... sleep well en kom maar op met die laatste kindjes! Succes meiden die liggen te puffen of te wachten, knuffie van mij
Nettie... hier nu ook pas bij de januari mama's gemeld.... omdat de meeste hier nu wel bevallen zijn.... en ik daar toch ook wat bij moet lezen.... Al blijf ik het hier natuurlijk (tot zover ik kan) wel volgen tot de laatste bevallen is.... zucht... smelt hier ook zo vaak weg.... wil het liefst elke minuut met mn kids doorbrengen.... ze worden zo snel groot... zeker als ik mn zoontje nu zie... hij lijkt al zo'n grote vent...!
Hee Lotus, graag gedaan hoor meiske! Ik hoop echt dat het door gaat zetten bij je! Als er nieuws is, dan ga ik het meteen op het forum zetten, al is het midden in de nacht! En Libra, jij ook heel veel succes, hoop dat het eindelijk door zet voor je! Ramona, hier ook die volle borsten steeds, lijkt inderdaad nog steeds verdacht veel op de stuwing die ik had... want die is (zo lijkt het wel) nooit meer over gegaan... Maar dat kan toch niet? Iig... ik lek hier zoveel dat ik het tijdens de voeding opvang en daar gewoon een hele voeding mee kan geven! En ze doen de hele dag bijna pijn, ieder uur opnieuw dat toeschietreflex en dan begint het weer te lopen...