Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    he mirella nog een babie..........
    Libra hoe is het met jou je bent verdacht offline?

2. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    even echo berichtje van big sister.

look o look my banner :).
    Ties word in oktober grote broer.
    Wou het jullie even zeggen, omdat jullie me toch gesteund hebben. Nu kunnen jullie weer allemaal de aandacht vestigen op jullie baby en niet op mij. (hahaha grapje weet ook wel dat jullie dat al deden).

Hele dikke kussies

einde echo bericht

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai derona........erg is dat he meid zo zie je ook maar weer dat het allemaal niet zo vanzelf spreken is ;-(,had je dat meisje daarna nog gezien?

Hia mirella,inderdaad erg leuk,ik maak er ook ene foto van en zet hem op mijn hyves.
    Wat leuk zeg dat je moeder dat kreeg haahhaha,nu was ze nog erger verslaafd hahaha.
    Ik lees even snel verder en ik hoop te lezen dat het wat verder is gegaan nu meid.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Cindy.....nou mag ik je echt feliciteren....!

Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Y en Y........Wat een speciaal gevoel is dat he meid als je die kleine hoort huilen.
    Mag ik vragen hoe het is in zo'n kraamhotel?
    Nou gelukkig doet hij het goed en komt hij aan,geniet van elkaar en doe rustig aan he.

Hai Libra....ik ga snel verder lezen want dan zal ik je gesprek met de gyn wel tegenkomen,alvast een dikke knuf.

Hai patricia......wat heerlijk dat hij zo heeft doorgeslapen meid,dan knap je weer helemaal op he meid :)
    Fijn dat het wangetje gewoon goed is meid,dat is altijd weer een opluchting.
    Hoe gaat het met zijn verkoudheidje?

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Libra.......yesssssssssss het begin is gemaakt joehoeeeeeeeeee.

Hai mamamakka..........meid doe het echt rustig aan,en let vooral op je wond,2 keer per dag de sproeier er op doen hoor.

Hai CInnnnnnnn......Meid wat goed wat speciaal ,ow gefeliciteerd en je houd me wel op de hoogte he meid,ow wat ben ik blij voor jullie.

Hai patricia....volgens mij als je je eerste menstruatie hebt gehad,anders bel even naar je VK.

Hai Mikki......fijn dat je je nu beterder voelt en dat je manneke het nu goed doet met de bv meid :)
    Wat veel liefde kun je voelen he meid voor je kleintje.

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Lotus.......Hoe was de kraamvisite meid ?
    en is de kleine verwend ;)

Hai Libra...nou er komt wat schot in joehoeeee,wat spannend hoor.

Hai female........meid wat lees ik allemaal goede dingen ,en wat heerlijk dat je kleine meid al zo goed coorslaapt heerlijk hoor ;)

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai female.....Meid wat een heftige bevalling zeg en wat heb je pijn gehad,mijn haren stonden overeind toen ik je verhaal zat te lezen petje af hoor.

Hai mirella..nou wie weet sta je morgen in de krant bios baby geboren :)

Hai cin ........Nogmaals gefeliciteerd meid,hoe voel je je?
    Wanneer krijg je je eerste echo?
    Nou ik ga me echtw el bezig houden met jou ben je gek dat we dat niet doen hahahah.
    Ties* gefeliciteerd manneke met je brusje.

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Onszelf............Nou ik ben gisteren niet op de pc geweest,het was erg druk en hectisch hier,en mijn moeders oom gaat hard achteruit,dus ik ben gisteren ook naar het zkh geweest en hij ligt er zo slecht bij,ik heb niet gehuild daar maar toen ik buitenkwam en naar de auto liep kwamen de tranen toch wel even....ik ben ook bang dat hij vandaag zal overlijden op zijn vrouw der overlijdgingsdag die is vandaag al 36 jaar overleden.

Nou de fyhsio is geweest voor jaimy en er zijn toch heel wat dingen die haar opvallen,toch de vorm van zijn schedeltje,hj heeft dus door de voorkeurshouding al een afgeplat hoofdje maar ook een bolling op zijn voorhoofd,en dat gaan ze nu toch goed in de gaten houden omdat er alsnog een cranio schedel kan komen,hier ben ik toch best van over de zeikik had echt het idee het zit er of het zit er niet,en dat is dus niet zo ;-(
    Ook heeft hij zo'n heftige voorkeurshouding dat het misschien aan zijn heupjes kan liggen dus die moeten ook na gekeken worden,dat zijn toch dingen die je niet wilt horen,maar ze zegt wat wel zijn huilen kan veroorzaken.
    Dus vandaag moet ik ook bij het CB zijn en dan moeten ze kijken of hij toch niet de koemelkallergie heeft,zij denkt aan de bultjes te zien dat het toch aan het eten ligt en dan hoeven ze niet over het hele lichaam te zitten,dus ja daar heb je het weer de een zegt dit en de ander dat,ik ga het straks ook echt even goed bespreken.

Ik ben dus gisteren weer urine in gaan leveren en heb weer een blaasontsteking en weer een ab kuur dus daar komt dus weer die pijn van ,maar ik begin nu wel echt te balen,na mijn kuru moe ik die cranberry capsules slikken en extra vit c en als ik het dan weer heb weer een ab kuur GRRRR

10. winter15

winter15 Niet meer actief

@Cindy: geweldig nieuws meid! van harte!
    Liefs
    ps. tuurlijk houden we jullie in de gaten :)

@Female: jeetje wat een heftige bevalling zeg, laat je nu maar extra verwennen! Mijn vriend was vorige week weg, maar is deze week gewoon lekker thuis :)

@Patrieske: Ben benieuwd wat het CB zegt meid over die koemelk allergie, en gaat dat zo snel dat je in een paar weken tijd al een afgeplat hoofdje kan krijgen door de voorkeurshouding? gelukkig houden ze het goed in de gaten, kan me voorstellen dat je door die bolling ook weer ongerust wordt..goh..zit jullie ook niet mee, en dan heb je zelf weer blaasontsteking, nou even een dikke knuffel!

@mijzelf: zijn net voor het eerst met ons drietjes naar buiten geweest met de kinderwagen, geweldig! Elle-Nova vond het heerlijk, nog even langs het CB geweest, hebben een dvd meegekregen over de 3 R-en en inbakertips, kijken of we dat nodig hebben, gisteren was ze heel rustig :)

11. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Libra en en en en :D:D:D:D:D:D

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind dat Libra verdacht OFFLINE is.......zou het zou het zou het!?

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Patrieske, het zit je ook niet mee he? Wat is een crania schedel of zoiets?
    Voorkeurs houding ben ik ook bang voor geweest, maar eigenlijk leg ik Sven grotendeels toch op zijn zij neer. Want ik vind dat zijn neefje ook een afgeplat hoofd heeft, juist omdat die op zijn rug is gelegd elke keer.
    Sven slaapt een gedeelte van de nacht in zijn wieg op zijn rug maar daarna komt hij bij ons en ligt hij sowieso op zijn zij.

Hele dikke knuff voor jou meissie, heb met je te doen!

14. winter15

winter15 Niet meer actief

@forumstilte Libra: jaaaaa, waar is Libra? :) :)

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Cindy wat super een brusje voor Ties* voel je je goed?

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik voel het gewoon aan mijn moedermelk dat Libra weleens bezig kon zijn....... :D .....duim duim....

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    @Female: pfff...wat een verhaal! Jij hebt dus ook een erg heftige bevalling achter de rug, en dat zonder pijnstilling. Respect daarvoor!

@Mirella: hoe was de film? Ik vond 'm erg mooi :)
    Vervelend van die pijn zeg... Ik heb zelf ook nog veel pijn in mijn benen. Ik had verwacht dat dat nu over zou zijn nu ik niet meer zwanger ben. Maar ik heb dus te vroeg gejuicht :(

@Cindy: wat heerlijk dat je weer zwanger bent meid! Dat gun ik je van harte! Gefeliciteerd :D

@Patrieske: wat naar van je oom :( En ook van Jaimy, dat van die voorkeurshouding...ik hoop dat ze er iets aan kunnen doen meid, laat het maar goed in de gaten houden. Is er geen hulpmiddeltje om hem 'vast' te leggen in bed, zodat hij wel de andere kant op móet liggen?

@Sanne: leuk, met z'n drietjes naar buiten :D Jij hebt dat dus ook niet meteen gedaan... de kraamzorg vertelde dat ik a.s. zaterdag al naar buiten mag met Jay, maar ik wil dat eigenlijk nog niet. Ik loop nog niet echt soepeltjes met die wond namelijk :( Dus we blijven gewoon mooi binnen.

18. zwanger82

zwanger82 Lid

26 mei 2008
    45
    0
    0
    @ Cindy GEFELICITEERD!

@ Libra hoop dat je aan het bevallen bent!

@ Mirella, hoop dat je een leuke avond hebt gehad saampjes.

Hier alles rustig. De kleine lag flink te spelen in mijn buik gisteren. Mijn ribben geven het nu wel op. Heb de kleine verteld dat ze uit mijn buik veel beter kan bewegen en dat we allemaal leuk speelgoed hebben, maar ze schijnt zich nog prima te vermaken........... :)

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik voel me vandaag echt perfect :D Jay drinkt als een wolf, echt super! En als ik hem met de ene kant voed, begint de andere kant vanzelf al te stromen...prachtig hoe dat allemaal werkt :D Ik ben nu echt heel blij dat ik toch heb doorgezet. Vannacht heeft hij 4,5 uur achter elkaar geslapen, en daarna heb ik ook weer geslapen, dus ik voel me heerlijk uitgerust :)
    Het is ook een hele makkelijke baby.

Vanochtend zijn mijn hechtingen eruit gehaald, waar ik erg tegenop zag. Maar ik heb er helemaal niks van gevoeld, en volgens de vk ziet het er allemaal erg schoon en netjes uit, ondanks dat de wond wijkt. Dus ik moet gewoon verder gaan met het biotex-badje, en dan groeit het vanzelf dicht.

Ik kreeg van haar ook een folder over anticonceptie na de bevalling...ik zei: zie je die wond daar beneden? Dat is voorlopig voldoende anticonceptie lijkt mij :) NO WAY dat ik voorlopig sex wil...brrrr....

Zometeen komen ze voor het hielprikje en de gehoortest...ik ben benieuwd! Maar het zal wel goed zijn, want ik zette net een speeldoosje voor hem aan en hij zette het toch op een brullen...dat muziekje was duidelijk niet zijn smaak :)

Oh ja, en ik ben vandaag geherindiceerd voor de kraamzorg, dus ik krijg lekker 2 daagjes extra :)

20. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    @libra: succes meis als je bezig bent.
    @Patries: stalker hahaha nee hoor grapje vind ik heel leuk.

Deel Deze Pagina