@libra: JAAAAA! Daar is ie dan eindelijk! Gefeliciteerd meid en geniet vooral van je manneke! @derona: beetje gebroken nachtje? gezien je buddy-nieuws om 3 uur? haha @zwanger en mirella: En nu jullie nog meiden! zet 'm op, dikke knuf voor jullie, hoop echt dat je niet lang meer hoeft te wachten.... laatste dagen van januari....zou toch heel erg fijn zijn als ze allebeide nog vandaag of morgen komen..... @de rest: Met z'n allen een weeëndansje doen? Zal dat helpen denken jullie?
Libra onwijs gefeliciteerd met jullie kanjer!!!!!!! Je zult zien dat je je nu een stuk beter gaat voelen.....heerlijk......moet een mooi gezicht zijn geweest voor hubbie....twee kanjers in bed Knuff
@Libra: van harte met de geboorte van jullie zoon Ingmar!!! Geniet maar lekker samen!! @Zwanger & Mirella: ben benieuwd meiden, zullen we allemaal nog in januari gaan bevallen? Zet hem op meiden!
@Patrieske: ja, je kunt het beter aan verschillende partijen navragen, helemaal als je zelf twijfelt dat het waarsch. wel koemelkallergie is.. Ik vond het wandelen gisteren ook even heerlijk, heb toch al weken hier in huis gekluisterd gezeten, laatste weken van mijn zwangerschap, enige uitjes waren bijna dagelijks naar de CTG in het ziekenhuis, haha, maar achteraf ben je dat allemaal allang vergeten (gelukkig maar!) we gaan vanmiddag weer een stukje lopen! @Mirella: ohw ok, dat fysio verhaal is duidelijk, gelukkig hoefde ze geen helmpje! Mijn meisje heeft nog niet echt een voorkeur, dat kleine koppie draait ze nog vaak in haar slaap..(maar ik probeer er wel op te letten..)
Libra, van harte met Ingmar! Wat heerlijk dat het nu eindelijk achter de rug is meid! Nu Zwanger82 en Mirella nog! Hopelijk kunnen jullie nog nét in januari bevallen, maar ja...je weet niet wanneer die kleine er klaar voor is he. Ik denk aan jullie! @Lotus: je zal het wel niet lezen, maar voor de zekerheid: wil je de lengte van Jay nog in de lijst zetten? Hij is 47 centimeter. En zijn gewicht was niet 3038 maar 3084 gram...ik had me vergist Wat lekker dat jouw meisje zo zoet is, en dat ze nu al doorslaapt! Dat is echt een luxe hoor! Wilde nog meer schrijven, maar het mannetje begint alweer te pruttelen...snel kijken
@Mikki: van harte met 1 week genieten van Jay, wat gaat dat snel zeg! Ook een klein formaatje 47cm, passen ze lekker lang in de ienieminie kleertjes, haha! Iedereen zei tegen mij dat ik teveel in maat 56 had gekocht, maar daar past ze nog niet eens in
meiden heb de laatste 10 paginas bij gelezen maar eerlijk gezegd weinig puf om overal op te reageren (sorry) wilde wel mee delen dat mijn beallingsverhaal op me hyves staat ,leek me beter om toch maar niet hier te posten omdat het niet zo leuk verhaal is , de afloop wel uiteraard :d
LIBRA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON INGMAR!!! Ben benieuwd naar je verhaal! Hier nog steeds niks aan de hand. Ben vanmorgen even naar zo'n overdekt speelparadijs geweest met man en dreumes. Ik hoop dat er vandaag nog wat gaat gebeuren want vind 30 Januari een mooie datum. Maar ja, zal wel weer een week extra duren natuurlijk
Thanx Ja wat gaat de tijd onwijs hard! Gisteravond lag ik om half twaalf in bed te bedenken dat precies een week eerder de weeën begonnen...bizar idee. Er is zóveel gebeurd daarna, de tijd vliegt voorbij! Voor je het weet zijn ze 18 En bijna alle pakjes zijn hier ook te groot hoor! Ik moet steeds mouwtjes opstropen, en voetjes uit broekspijpjes peuteren enzo En iedereen komt natuurlijk met kleertjes in maat 68 aan Oh ik zie er zo tegenop dat de kraamhulp zondag voor het laatst is....vanaf volgende week moeten we alles weer zelf doen...incl. huishouden.... Ik heb ook helemaal geen zin om naar buiten te gaan, en onder de mensen te zijn. Ik wil gewoon lekker in mijn eigen wereldje blijven met mijn kind...hahaha...ik moet er niet aan denken om nu door de supermarkt te moeten banjeren..
oh meid wat een verschil ! ik wil niets liever dan naar buiten toe ! ik zit er echt aan te denken om morgen aan de kraamhulp te vragen of we morgen al een blokje om mogen ( mocht eingelijk vanaf zondag zei ze ) maarja mss komt het omdat ik al 10 dagen (incl ziekenhuis) binnen zit , ben alleen buiten geweest om van het ziekenhuis naar huis te komen voor de rest helemaal niet dus ik kan niet wachten om boodschappen te gaan doen enzo hahaha. maar goed als jij niet wil dan probeer je het toch zolang mogelijk uit te stellen ?
Even snel berichtje van mij tussendoor: Ik heb vanaf half 3 vanmiddag om de 15 en nu om de 10 minuten een wee. Stond verdorie midden in de AH een paar weeen weg te puffen! Nou, hoop dat het doorzet en niet alleen om voorweeen gaat ofzo. mag pas bellen als ze om de 5 minuten zijn he.
Oh klinkt zo bekend mikki .....dat had ik ook de eerste week dat de kraamhulp weg was, en ik mis het nu nog wel. Gewoon de liefde waarmee ze ons omringd heeft die week........en hubbie had onze slaapkamer helemaal gezellig gemaakt,slingers opgehangen lampjes e.d.....echt mijn eigen grot zeg maar ....maar nu begin ik langzaam weer in de bewoonde wereld te komen, ik moet wel, maar eigenlijk wil ik in die andere wereld blijven hangen, maar dan kom ik er nooit! Geniet nog lekker van de kraamhulp!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! Hihihihi overigens herkenbaar, ik kreeg de avond ervoor rugweeen in de super.....erg grappig NOT! Oh meis ik hoop het zo voor je!