Daar zeg je me wat van die slang...ik zal zometeen eens even de onderkant van dat badje inspecteren inderdaad... En goede tip van die Bepanthen! Bedankt... Ik heb nog 8 proeftubetjes liggen die ik al voor mijn borsten gebruikte...ik wist niet dat het ook voor uitslag in zijn gezichtje kon. Morgen meteen smeren!
Eindelijk! Denise van harte gefeliciteerd met jullie meisje, eindelijk dan toch! Blij dat alles goed gaat, en nu lekker genieten! @claudia: kom op meid! hoe staat het ermee? misschien toch stiekem al bezig of bevallen? heb je al even niet gezien dus wie weet.......Hoop het voor je! Liefs nettie
Hoi meiden, Ik breek even in, Allemaal van harte gefelicteerd met jullie kindjes. Geniet ervan. Ik zag dat er nog 1 iemand moest bevallen: toi toi toi. Ik wilde even reageren op iemand die geen plaats had om de kleine in de handdoek te draaien op de badkamer na het badje. Soms lukt het ook om de badcape/handdoek in de wasbak van jezelf te leggen (na hem uiteraard eerst schoongemaakt te hebben). Of je legt even tijdelijk het aankleedkussen op de grond. Breek weer uit.
Dat zijn goede tips...bedankt @Patrieske: over slimme mama's gesproken...ik heb net onder het badje gekeken, en ja hoor....een badslang Dat was me dus nog nooit eerder opgevallen. Thanks
Female, reageer straks ff als het lukt en anders morgen. Vandaag weer in de weer geweest maar in de ochtend ging het goed.
@Female: mijn man zou jalours zijn als hij hoorde dat er mensen waren die na twee weken alweer sex gehad hebben. Moet zeggen dat dat hier nog niet gaat want ik heb nog steeds last van nabloedingen. Voel me er wel schuldig om soms want hij zit al 3,5 maand op het wachtbankje maja dat maken we wel weer goed
@Female, yep, het stelde me wel gerust dat jij zei dat je ook zulke pijnlijke tepels had. Gisteren naar CB geweest en waarschijnlijk heeft het toch met het aanleggen te maken in combi met gevoelige tepels. Helaas was mijn mannetje de tweede week alweer aan het werk, terwijl hij extra uren had gedraaid in mijn zwangerschap om juist twee weken vrij te zijn. Maar met sommige dingen is hij onmisbaar op zijn werk, en die diende net aan. Ben er nog niet helemaal overheen merk ik. Gisteren kreeg ik van hem te horen dat ze raar met zijn tijd om gaan terwijl hij het al zo druk heeft, toen werd ik behoorlijk boos (hormonen?) Niet alleen hij is daar dan de dupe van maar ik ook en zijn zoon, als ze nou eens efficient gingen werken daar en hem niet lastig vielen met onzin dingen dan had ik misschien nog een kans dat hij wat her en der dagen op kon nemen in mijn zwangerschapsverlof. Maar zo kan ik het wel shaken. Maar goed dat ter zijde, het begint te wennen hoewel ik elke ochtend het nog vreselijk vind dat hij moet gaan werken. Misschien heeft dat ook wel te maken met hoe Sven is. Woh wat doe jij het goed zeg! Ik vind het nog moeilijk om mijn regelmaat te vinden en op pad te gaan. Ga het vanmiddag proberen. @Sex, jeetje, ik durf echt nog niet en ik moet zeggen dat ik bek en bek af ben.
Female, hier gaat alles heel goed. Ik heb alleen geen tijd meer voor mezelf maar dat zal vast wel weer komen. Als ik nu even tijd heb ga ik even liggen zodat ik wat bij kan slapen. Jullie nu alweer gevreeen? ik wil ook weer! heb je geen last meer van vloeien dan? Voel me super heb geen hechtingen...maar dat vloeien :x Bij Luca heb ik 9 wkn gevloeid hoop toch echt dat het nu sneller stopt. Goofychick, ik heb ook zulke lekkere pijnlijke tepels vooral als ik het koud heb Het gaat over zeggen ze..dus daar wacht ik dan maar op Ik heb op een ander forum een vraag gesteld over bv en kloven en heb daar heel veel handige tips gekregen. Ik kan/mag de link hier niet neer zetten..als je hem wil weten dan pb me maar ff
Hallo meiden... Yessss! \/ \/ \/ \/ \/ \/ @Denise: Gefeliciteerd met jullie dochter Anouk ! \/ \/ \/ \/ \/ \/ Groetjes SimplyMe
@ Chantal Super dat alles goed gaat. Geloof ik graag dat je heel druk bent. Jurgen heeft nog 2 weken vrij maar soms vraag ik me wel even af hoe ik het allemaal ga doen als hij straks weer moet werken, want hij helpt nu zoveel met van alles... Zal tegen die tijd nog wel echt mijn draai moeten vinden denk ik. Gaat het met Luca ook nog steeds goed, niet jaloers ofzo? Ja alweer gevreeen, ik vloei gelukkig ook niet/nauwelijks meer. (Wel ook extra nog condooms gebruikt hoor) Wel fijn dat je geen hechtingen hebt, die zijn best lastig. Gelukkig heb ik er geen pijn van ofzo, en de vroedvrouw heeft gister gekeken en ze zijn al erg aan het oplossen. Gelukkig! Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat er vrouwen zijn die maandenlang geen behoefte hebben aan seks na de bevalling.... Hoop idd dat het sneller over is dit keer, 9 weken is idd best lang... @ Goofychick Als het aanleggen en hoe hij drinkt niet helemaal goed gaat kan het idd behoorlijk pijn gaan doen. Lukt het nu beter als je er goed op let, dat hij zijn mondje heel goed opendoet en zijn lipjes naar buiten gekruld zijn? En een deel vd tepelhof in zijn mond, dus niet alleen je tepel? En smeren na de voeding met zalf (ik heb een hele goeie vh ziekenhuis, bij de apotheek te krijgen, het heet Lansinoh -paarse tube-, echt een aanrader!) En steeds in verschillende houdingen voeding is ook belangrijk... Hoop dat het snel beter gaat. Niet opgeven hoor, je moet het echt even leren, en je baby ook, maar als het aanleggen eenmaal goed gaat gaat de pijn echt over hoor! Succes .... En ja ik heb NU wel mijn draai gevonden, maar Jurgen heeft vrij he, als hij straks moet werken zal het voor mij ook wennen zijn hoor! Vervelend van je man zijn werk. Kan hij binnenkort nog wel vakantie nemen? En ben je nog op pad geweest? @ Ladybug Ach ja straks kun je het dubbel goed maken want dan is het een stuk leuker omdat die dikke buik niet meer in de weg zit [/quote]