Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winter15

winter15 Niet meer actief

@Lotus: Van harte met jullie meisje!!!

@Mirella, Libra en zwanger82: kom op meiden de laatste loodjes! Hoop dat jullie snel je beebje kunnen vasthouden!

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    ... en toen werd het hier akelig stil.
    Nog 3 te gaan waar ik er eentje van ben.

Nou, zal zo richting VK. Eens kijken hoe we er voor staan.

3. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    @ Mirella, Libra en zwanger82: Succes meiden! Doe jullie best! Hoop dat jullie je ook snel bij de januari mama's kunnen voegen!

4. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Mirella, Libra en Zwanger82: Meiden, zet hem op! Nog graag vóórdat we februari in gaan, dat zou leuk zijn! (voor jullie ook ;) )

Libra, hoe was het bij de vk?

5. zwanger82

zwanger82 Lid

26 mei 2008
    45
    0
    0
    Lotus gefeliciteerd!

Mag pas morgen om 10.30 naar de verloskundige, ben erg benieuwd of het strippen gaat helpen, zie er best tegenop. Hoop dat de kleine vanzelf wil komen vanavond.

Mirella en Libra succes deze dagen, we gaan er echt geen februari van maken!

6. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Dag dames.. dank jullie wel voor de felicitaties.. ik ga nu even niet reageren :) ik geniet vollop van de kleine.. en ben klaar wakker.. al sinds gistermorgen negen uur.. :| het was een heftige bevalling.. en snelle bevalling! weeen kwamen om 9 uur voor het eerst.. en ik had om 11 uur 3 cm.. en 1 uur 7 cm.. en om 3 uur 10 cm.. en 3.28 kwam de kleine ter wereled.. :) maar ik ga nu ff foto op album zetten.. hij staat al op hyves.. heb tot nu maar eentje zitten.. :)

de rest van de dames.. kom op met de rest! :) jullie kunen het ook! :)

7. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ja en ik heb het ook geroepen.. En m'n mannetje zegt als ik er aan terug denk denk ik van.. Dat wil ik haar niet nog een keer aandoen.. Maar het ging ook totaal anders dan verwacht bij ons.. Maar hier komt er over een paar jaar nog eentje, als ik maar zeker weet het niet meer op de natuurlijke manier te hoeven te proberen..

8. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Jeeeeuuuuujjjjj! Gefeliciteerd! Eindelijk..

9. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ben terug van de VK en zie het even niet zo zitten. Als ik van de bus naar de VK loop moet ik door een wijk in aanbouw. Ik gleed bijna uit over de modder met als gevolg dat mijn bekken het weer heeft begeven. Geen wee te bekennen maar wel een heleboel pijn. Daarnaast lukte het ook nog eens niet om te strippen. Ik geloof dat ik even ben geknakt toen.

Ze overweegt nu om me door te sturen naar de gynaecoloog om te kijken of ze kunnen primen omdat ik er gewoon door heen zit. Ik mag er even over nadenken en dan morgen bellen. Ik weet het niet meer... als er wordt ingeleid kan ik niet thuis bevallen maar ik zit er even zoooo door heen. :(

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou meiden,ik ga snel bijlezen want ik had gisteren geen internet ;-(( ,maar van Lotus weet ik datz eis bevallen gefeliciteerd meid we smsen straks weer ;)

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Libra en zwanger en Mirella.............Nou de laatsten babies is wachten op jullie meiden,ik hoop zo dat jullie ook je kindjes in je armen mogen sluiten,lieverds een hele dikke knuf voor jullie.

Hai Februarie mama's ......bedankt voor jullie berichtjes en nog even en dan gaan we bij jullie snuffelen ;)

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai libra.........Meid als je er zo doorheen zit kan je je misschien beter laten inleiden dat is mijn kijk er op,als je nog helemaal geen tekenen hebt dan word je waarschijnlijk daalijk tch ingeleid,misschien hoe denk je er zelf over?

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai lotus.....jeetje meid dat ging wel snel met je ontsluiting,ik ga zo meteen even lekker baar je hyves nu mag het hahahhaha.

14. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Lotus..
    hier nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter...

Libra
    Kom op meid.... schouders eronder....
    Ik weet dat het soms zwaar kan zijn.... maar laat je uitgerekende datum "los"..... en probeer niet te veel te gaan zitten "wachten"...
    Dat werkt ECHT het beste.... geloof me...!
    Als IK het zolang heb volgehouden, dan kan JIJ dat zeker ook!

een hele dikke knuffel,
    xxmona

15. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    heb mijn banner ook maar eens aangepast. Die andere bleef hangen.

16. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo Libra,

meis, wat ontzettend kut allemaal! Het zit je echt even
    niet mee he... :cry: Deze is voor jou...

Ik kan mij voorstellen dat je even niet meer weet wat je moet
    doen. Het is ook niet niks, maar probeer toch maar goed naar je
    lichaam te luisteren. Ik kan verder niet veel voor je doen. :( Het
    is een beslissing die jijzelf het beste kan maken. Sterkte...

Groetjes SimplyMe

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieverd doe wat je hart je ingeeft, maar als je er nu helemaal doorheen zit zal ik lekker naar het ziekenhuis gaanm. Het is mij heel goed bevallen (hahaha bevallen...)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lotus heerlijk he genieten, ik kon de eerste uren alleen maar kijken..........wilde geen blik minder werpen op de kleine.......en slapen kon ik helemaal niet, maar dat komt wel weer.
    Geniet ze

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Lotus meis,super zeg gefeliciteerd :D:D:D

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Hier vandaag weer lekker thuis,ik kom snel verslag doen,maar oooowh we zijn zoo verliefd op ons mannetje hihihi

Deel Deze Pagina