Advies is om eerste 9 maanden rustig aan te doen he, vandwege je lichaam die heeft dat herstel echt nodig, althans dat heb ik gehoord. Dus daarom eerst die 9 maanden afwachten Hoewel ik na vandaag wel weer mijn fulltime job erop heb zitten......
Het is niet percee nodig dat je moet wachten,ik mocht na mijn ks snede na Zoë* na 3 maanden alweer zw worden daar staat officieel 1 jaar voor,maar ze raden het wel aan,dus het is net wat je zelf wilt en bespreek het goed met je vk en de ha anders,als je wel eerder wilt.....maar ik ben wel eerlijk ik merkte het wel aan mijn lichaam zo kort achter elkaar ;-(
Ik had van het ziekenhuis een folder gekregen waarin staat dat je na een keizersnee een half jaar moet wachten voor je weer zwanger word.. Nu moet ik er eerlijk gezegt NIET aandenken dat ik snel weer zwanger zal zijn.. Dus hier geheel onthouding.. Whaahah! Grapje.. Maar wij willen toch een paar jaar wachten.. Eerst alle aandacht voor ons meisje en als zij naar school gaat zien we wel verder..
Hia Joyce.....ik moest officeel een jaar wachten maar de gyn zei dat het gewoon ene tijd is die ze opleggen ma Zoë* hoefde ik niet lang te wachten en na 5 maanden slikte ik zelfs al clomid.....maar na Noël moest ik echt een jaar wachten en wij hebben zelfs langer gewacht je weet waarom
heyyy meiden zo dan wat een hoop die al aan een tweede denken leuk hoor! ik sla die eerste gewoon over en ga meteen voor de teede! patrieske lees nu dat jij clomd hebt gebruikt, dat wist ik helemaal iet!ik gebruik het ook namelijk. ik ben er beide keren in de eerste ronde zwanger mee geworden, hoop natuurlijk nu weer! zwanger82 suc6 meid ik duim voor je! jij bent de laatste toch? xxx
Voor iedereen die ik nog niet gefeliciteerd had bij deze: gefeliciteerd Zwanger, voor jou heel erg veel succes! xx Sophie
Hoi Meiden, @zwanger: heel veel suc6 meid! @zwanger worden van de 2e: hebben wij het nog helemaal niet over gehad, maar de eerste jaren nog niet denk ik, eerst genieten van ons meisje en dan zien we wel weer, lijkt me ook nogal pittig, 2 van die hummels, respect voor de mama's met een 2e (of 3e../4e..enz..)! Elle-Nova is al 2 dagen huilerig, zijn wij helemaal niet gewend, maar denk dat het met haar ontlasting te maken heeft, die komt maar moeilijk, hebben al een tijdje extra water bij de voeding, sla-olie wordt toch afgeraden dus dat doe ik dan nu ook maar niet, maar....jullie nog meer tips? Liefs
@Zwanger82: eindelijk is het eind in zicht meid! Succes morgen/overmorgen @Sanne: wat naar dat Elle-Nova zo huilerig is...zijn het geen regeldagen? Ik dacht dat je de eerste regeldagen met 10 dagen en 3 weken te pakken had, of ik moet me vergissen... Hier gisteren zeker weten ook een regeldag gehad (met precies 10 dagen dus). Ik ben van 's middags 3 uur tot 's avonds 9 uur continu in de weer geweest met meneer Hij wilde elk uur wel drinken, en was steeds aan het mekkeren, wat overging in woest krijsen als hij niet meteen op zijn wenken bediend werd Ik 's avonds weer helemaal in tranen natuurlijk, want ik was KAPOT! Maar wat zo grappig was...vanaf 9 uur 's avonds heeft hij ineens in één ruk 6 uur doorgeslapen tot 3 uur 's nachts Ik moest 'm zelfs wakker maken voor de voeding! Dus ik heb alsnog wat slaap kunnen pakken. Nu ga ik hem zometeen voor het eerst alleen in badje doen...spannend!
Even snel kijken of de laatste baby's al geboren zijn...helaas nog niet dus... @zwanger: Meid heel erg veel sterkte! Ik vergeet je heus niet, maar heb het vrij pittig met mijn 2 lady's... helemaal nu hubbie weer aan het werk is... Maar wil je iig laten weten dat ik aan je denk en hoop dta je nu toch snel bevallen bent en je kindje eindelijk in je armen mag houden! dikke knuf voor jou! Oudste is bezig met zindelijkheidstraining (wij willen erg graag dat iig de grote boodschap op het toilet gaat doen..en natuurlijk ook de rest, maar madam wil nog niet heel erg) en Mila is wat verkouden en komt wat vaker voor de voeding vandaag door waarschijnlijk wat keelpijn... dus ben weer enorm druk vandaag. Kom amper aan de normale dingen toe,...Kan Elise ook niet bij Mila alleen laten want als Mila slaapt gaat ze ernaast staan en zegt ze de hele tijd: hai Mila, ahhh Lieve Mila..... Daardoor word Mila wakker en gaat huilen en dan begint Elise te zeggen: ach Mila, stil maar..... Zo'n visueuse cirkel krijg je dan.... Beetje irritant maar zóó lief bedoeld! Maar goed durf Mila ook niet telkens boven neer te leggen doordat ze nogal veel spuugt en anders een speentje gebruikt die ze vaak uitspuugt, dan kan ik heen en weer blijven lopen trap op trap af...heb ik dan ook weer geen puf genoeg voor... kan ik haar beter naast me in de wipstoel of box leggen..... Nou goed heel verhaal alweer ga nu gauw weer aandacht geven aan mn meiden, kom echt gauw weer bij de mamma's lezen, nu even geen puf voor, volgens mij word Mila ook alweer wakker, wil zo ws alweer drinken.... Tot later.
Oh was dit niet een enorm fijn bericht voor mensen die al over een 2de na denken? Stimuleerd wel he? of niet....haha
@ Birthe Wat een leuke foto's in je album, en zo'n wijs mannetje al! @ Groene Poep Volgens mij is het dat ze dan niet genoeg/ minder vd vette achtermelk binnenkrijgen. Af en toe maakt geloof ik niet uit, maar als het alleen maar is kan het zijn dat je baby dus voornamelijk de voormelk binnenkrijgt... @ Joyce Gele poep: Das super goed hoor @ Journey Wat super dat Tess gister zo goed door de 'keuring' kwam Ze komt ook goed aan zeg @ Iloveandres Vervelend dat je een borstontsteking had. Gelukkig gaat het nu weer beter! @ Afvallen Ik heb me nog niet gewogen. Ben al begonnen meer op mn eten te letten en doe nu ook braaf mijn oefeningen . Maar na de zw.schap van Kynan duurde het ook heel lang hoor, voor ik op mn oude gewicht was. Maar uiteindelijk is het goed gekomen, zonder al teveel moeite. Dus hoop voor jullie allemaal @ Mikmak Basisschool Das een bizar idee zeg, zo lang van te voren. Nou ja is het maar geregeld PS Lieve foto's mooi meisje zeg! @ Derona Aambeien heb ik geen last van... Vervelend zeg En oh ja, huishoudelijk werk vroeg je. Na 1 week weer opgepakt, maar wel rustig aan hoor. Nesteldrang is nu weg dus das fijn @ Yvette Ik ben wat dagen niet geweest maar leest dat het niet helemaal goed gaat met je mannetje... Reageert hij niet goed op je BV? Lekker zo'n CB Maar kun je niet naar de kinderarts gaan? @ Tacha Wat was er met haar/ Nona aan de hand? Ik heb iets gemist geloof ik @ Goofychick Jeetje jij hebt een drukke dag gehad! Is je man alweer gewoon aan het werk? Wel aan jezelf denken hoor, laat de visite maar zelf koffie inschenken anders PS Had je mijn berichtje van vd week nog gelezen over BV en pijnlijke tepels? Had je er nog iets aan, en hoe gaat het nu? @ Seks Wij hebben ook alweer gevreeen. De vorige keer ook al na 2 weken ofzo, en nu ook. Was nog een beetje eng door de hechtingen, maar ging goed... @ Merle Lukt het allemaal in jullie nieuwe huis? Wel fijn he dat je eindelijk op je nieuwe plek zit! @ Chantal Gaat bij jou alles goed? Leuk is het he, 2 zulke verschillende kindjes
Zo, eindelijk even tijd gehad om bij te lezen! Hier gaat het heel goed. Echt super hard aan het genieten van manlief en kindjes. Ik ben alle normale dingen ook weer aan het oppakken, huishouden, regeldingetjes, administratie weer weggewerkt. Lekker hoor, alles weer normaal. De vroedvrouw is net geweest, alles is super met Celeste en ze zit vandaag precies op haar geboortegewicht, 3170 grammen... Ze is super zoet, mooi en lief. En met Kynan gaat ook alles heel goed, dus gaat echt heel goed. Vanmiddag ga ik met mijn 2 kindjes even op pad, wil toch even de deur uit en ff neuzen tussen de laatste uitverkoop.... , Gewoon even hema, zeeman enz. Liefs!