@Mikki: en is het badje gelukt? best spannend om dat voor de 1e keer zelf te doen (vond ik tenminste ook). Over die regeldagen, geldt dat dan niet alleen voor bv-kindjes? anders zou dat natuurlijk wel goed kunnen! @Nettie: ahww wat lief van Elise, maar begrijp dat je ervan baalt dat Mila dan steeds wakker wordt! @Female: fijn om te lezen dat alles zo goed gaat!
Hai Anoniempjuh...... Ik heb bij Noël 2 maanden clomid geslikt en de eerste keer wel geslikt maar niet gesport dus ik was heel erg ziek,dus eigenlijk ook meteen de eerste keer raak,en bij jaimy heb ik ze 8 maanden geslikt maar na 7 maanden kwamen ze erachter dat het probleem nu bij mart lag,dus ja dat was een beetje dom. Hoe gaat het met je meid? Wanneer mag je weer beginnen met klussen? Zwanger meid heel veel succes vandaag,ik hoop dat je buddy ons snel leuk nieuws komt brengen. Claudia..........meid hoe gaat het met jou?
@Female: Nona/Tacha ik weet ook niet wat er is? volgens mij is Tacha al een tijdje niet meer on-line geweest..
Denise/zwanger82 nog steeds niet bevallen? @ 2e kindje/3e/4e...etc. Mensen ik ben nu zo verliefd, zou er nog wel 10 willen hahaha! Maar mijn verstand zegt nee dit is goed zo. Ik heb zo vaak geklaagd dat mijn lichaam het niet aankon 4 dagen werken, een peuter, huishouden en zwanger zijn, dat ik het beter aankan als we bij 2 stoppen. Zeg nooit nooit, maar voorlopig hier niet. 2 meiden is hardstikke gezellig.
@Mirella.zo zat ik ook zat zo naar Sylvano te kijken en dacht ook daar wil je toch een heel huis vol van zoiets moois hihihi,maar bij Délano hebben we bewust gekozen iets langer te wachten om eerst echt van hem te genieten,en daar hebben wij nu absoluut geen spijt van
pfffff ik moet er voorlopig echt niet aan denken idd laat eerst Tess maar groot worden en van haar genieten het gaat namelijk al zo snel de afgelopen maand is gevlogen echt niet normaal.
Hai Sanne........Ze zetten ook wel eens een zeep pinnetje meid dan draaien ze een puntje zeep en doen dat in hun kontje het is van vroeger,maar ik doe dat zelf niet. Hia Mikki........bahahaha sorry dat ik lach hoor maar hij is nu dus al een baasje hahaha...ik snap dat je moest huilen meid,ik heb dat ook gehad en net zoals gisterenavond dan zit ik er ook doorheen en komen de tranen ook weer meid,dat is gewoon zo. oewwww spannend meid,vertel hoe het is gegaan he het badje? Hai nettie.........noël was dus net bezig en kreeg door de komst van Jaimy een terugslag en plaste waar hij stond in zijn broek en deed de regendans er nog doorheen doen,ik heb bij het cb dit aangekaart ik wist echt niet wat ik moest doen,ze hebben me goede tips gegeven en hij heeft nu zelfs nog geen luierbroekje meer aan overdag dan,we moesten als we jaimy deden verschonen noël er bij betrekken en zeggen dan tegen jaimy dat hij op de wc moest plassen net als zijn broer,en als noël had geplast en gepoept dan moesten we dat ook tegen jaimy zeggen,van kijk eens hoe goed jou broer dat doet,dan zie je hem helemaal glunderen en het werkt dus wel,voor hoe lang weet ik niet maar we blijven het doen Hia Joyce.........dan al helemaal niet als er zo lang tusen zit
Hai female..........Lekker dat je al je draai aan het vinden bent,dat heeft bij mij toch wel even geduurd hoor,ben die nu pas aan het vinden ;-( Heb je nog wat gescoord in de uitverkoop?
Mijn kraamhulp zei dat fv-kinderen ook regeldagen kunnen hebben...ik weet het ook niet precies hoor :-k Het badje ging goed! Het was wel een beetje geklungel met de handdoek, want ik had het badje in de badkamer gezet (ik heb nog geen badslang, dus op deze manier kon ik hem zo leegkieperen in het grote bad zonder te moeten sjouwen). En in de badkamer had ik geen plek om Jay op zijn handdoek te leggen... Dus dan maar de handdoek op het deksel van de toiletpot, en zijn koppie met één hand ondersteunen Daarna snel naar zijn kamertje, en toen heb ik hem nog helemaal gemasseerd met babyolie...hij vond het heerlijk! Die geluidjes die ze dan maken he... TE lief gewoon Daarna heeft hij weer 4 uur getukt, ik moest hem net weer wakker maken voor de voeding! Hij ging zich helemaal uitrekken van de slaap..hihi..
Jay heeft trouwens behoorlijk uitslag in zijn gezicht Van die kleine witte talgbultjes zijn het. Volgens 'iedereen' is het onschuldig en gaat het vanzelf weer weg. Het zou met de hormonen in de bv te maken hebben. Hebben jullie kindjes dit ook (gehad)? En hoe lang duurt zoiets?
jjjjjjjjaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh! Op 02-02-09 om 22.33 uur ben ik bevallen van ons dochtertje Anouk. Ze is 51 cm en 3875 gram. Ze is schitterd en absoluut het wachten waard. Bevallingsverhaal volgt z.s.m.
Van harte gefeliciteerd met Anouk! En nu ontzettend lekker gaan genieten samen! Je hebt er lang genoeg op gewacht dus nu dubbel gaan genieten!
Zwanger82: van harte met Anouk! Eindelijk zit het erop meid! En hiermee sluiten we het januari-zwangeren-tijdperk definitief af
Er is er toch nog 1? Claudia moet nog toch? @ Zwanger: hier ook nog een keer van harte gefeliciteerd met je kleine meid! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hai mikki......Nou je hebt het toch zo goed opgelost ,zit de badslang niet onder het badje vast,dat was bij mij namelijk zo Dat zal die heerlijk hebben gevonden die massage dat doe ik ook altijd bij jaimy . Dat klopt van die bultjes,jaimy heeft ze ook ik heb die bepathen zalf gekocht dat zei yvette en ik moet zeggen het werkt super en je kan en mag het over voor gebruiken HAI DENISE.........NOGMAALS GEFELICITEERD MEID MET JE DOCHTER DOE RUSTIG AAN EN GENIET VAN ELKAAR MEID. Hai Claudia nu jij nog meid )
hey patrieske okeek ja als het aan mart ligt ben jij voor niks bezig dat werkt idd niet haha. ik was bide keren dus ind e eerste ronde zwanger. ben nu bezig met provera en als ik dan ongesteld ben tja dan dus op de 3e dag met clomid beginnen, dat zal over ongeveer 1,5 week zijn, eindelijkkkk hoe gaat het met jaimy?er was misschien iets niet helemaal goed met zijn hoofdje toch?weten ze al wat meer? xxx
@Denise: joehoeee!! Van harte met de geboorte van Anouk!!! @Claudia: nu jij nog meid, zet hem op! @Patrieske: je raadt nooit wat er net in Elle-Nova haar luiertje zat....jaaaaa...weer zo'n vieze gele kledderluier mama is weer hartstikke blij! heb trouwens nog even op internet gezocht, maar er zijn nog meer tips, als je belangstelling hebt zal ik je de site even doorgeven @Mikki: ahwww wat een zoet mannetje die Jay! Je hebt het goed opgelost met het badje, handige mama! ik heb zelf alleen een tummy en die is wat gemakkelijker idd met water dragen naar het slaapkamertje en terug.Dat met die pukkeltjes heeft Elle-Nova niet, maar is idd normaal, hoelang zoiets kan duren weet ik niet. Ik zal dat van die regeldagen nog eens opzoeken!