Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    meiden spannend ik hoo pdat jullie allebei ook gauw je kleintje in je armen mogen hebben (volgens mij 2 meisjes toch?)

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    3 nog. :)
    Zwanger82, Mirella en ik.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weet je al wat je gaat doen?

4. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ja, ik ga morgen in elk geval eens met de gyn praten over de mogelijkheden... Ik lig nu al sinds gisteren plat omdat ik echt geen kant meer op kan nu mijn bekken het weer heeft begeven. alles doet me pijn nu....

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mirella............meid veel succes ik hoop dat we morgen van jou ook leuk nieuws krijgen van je beepje :--)

Hai Libra.........Goed dat je het in ieder geval gaat bespreken meid,laat je ons wat weten?

6. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    tuurlijk laat ik het weten. Weet je toch :)

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Is goed dan hahaha,ik hoop met nieuws waar je jezelf goed bij voelt he meid,zet al je vragen vast op pappier.

8. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    dat is wel een goed idee. :) ga ik zeker doen.
    Stiekem hoop ik wel dat het vanavond nog uit zichzelf op gang gaat komen natuurlijk...dat zou toch helemaal mooi zijn he...

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    mezelf.........

Ik heb wat leuks te vertellen,zoals jullie weten hadden wij een geboortekaartje met Noël erop die met een beschuit en het pak muisjes aan de binnen kant stond,voor degene die hem niet hebben gezien hij staat op mijn hyves,ik kan jullie mijn adres geven en dan kan je hem daar zien.

Maar goed ik dwaal weer af,mijn moeder had dit kaartje dus naar de Ruiter gestuurd omdat Noël met dit pak er op stond en ze dat tegen mijn moeder hadden gezegd,ik had zoiets daar hoor je toch niets meer van....nu kreeg ik net een hele officiele brief waar ze ons feliciteren met de geboorte van Jaimy ,en ze wensen ons een hele fijn tijd toe met onze kinderen en dat ze fan mogen worden van hun producten en dat ze een kadootje sturen dat is echt lief :),en het is echt zo'n officiele brief gemerkt en al hahaha,wel leuk voor jaimy later

10. winter15

winter15 Niet meer actief

@Libra: wat spannend! mijn ingeleide bevalling is me echt 100% meegevallen, ik was er namelijk ook huiverig voor en bang voor een heftige weeënstorm ed. maar dit gebeurde helemaal niet dus als je nog info wilt dan hoor ik het wel..
    En natuurlijk hoop ik voor je dat het zometeen spontaan begint :)

11. winter15

@Patrieske: dat is zeker leuk van die brief, zo zie je maar weer! misschien hebben jullie nu wel een heel jaar lang gratis blauw-witte muisjes :)

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Dat zou inderdaad mooi zijn meid ik zal voor je duimen,mijn duimen zijn daalijk schraal denk ik ;)

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hahaha dat zei ik ook al tegen me moeder sanne,en ik lust ze geen eens hahahah

14. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Joh, ik heb echt geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Ik geloof dat ze eerst wilden primen of iets dergelijks en dan kijken hoe dat gaat en dan eventueel doorleiden, maar wat dat is weet ik niet...

15. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    Libra: Goed dat je gaat praten meid... Met de BI thuis bevallen is ook geen pretje, dat kan ik je wel uit ervaring vertellen... De vk vond het op een gegeven moment zelf zelfs tijd worden voor mij om toch maar naar het zh te gaan en pijnbestrijding te krijgen, omdat ze dacht dat ik het niet zou gaan redden... (heb daar zelf overigens niets over gezegd, heb de hele bevalling mijn mond gehouden, was in mezelf gekeerd). Weet je, als je in het zh mag beginnen, dan lijkt me dat nog altijd fijner dan thuis beginnen en dan in het heetst van de strijd alsnog naar het zh te moeten gaan... Van de andere kant, ik wilde ook graag thuis bevallen en dat is gelukt, dus ik kan me voorstellen dat je dat ook wel héél graag wilt! Ik wens je in ieder geval heel erg veel sterkte meid!

16. winter15

@Libra: dan idd eerst maar eens praten, misschien hebben ze nog wel meerdere oplossingen, primen wil zeggen dat ze de baarmoedermond door middel van een stofje/gel gaan verweken, als je bmm nog niet verweekt is dan ontstaat er ook geen ontsluiting namelijk en zonder ontsluiting kunnen ze ook geen weeën opwekken, maar is wellicht allemaal niet eens nodig! hoop het voor je!

@patrieske: dan zou het helemaal grappig zijn :)

17. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meiden die nog moeten bevallen denk aan jullie hoor dikke knuff

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Bevallingsverhaal

Vrijdag werd ik opgenomen vanwege te hoge bloeddruk,en lever functie te hoog,en vanwege mijn vorige geschiedenis bij Délano,wouden ze mij daarvoor inleiden,
    ik had gelukkig al 3 cm dus ze konde mij zowiso inleiden de volgende dag
    dus Zaterdag om 10.15 werden mijn vliezen gebroken,en werd er een infuus aangbracht om de weeën op te laten wekken,eerst voel je niks later kreeg ik vaker wat harde buiken,de kleine reageerde direct op de eerste harde buik zijn harstlag ging snel naar beneden maar gelukkig herstelde het snel weer goed,dus dat was niet erg,
    de harde buiken kwamen steeds vaker,en werden ook steeds pijnlijker,kreeg ook rug weeën erbij en die zijn niet makkelijk om weg te puffen en vooral als je gebonden bent aan bed,om 13,00 uur gingen ze kijken of het wat deed,en ik had er 1 cm bij dus zat op 4 cm,de weeën kwamen goed op gang want ja de infuus werd ieder 20 min een standje hoger gezet,tegen 14,19 kreeg ik opeens persdrang had al op de knop gedrukt niemand kwam,dus roel er heen gestuurd ik stond al op de grond,en begon al te persen kon het niet meer ophouden,de gyn kwam en ging kijken en mog gelukkig mee persen pfff dat luchte op zeg hihihihih ik kreeg een kleine knip ondat de hartslag weer daalde en hij werd geboren om 14,34 dus al met al allemaal best snel gegaan,en wat een heerlijk gevoel geeft dat als het dan net op je buik ligt,zooo even een klein stukje over de bevalling

Dikke knuff

19. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Dreona

Ik vond het toch best spannend hoor om je verhaal te lezen zeker met het dalen van de hartslag,gelukkig is manneke er gezond en wel hoor.

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Patrieske ja ben ook blij dat hij gezond is,
    het rare was,dat er die nacht een meisje waarbij ik op de kamer lag,was bevallen van een tweeling met een zwangerschapsduur van 22 weken dus de kindjes hebben het niet overleefd,dan voelt het wel dubbel en dan mag je idd blij zijn met je gezonde zoon

Deel Deze Pagina