@ Mirella: ik gebruik een badje. Ik vind de tummytub niet erg prettig. Joshua vind het heerlijk, maar ik kan niet goed weg met mijn handen, waardoor ik hem al bijna per ongeluk los heb gelaten, dus ik doe hem gewoon lekker in badje. Dat vind hij ook heerlijk dus. @ Joyce: jeetje dat is zeker geen leuk nieuws zeg... pffff. Ik weet hoe het voelt... Hele dikke knuffel voor jou meid. Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ik doe Tess ook in het badje ik vind de tummy eng idd bang dat ze uit mijn handen glipt. Ik ben ook in het ziekenhuis bevallen en was er blij mee omdat het laatst zo snel ging was de vk te laat
@Lotus: van harte met jullie meisje Mascha! Dat, en het feit dat er nog steeds overtijdse dames hier rondlopen is even het enige dat ik nu meekrijg...jemig wat is het druk met zo'n ukkie Ik leef van voeding naar voeding en tussendoor krijg je amper iets anders gedaan. Maar ik geniet me te pletter! Voor de laatste januari-mama's: zet 'm op meiden!
hmmmmmm nog geen babies, kom dames zet hem op zodat de club weer compleet is @mikki wat is Jay een snoepie
Hier weer een nachtje voorbij. Om 10.30 naar de verloskundige ben benieuwd! Voel me belabberd, misselijk en last van mijn darmen, nou ja het kan nooit meer langer dan een week duren!
@Mirella: wij hebben een Tummy-Tub en dat gaat prima, hebben zelf niets gekocht, deze tub geleend en als ze het niets vond dan hadden we alsnog een gewoon badje gekocht! suc6 met de allerlaatste loodjes! @ziekenhuisbevalling: Prima bevallen, lieve mensen allemaal, alles bij de hand, nee, achteraf ben ik blij dat het zo gelopen is dat ik toch verplicht in het ziekenhuis moest bevallen. @Zwanger: Suc6 bij de vk! @Mikki: ahhhhhhh wat een schatje die Jay!
Dat zijn voortekenen van een naderende bevalling Naja dat kan ook niet anders aangezien je al 41 weken bent Maar je baby komt vast heel snel! Wel bizar dat straks alle baby's geboren zijn... Toch wel een emotioneel moment. Ik raak ook nog steeds een beetje emotioneel als ik aan de bevalling terugdenk, hebben anderen dit ook (vast wel)?
Hia Joyce...........Heb je al van die druppeltjes gehaald van Cinababy die zijn ook goed,en yvette gebruikt ook iets,ik kan zo even niet meer op de naam komen,dat schijnt ook erg goed te zijn. Je vakantie heb je uren voor ingeleverd dus dat telt gewoon mee meid,als je wilt kan ik je de info van de ww geven hoe je je moet inschrijven via de pc en je moet aanmelden en dan bellen ze je 2 weken later voor een afspraak,als je dat wilt stuur ik je wel een pb meid.
ik heb dat ook hoor vond het allemaal zo bijzonder had er iets heel anders van verwacht. Vooral het moment dat de kleine op je buik gelegd wordt echt iets wat ik nooi vergeet.
Yep hier nog zo een hoor.....maar hubbie ook. We vinden dat we zo'n mooie ervaring gedeeld hebben met elkaar, dit pakken ze ons nooit meer af, hoe pijnlijk het ook was. Gisteren was ik een beetje weemoedig, Sven was 2 weken oud, en moest toch wel even terugdenken aan het moment dat we met zijn drieen thuis kwamen. Wat ik ook heb is dat ik een bepaalde spanning nu mis, klinkt raar na de zware aanloop naar mijn bevalling toe maar toch.....
Pfff Journey moest je dat nou opschrijven, ......krijg een dejavu en spontaan springen de tranen in mijn ogen......voel me rijk!
Verloskundige viel wat tegen. Baarmoedermond was wel week, maar helemaal geen ontsluiting Ze kon dus niet strippen. Kleine doet het nog erg goed in mijn buik, voldoende vruchtwater, bloeddruk was ook prima. Ik heb pas volgende week maandag een nieuwe afspraak op 02-02-09 in februari ! Als er ze dan nog niet is krijg ik s'middags een ctg en dan dinsdag 03-02-09 inleiden. Ga nu maar heel hard duimen dat ze zelf komt.
@ Merleq: dat heb ik ook wel hoor, dat ik nog vaak aan de bevalling terugdenk. Ik weet nog zooooo goed dat ik op de klok bleef kijken (het was namelijk wel een stunt geweest als hij ook nog eens op dezelfde tijd geboren was als ik) @ Zwanger: succes bij de VK meid.Ow ik zie dat je al geweest bent. Ow balen zeg meid. Maarja het kan toch nog heel hard gaan dat ze toch nog deze maand geboren word. Ik ga heel hard voor je duimen meid. @ Joyce: infacol kun je ook kopen. Is voor de krampjes en om ervoor te zorgen dat je kleintje gaat boeren na de voeding. Hier net ons kleine ventje in bad gedaan. En nu ligt hij heerlijk weer in de kinderwagen te slapen. Ik kan echt zo genieten als hij in bad is, want ik zie dat hij het heerlijk vind. Ik ga zo even kolven, dan eten, dan Joshua voeden en dan allebei weer slapen. Ik ben echt gesloopt... Liefs en dikke knuffel, Patricia
hai zwanger 82........dat is dan zeker minder meid dat je nog geen ontsluiting hebt en nog een week moet wachten,ik zal heel hard voor je duimen dat de kleine toch snel en spontaan gaat komen. Hia patricia.genieten si dat he meid
@ Zwanger 82 - balen zeg, hoop dat het voor die tijd vanzelf op gang komt voor je. Ik heb vandaag voor het eerst dat ik me niet zo lekker in mijn vel voel zitten. De buik voelt heel zwaar en ik wil eigenlijk alleen maar liggen op de bank. Tig keer naar de plee en dan gebeurt er niks... Hongerig maar weet niet wat ik wil eten want ben tegelijkertijd misselijk. Die maagzuur wordt ik ook niet goed van! - sorry hoor, even van me afklagen. Zal me niks verbazen als het vandaag of morgen op gang gaat komen want zo ging het de vorige keer ook.
@zwanger82: balen zeg! hoop dat het voor 02/02 op gang komt! (verse ananas en bitterlemon al in huis?) @Mirella: oei spannend, ook voor jou hoop ik dat het gauw op gang komt