@ Patrieske ; getver, wat een onzekerheid allemaal! Is het met Noel uiteindelijk allemaal goed verlopen? Ik had het laatst nog met vriendinnen van mij erover hoe vreselijk moeilijk het is om je kind op een operatietafel achter te moeten laten (paar vriendinnen hebben dat moeten doen maar dat ging om amandelen en iets met oren/neus) - jij hebt dat allemaal in ergste vorm meegemaakt dus! Oh, ik hoop zo voor je dat Jaimy niet hoeft... Wat een vreselijk iets is dat zeg! Hele dikke knuffel voor jou. Sommige mensen lijken zo vaak pech te hebben. Niet eerlijk gewoon! En dan heb je ook mensen die nooit wat hebben waarvan je denkt... nouja dat mag je niet denken, maar je hebt wel es van die types die zo makkelijk door het leven fietsen en anderen op hun hart trappen of ellende aanrichten. (nouja je begrijpt me vast wel). @ Female: ik sta helemaal open voor pijnbestrijding hahaha! Kom maar op met de remifentanil, morfine etc! Ruggeprik hoeft niet perse van mij, maar scherpe randjes mogen er wel af van mij! Helaas kreeg ik vorige keer maar 1 uurtje remifentanil - werd er erg relaxed van kan ik je vertellen. Film was erg mooi en aangrijpend. Vond Brad Pitt erg aandoenlijk spelen en Cate Blanchett vond ik altijd al supergoed. Als je van Forrest Gump achtige speelfilms houdt zou ik em gaan zien.
Libra denk aan je! Je zal nu wel bezig zijn of misschien al van je kleine aan het genieten zijn, ik hoop het voor je! Hoop morgen goed nieuws te lezen! Knuff
Meiden, ik ga Joshua de laatste voeding geven en dan lekker naar mijn bedje toe. Liefs en dikke knuffel, Patricia
even gauw hier kijken naar babynieuws... Nog niet dus... Maar wel spannend voor Libra: meid succes! En de andere 2...zet 'm op he? Nog ffies! Ga ik nu gauw de laatste dingetjes doen hier... oudste meiske toch weer ziek, na een redelijk goede dag, net flink liggen ijlen weer....erg zielig... Goed ben nu weg kom morgen weer checken hier... Liefs Nettie Oh ps: laat de mamma's voor nu even voor wat het is, kijk ik morgen wel weer.... bij deze even gemeld...mochten jullie me missen....haha
Buddy nieuws Libra Hoera ik ben om 21.20 bevallen van een heel mooi zoontje,we noemen hem Ingmar,Hij weegt 3940 gr,en is de aller mooiste. Einde buddy nieuws
Hallo meiden, Joepie! Weer een baby erbij! \/ \/ \/ \/ \/ \/ @Libra: Gefeliciteerd met jullie zoon Ingmar! \/ \/ \/ \/ \/ \/ Nu nog twee babies maar! Mirella en Denise jullie zijn aan de beurt! Kom op babies! Groetjes SimplyMe
Jippie, gefeliciteerd Libra met Ingmar! Leuke naam! En gelukkig dat het inleiden goed zijn werk heeft gedaan Nog 2 meiden te gaan! Wauw! Dan is iedereen gewoon bevallen...! Jeetje...
Libra gefeliciteerd!!! 10 Dagen overtijd. Geen enkel teken van naderende bevalling. Ga me maar voorbereiden op februari
@cindy.. wat een geweldige nieuws! gefeliciteerd!1 @libra.. gefeliciteerd! mezelf.. hier gaat het super.. alleen mijn favo hobby wordt echt me kleine.. dus laptop staat meerdere deel uit.. hihi.. ze doet het perfect.. en slaapt al nachten door en eet goed en ook nog eens niet zoveel huilen.. alleen gisteren even.. blijkbaar even een regeldag dus extra eten gehad werkte super! ff vraagje hoe bevalt/beviel jullie kraamhulp, die van ons wel.. zal ook haar missen volgende week... pfffff sorry dat ik nergens op reageer.. Liefs mir
@Libra: gefeliciteerd! Nu lekker gaan genieten samen! @Lotus: haha! herkenbaar "probleem" ik zit ook nog nauwelijks achter pc / laptop, dus de lijsten zijn nog steeds niet bijgewerkt. Ook hier is de kleine mijn nieuwe hobby! Lekker van genieten toch? @zwanger82 en mirella: ik blijf voor jullie duimen!
Bevallen 20 november Cindy: Ties* - 1350 gram - 40 cm 1 december Tacha1987: Nona - 2230 gram - 45 cm 19 december Patrieske: Jaimy - 4230 gram- 52 cm 27 december Journey: Tess - 3365 gram - 39 cm 28 december Yvette: Valentijn - 3840 gram - 52 cm 30 december Iuno: Matti - 3190 gram - 51 cm 30 december Sisqa: Raoul - 2740 gram - .. cm 31 december Pregnantlady: Maxim - 4090 gram - .. cm 01 januari Indira : Maita - .... gram - .. cm 02 januari Jeanette : Patricia - .... gram - .. cm 03 januari Merleq: Tobe Merijn - 4010 gram - 53 cm 03 januari Birthe: Julian Petrus Johannes - 3780 gram - .. cm 03 januari Muppet1604: Sem - .... gram - .. cm 04 Januari Simplyme: Imani - 3460 gram - 49 cm 04 Januari 07Britt: Fien - 3880 gram - .. cm 04 Januari Jessica83: Serenity Rominya - 2925 gram - 48 cm 05 januari iloveandres: Joshua - 2310 gram - 44 cm 06 Januari Sophie: Isa bella - 3660 gram - .. cm 11 Januari Mikmak: Linette - 2920 gram - 49,5 cm 11 Januari Nettie: Mila - 4100 gram - 53 cm 12 januari goofychick: Sven - 3910 gram - .. cm 13 Januari Ramona: Kyvana - 3360 gram - 50 cm 13 Januari Sanne: Elle-Nova - 2540 gram - 46 cm 13 januari Re81: Jordy - .... gram - .. cm 14 januari Ladybug: Luc - 2950 gram - .. cm 15 januari Joyce1983: Sidney - .... gram - .. cm 15 januari Naomiadeze: Destiny Ezinne - 4085 gram - 52 cm 16 januari Sjansie: Jaymen - 3515 gram - 51 cm 18 januari LadyInRed: Sabine - 3640 gram - .. cm 19 januari Cobi: Noa Theresa - 3300 gram - .. cm 20 januari Chantalk: Mila - 3740 gram - 50 cm 20 januari YenY: Sami - 3200 gram - .. cm 23 januari Female: Celeste - 3170 gram - 48 cm 23 januari Mikki77: Jay - 3038 gram - .. cm 24 januari Derona: Sylvano - 3605 gram - .. cm 24 januari Mamamakka: Rayn - 4550 gram - 51 cm 26 januari Lotus1981: [color=deeppink[b]Mascha[/b][/color] - 3200 gram - 49 cm 29 januari Libra: [color=blue[b]Ingmar[/b][/color] - 3940 gram - .. cm Stand: Meisjes: 19 Jongens: 19 Vlinder 20 november Ties*- Mama Cindy Wil je er ook op, of wil je iets wijzigen... stuur Iloveandres of Derona of Lotus1981 dan een PB, dan blijft het plaatje van de vlinder ook gewoon staan...