Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winter15

winter15 Niet meer actief

Hoi Zwanger82: Ach...hij of zij heeft het gewoon goed naar zijn of haar zin bij mama! ook een goed teken toch?maar ik ben wel nieuwsgierig wanneer je nu uiteindelijk je beebje mag vasthouden! Je weet tenslotte maar nooit wat er vanavond nog gaat gebeuren.. ;) en anders wordt het gewoon februari, ook niets mis mee! knuf!

2. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Meis, je kindje wordt er vast niet minder bijzonder om :) We blijven voor je duimen hoor!

3. claudia82

claudia82 Lid

10 dec 2007
    72
    0
    0
    Doesburg
    Hoi Hoi allemaal!

Ik volg deze topic al een poosje, maar heb er volgens mij nooit in gereageerd...
    Maar ik ben ook nog een januari mama die nog niet bevallen is :(
    Ik was op 25 januari uitgerekend.. dus morgen alweer een week overtijd..
    Ben helemaal op van de zenuwen en heb het echt gehad met t zwanger zijn! Zeker als ik hier zie dat (bijna) iedereen zn hummeltje al heeft..
    Wil bij deze ook alle moeders feliciteren!

Groetjes Claudia

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He zwanger82, ik ga ff nog een kaarsje voor je opsnorren.........duim duim!

5. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mirella waaaaaaaaaaaaauw super,en dan ook nog op mijn verjaardag beter kan niet whahaha

Meis gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd :D:D:D

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Zwanger82 meis hoop echt dat de kleine zich snel gaat melden

@Claudia82 en dat hoop ik ook voor jou

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Zwanger82, meid ik duim voor je dat je ukkie snel komt.
    kan me voorstellen dat je het helemaal hebt gehad. Knuff voor jou.

Claudia, ook heel veel suc6 met de laatste loodjes. Ik duim ook voor jou dat je je ukkie snel in je armen hebt.

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Zwanger............Meid ik blijf toch voor je duimen dat je kleintje uitzich zelf eerder komt meid,maar anders word je dinsdag of woensdag ingeleid,dan isn het ook erg spannend.
    Trek je het nog een beetje meid?
    Dikke knuf.

Hia Claudia.......Nog welkom bij de jan mama's meid :),alsnog gefeliciteerd met je zw ;)
    Nou je loopt er ook al flink over heen,heb je nu nog een extra controle of gaan ze je een datum inleiden of strippen ofzo?
    Ik begrijp dat je het helemaal zat bent meid,een dikke knuf van uithier

9. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Alle meiden bedankt voor de lieve felicitaties!
    Nu alleen nog Denise en een nieuwe Jan mama toch? Vanaf vandaag feb mama's dus.

Hier even snel mijn story of the miracle of birth hahaha!

Vrijdag rond half 3 begonnen de weeen om de 15 a 10 minuten.
    Liepen dus in de AH want we hadden niks meer in huis en tussen de weeen door nog snel wagentje volgeladen hihi! Het begon als buikweeen en toen meer rug en op laatst vooral beenweeen. half 6 kwamen ze regelmatig om de 5 minuten en heb ik de vk gebeld. Om 19 uur was ik in het ziekenhuis. Heb nog miniklisma geprobeerd, maar er kwam niks :rolleyes: , daar baalde ik van want wilde stinksituatie enigzins voorkomen als het kon, maarja, ala, ze zijn wel wat gewend..

Vanaf 19 uur werden de weeen heftiger. Ik had 4 cm ontsl. en amper een uurtje later zaten we al op 7 cm. Kon alles goed wegpuffen en is me over het algemeen reuze meegevallen. Alleen op laatst was ik beetje in paniek, want het voelde anders dan de eerste keer, had wel perswee, maar niet echt overtuigend en vk zei je mag persen en ik durfde nog niet, maar toch gedaan. Uiteindelijk maar 3 minuten geperst :confused: :confused:
    en toen was ze er al!

Ik had echt zoiets van HUH? :confused: :confused: :confused:

Gelukkig was ik wel weer meteen verliefd op Jenna en heel heel heel HEEL erg opgelucht dat het erop zat!

Nu zitten we met de bv te vogelen :rolleyes: en krijgt Jenna wel af en toe een fles want ze heeft zoveel honger dat ze soms om het uur komt :confused: en dat kunnen mijn tepels echt niet aan (auw auw auw).

10. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ohja en moest ook een nachtje blijven omdat Jenna in het vruchtwater had gepoept, maar volgende dag mochten we na check van kinderarts naar huis.

11. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Foto komt nog. Moet even de tijd vinden.

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mirella Woh.....wat een snelle bevalling. Teken ik voor, ach wie weet bij de tweede.
    Vogelen met bv.....ja erg he zo'n hongerwolfje, nog niet eens voor de slapeloze nachten maar meer voor je borsten, hier nog zo eentje hoor die een hele goede eetlust heeft maar helaas ook heel lekker vindt om te slapen aan de borst.
    Wij geven wat afgekolfde melk toe, want anders is het niet te doen.
    Morgen tepelhoedjes halen.

He meid, geniet ervan!

@zwanger82....is er al wat aan de hand? We zien je niet meer hier....

13. zwanger82

zwanger82 Lid

26 mei 2008
    45
    0
    0
    @ Mirella wat een fijn verhaal, succes met de borstvoeding.

Vanochtend heel veel voorweeen, maar het zette niet door. Binnen 3 daagjes is de baby er in iedergeval.

BEDANKT VOOR AL JULLIE LIEVE WOORDEN!

14. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    @Mirella: wow wat een super bevalling zeg! Nog van harte gefeliciteerd!

@zwanger82 en Claudia: last best meiden! Heel veel succes en dat jullie beebjes maar snel mogen komen!

@Goofychick: lol bij de tweede. :D

@mezelf: ik wil eigenlijk wel weer voor het eind van dit jaar zwanger zijn, moet het alleen nog ff met hubby bespreken :)

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Mirella......Niets te danken meid ;)
    Het is allemaal erg snel gegaan lees ik wel,jeetje raakte je in paniek meid,gelukkig heb je wel geluisterd wat je moest doen :)
    Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan meid.

Hai zwanger,..meid misschien zet het toch door binnen de 3 dagen laten we het hopen meid.

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia lady bugg..........Echt waar meid wat leuk,waarom zo snel vind je het leuk de kindjes zo dicht bij elkaar te hebben?
    Mijn vriendin zei dan heb ik het ineens gehad met de nachten :-0

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ladybug, hihihihihi...........ehhhh gaan we het weer samen doen hahahahahahaha! Hier willen we iig de 9 maanden in acht houden.
    Binnen 9 maanden wil ik in principe niet zwanger worden omdat dat niet goed is voor je lichaam maar daarna mag het wel weer, als ik zo gezegend ben om weer zwanger te kunnen worden.
    Reden: vnl. de leeftijd. Hoe ouder hoe meer risico's.

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Goofy............wat leuk jij ook al zo snel,wat spannend allemaal weer zeg :)

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja en dan te bedenken dat ik er op de terugweg van het zkh heel anders over dacht :D

20. ladybug

ladybug Bekend lid

28 feb 2008
    543
    0
    0
    Helmond
    Nou Goofy ik heb ook heel hard gegild tijdens de bevalling: DIT DOE IK NOOIT MEER!

enne...negen maanden verder dat is ook nog dit jaar, kunnen we misschien weer samen doen hahaha. Kunnen we testen of onze eieren weer even gewillig zijn, dat zou wel helemaal de max zijn! Want als dat zo is dan geloof ik niet meer in toeval hoor! Dat sdpelen er hogere krachten mee hahaha

@Patrieske: op zich zou ik ze best vlug achter elkaar willen hebben maar de komende maanden eerst met bloed weer in orde hebben en dan eens kijken of ik me niet bedacht heb!

Deel Deze Pagina