Hai derona.....Meid welkom terug ,Nogmaals gefeliciteerd en heerlijk he meid dat ie er is,geniet van elkaar en ik ben zo benieuwd hoe delano het doet met hem sorry voor het sreeptje maar krijg het niet voor elkaar ;-(
hey doosies hihi, Hoe is het hier? Veel van jullie al lekker aan het genieten van jullie ukkies......... leuk hoor. Nog een paar die met zweet in de handjes zitten te wachten hihi. Nou hier gaat het goed hoor. Mag 13 maart weer werken (vrijdag de 13e haha). En dan gaat het leven echt weer door. Hopend dat ik tegen die tijd weer zwanger mag zijn. Greatz en dikke kus big sister
Hai Cin Meid wat lief dat je weer komt spieken,wat ben je toch een schat. Hoe kijk je tegen het werken op,volgens mij wel goed of niet meid? Dikke knuf meis,ik duim voor je door he
Ik zit zooo in dubio...het voelt een beetje alsof ik zou vals spelen als ik ja zou zeggen tegen primen. Is dat raar...?
Libra: Meis, kop op.. Ik heb nu misschien makkelijk praten nu ik de kleine al heb, en ik wilde niet graag thuis bevallen.. Maar misschien is het beter, je zit er al zo door heen.. Maar welke keus je ook maakt, doe wat je hart zegt.. Dat is het belangrijkste! Was je baarmoeder al verder verweekt en had je al wat ontsluiting? Ik hoop dat je er uit kan komen en een keuze kan maken.. Een hele dikke KNUFFEL voor jou van mij en Sidney!
hoi hoi, Ja het moet ook weer gebeuren he. Ene kant heb ik er heel veel zin in weer lekker bezig zijn andere kant. ER zijn zoveel klanten die wisten dat ik zwanger was, Daarlijk moet ik een aantal keren hetzelfde verhaal weer vertellen en dan elke keer die medelijden. Vind het heel lief hoor, maar ik word er nu wel een beetje moe van hahaha. Ben gisteren zelfs nog op kraamvisite geweest, was best moeilijk, maar het is wel een volgende stap en ik vond het uiteindelijk heerlijk om naar te kijken. En het geeft mij goede hoop. Tijdje terug astrotv gesmst hahaha. Daar was de reactie ik zie wel een gezond levend kindje bij je, maar wanneer kon ze niet zien. Dan heb ik zoiets 1 ik wil er 5 haha. Dan moet ik mezelf wel even tegen houden hoor. Rustig aan stapje voor stapje. Maar ik ben zo blij voo rjullie dat het allemaal zo goed gaat. Jullie bewijzen het tegendeel en dat geeft mij ook moed hoor. You go girls!
Ik kom zo af en toe ook weer eens even kijken.. Heb alleen niet altijd de tijd om op alles te reageren.. Ik hoop dat niemand me dat kwalijk neemt Het is echt druk met die kleine meid.. Ze huilt soms 's nachts van voeding naar voeding, dan zit ik zelf ook te huilen omdat ik niet weet wat er aan de hand is.. We geven haar nu een flesje van 130ml.. En dan heeft ze zomaar weer honger.. Alleen vandaag heeft ze wat slecht gedronken.. We mogen haar ook nog niet laten door slapen, we moeten haar wekken voor de voeding.. Jammer, want ze slaapt dan eindelijk net.. Maar mag niet klagen.. Ik geniet op en top.. En herstel zelf ook redelijk snel vind ik.. Ben zaterdag naar de winkel geweest enzo.. Vandaag alleen wel slecht nieuws, ik mag toch niet terug komen na m'n verlof en moet dus opzoek naar nieuw werk.. Helaas! Maar vroeg me af, zou ik recht hebben op WW ofzo?!?!
Cindy: Mijn zwager en schoonzusje hebben ook een kindje gehad dat is helaas overleden tijdens de zwangerschap en ze was al bijna uitgerekend.. Het was een hartstikke moeilijke tijd, maasr hun hebben 3 weken terug een hartstikke gezond jongetje op de wereld gezet! En voor jou zit er ook een hartstikke mooi lief kindje aan te komen..
Owh Lieve meiden die nog moeten bevallen ik denk aan jullie, en hoop dat jullie snel jullie kleintjes mogen vertroetelen
cindy wat leuk dat je weer even komt kijken sterkte met het werken..... libramoeilijke keuze maar als je er echt doorheen zit...
Vrijdag de 13de... inderdaad wat een dag... (hmm.. heb over een tijdje een verjaardag op vrijdag de dertiende.. ) ik duim voor je dat je dan zwanger bent.... zie dat je over 8 dagen kan testen... laat je het even weten bij januari mama's... als het zover is...? Vind je echt een sterke vrouw trouwens..... (zou het niet kunnen).. Heb je (nog) rouwverwerking ofzo... of lukt het zo allemaal wel....? dikke knuffel, xxmona
Dat is dus DE reden dat ik me donderdags toen niet heb laten strippen en nog ff wilde wachten.... dit in combinatie dat mn meisje niet zo flink werd geschat... en zoiets had.. van laat haar nog maar even aankomen.... Verder was ik heel "raar" zwanger geworden na die mk.... maar toch moet de datum van de echo geklopt hebben.. aangezien ik zo belachelijk vroeg positief testte... (28 april) en de pretecho datum ook op 2 januari uitkwam... ik was van mening... dat ik het al die maanden al volgehouden had.. dus waarom dan die 2 weken niet.... Trouwens toen ik er echt helemaal doorheen zat... (en jankte dat het wel genoeg was geweest) is mn meisje een dag later geboren..... dus wellicht........? ik duim voor je.... Doe wat je gevoel je ingeeft... xxmona
@ Derona: welkom terug meid. Hoe voel je je nu? Ja kan me voorstellen dat jullie verliefd zijn op jullie kleine vent. Dat zijn wij ook. @ Libra: ik persoonlijk zou dan voor een inleiding gaan meid, als je het zelf helemaal niet meer ziet zitten. Sterkte met je keuze meid. DIKKE KNUFFEL VOOR JOU! @ Cindy: meid, wat lief dat je even komt spieken. Volgens mij heb je er wel zin in om weer aan het werk te gaan of niet? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Als je dat zo voelt is dat niet raar, een gevoel is nooit raar, maar net zoals anderen ook zeggen.....je bent gesloopt en je moet je bevalling nog in. Wil je niet afschrikken maar daardoor heb ik het best zwaar gehad en ben na twee weken nog niet de oude.........terwijl anderen die bv BI hadden of zoals ladybug veel bloed hadden verloren al bijna sneller op de been zijn. Misschien trekt je dit over de grens om toch naar het ziekenhuis te gaan. Overigens was de verzorging in het ziekenhuis heerlijk, en konden wij lekker van onze klein geluk genieten. Nou pieker ze Knuff
Ohhhh Cindy wat ben je toch een schat van een meid maar bovenal supersterk! Wat een karakter dat je hier kan komen posten. Lief hoor, Knuff
Gatver, dat is slecht nieuws.....had je geen vast contract? En dat huilen van jezelf komt me heel bekend voor, zijn ook de kraamtranen in combi met je moederhart.....ik heb ook al een paar keer echt zitten brullen. Nu ik dit schrijf is hubbie beneden met de kleine die ligt in het wippertje in de box naast de tafel, meneer is inmiddels bijna een kwartier echt aan het krijsen gewoon....helemaal overstuur. We gaan zo boodschappen doen, hopelijk wordt hij door de auto rit stil.