Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Claudia

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Beetje emotioneel wel he? vreemd idee vind ik het... We kletsen dan wel verder aan de mamma kant maar toch.... hier staan zoveel dingen over de zwangerschap van ons allemaal.... kijken of ik het op de ene of andere manier kan bewaren.... leuk om te gebruiken naast het wekenboek wat ik bijhield.... plus wel grappig misschien voor later als ze nog eens iemand tegenkomt wat misschien wel 1 van jullie kindjes is....
    Beetje vreemd om dit af te sluiten.... wat duurde dat laatste stukje toch lang en wat lijkt het nu allemaal nog maar kort geleden dat we elkaar hier tegenkwamen na de test....

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

kom hier toch maar even snel kijken...
    heb het even "gemeden"... omdat ik dacht dat het misschien al gesloten zou zijn.....

zolang hebben we samen naar onze maand uitgekeken... en onze ervaringen gedeeld... en nu is deze maand "alweer" voorbij.....

:rolleyes:
    ja ik ben hier ook emotioneel.... en met sommige dingen denk ik.... was het nog maar de dag dat ik dit kocht... of was het nog maar de dag dat ik testte....

het voelt een beetje als een afscheid......
    :(

xxmona

4. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    @ DENISE: HEEL ERG VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE ANOUK- Eindelijk is ze er dan! Fijn he?! :D

Ik vind het ook jammer dat het nu afgelopen is hier. Gaan jullie nu verder op een andere mama's? Dan volg ik uiteraard ook.

Bv ben ik een beetje aan het opgeven want ze heeft niet genoeg aan mijn melk. Voelde me gisteren zo rot erover. Echt een loser zo van: het lukt me weer niet! Het ging best maar aanleggen blijft bij de ene borst moeilijk en ze moet telkens toch extra fles, dus kost het dubbel zoveel tijd en daardoor heb ik bijna nergens anders tijd voor. :cry:
    Dus besluit er mee te stoppen. Dat geeft een hoop rust en ik word er ook een meer uitgerustte mama van - ook voor mijn andere dochter.

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Mirella
    je hebt het toch geprobeerd meid! Dat is toch super!

En je dochter heeft de belangrijke voedingsstoffen en antistoffen gehad...

Het is al super knap dat je er WEER voor bent gegaan...! (ondanks je vorige ervaringen)...!

xxmona

6. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ja precies, dankjewel, dat zei m'n kraamverzorgster ook. Ik heb echt geboft met mijn kraamhulp dit keer. Vind het zo jammer dat ze morgen alweer weggaat... :cry: Ga een leuk cadeautje voor d'r kopen en we blijven hyven. :D

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Claudia hoe gaat het met jou?

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden, ik wilde jullie allemaal feliciteren, ik werd er helemaal emotioneel van dat jullie nu dit hoofdstuk kunnen afsluiten en samen zo'n mooie momenten hebben mogen delen..
    Ik hoop dat in het topic september mama's te mogen doen en kijk er erg naar uit hoewel het nog erg pril is en ik eerst de echo wil afwachten. Dat zal jullie allemaal nog bekend in de oren zijn lijkt me.. :)

Heel veel succes en geniet lekker van de kleine die jullie eindelijk in jullie armen mogen houden!

groetjes Ele

9. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mirella ik voelde me er ook vreselijk onder dat ik het niet aan kon met de bv maar nu tess er flesjes bij krijgt gaat het een stuk relaxter...

wat zijn die maanden voor bijj gevlogen en wat is er veel gebeurd sinds ik 5 mei een positieve test in handen hield, en idd we hebben hier echt heel veel steun aan elkaar gehad... :cry: :cry:

10. Merijn

Merijn Niet meer actief

Snif, ik ga het heel bizar vinden als hier straks een slotje op zit... Dan is onze zwangerschap definitief afgesloten, maar wel met heel veel mooie baby's gelukkig. En helaas ook 1 manneke die het niet heeft mogen redden... :( En een heel aantal miskramen...

11. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    ja, ik word er toch inderdaad wel heel emotioneel van...

Ik heb eenn boel kwaaltjes gehad en het laatste stukje was echt geen pretje, maar ooh, wat is de zwangerschap toch een bijzondere tijd... dat leventje wat zich in je buik ontwikkelt... de verwondering bij de eerste positieve test, het eerste teken van leven op de termijnecho, voor de eerste keer het hartje horen... zien hoe de kleine op zijn duimpje zuigt op de 20 weken echo, een buikje krijgen, de eerste schopjes, en de eerste schopjes die je partner kan voelen, samen werken aan het kinderkamertje, samen dromen over de toekomst...

Allemaal gouden momenten waar ik soms met een lach en een traan aan terug denk...

Maar dan de eerste keer dat je je baby op je buik hebt, zo magisch!

Het slotje is misschien wel symbolisch het afsluiten van de zwangerschap, maar we krijgen er een heel mooie tijd voor terug met onze kleintjes. :)

Het is beslist een heel bijzonder topic geworden...

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Anoniempjuh.......Ik hoop dat je snel ongi bent meid(klinkt zo wazig he ;)) en dan kan je tenminste weer verder he meid.

Hai Sanne.........Wat super zeg dat ze heeft gepoept,ik wil die site wel hebben,alle tips zijn altijd welkom :)

Hia Mikki....En zat de slang eronder ;),ow ik lees het al hahahah,nou heel toevallig liet ik het badje vallen en zag het hahahah.
    Ja ik vind het superspul had er geen eens van gehoord dus ben blij dat yvette het heeft gezegd.

Hai mama van Jordy.........Bedankt voor je tips :)

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Cin...........Hahahhaha ja ik heb je alweer terug gestalkt hoor meid hahahah.

Hai ramona.......Dat heb ik ook hoor als je zo terug kijkt is het toch verschrikkelijk snel gegaan :(,en dan ben ik vandaag ongesteld geworden dan is het echt die stap er van af..........de eerste keer weer ongi blehhhhhh ;-(
    Ik hoop ook echt dat we contact blijven houden hoor

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia Mirella......we kletsen al bij het mama topic bij de jan mama's,dus kom er bij meid,gezellig hoor ;))
    en wat betreft je bv wat niet gaat,gaat niet meid als jij je er niet meer happy bij voelt en je andere kleine gaat er ook onder lijden,tja dan moet je die keuze maken,het gaat erom hoe jij je er bij voelt meid.

Hai Ele........Heel erg bedankt meid,erg lief van je ;)).
    Jij ook heel veel succes met je zw meid.

Hai merel...........Ja we hebben wel echt veel mskramen gehad he ;-((

meiden ik ben het met jullie eens,het word moeilijk vind ik wel zo zonder het vertrouwde stukje maar goed we krijgen er iets moois voor terug en we gaan daar verder,maar ik hoop wel dat we contact blijven houden,vaak zie je toch dat de mensen afzakken met komen ;-(

CLAUDIA....IK HOOP DAT JE AL THUIS BENT MET EEN BABY EN DAT JE ONS WAT LAAT WETEN,SUCCES MEID

15. winter15

winter15 Niet meer actief

Nou meiden,

Ik ga gewoon huilen als ik deze laatste stukjes van jullie hier lees!

Het was ontzettend fijn om alles hier met jullie te mogen delen gedurende de zwangerschap!
    Alle januari 2009 mama's dan ook bedankt voor de gezelligheid en luisterende oortjes ! alle liefs voor jullie en jullie beebjes!

Nu in het Mama-gedeelte wat minder tijd om te kletsen, maar dat komt misschien wel weer!

@Patrieske: ik geef je morgen even de site door, heb het opgeslagen op mijn computer, maar zit nu even op de laptop. X

16. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai sanne..........wat zijn we toch een stel emo mutsen he meid ;-(

Maar wat je zegt ik wil ook iedereen bedanken,vooral in de tijden dat ik toch erg onzeker was die steun is dan zo fijn.

Dat is goed meid ik zie het vanzelf wel verschijnen.

@ Claudia je hebt natuurlijk gene buddy,maar ik hoop wel dat we snel iets van je horen meid,want ik word wel wat zenuwachtig want je zit er nu toch wel dik overheen.

17. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    *inbraak*

heejj lieve meiden

zijn jullie allemaal nou bevallen of nog niet?

ik wil iedereen die hun kindje in de armen heeft van harte feliciteren met jullie prachtige wondertjes!

Mijn kleine ventje is alweer zondag 2 maanden en het gaat allemaal zo snel!
    hij krijgt al ze eerste 2 tandjes! dus dat is erg vroeg ;)

als er nog meiden zijn die moeten bevallen nog veel succes!

dat dit topic straks gesloten word zal indd heel raar zijn voor jullie, dat hadde wij ook bij de december mama's, je hebt lief en leed gedeelt en 1 van de mooiste 9 maanden van je leven met elkaar gedeelt.
    en dat het zometeen afgeloten is, is heel raar maar er begint een heel nieuw leven vol mooie en verdrietige momenten en waar je elke dag weer van kan gaan genieten. er is niets mooier dan je eigen kindje zien groter worden.

heel veel succes en geniet ervan meiden!

Liefs xx Marije
    December 2008 mama
    *uitbraak*

18. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:cry: dames nu niet zo emo gaan worden ;)
    Hoewel ik heel blij ben dat ik van die dikke buik en die irri voorweeen af ben ga ik het denk ik toch wel weer missen om zwanger te zijn.
    Maar dit is voor ons toch echt de laatste ;)
    Ik geniet van mijn 2 kids en nu vooral ook van de baby tijd, maar ik kijk er ook erg naar uit dat Mila alles gaat uitproberen...kruipen, de eerste stapjes enz.

Mirella, je niet schuldig gaan voelen hoor. Je hebt je best gedaan.
    Super van je dat je het toch weer hebt geprobeerd. :thumup:
    Je meiske heeft veel meer aan een uitgeruste mama dan aan een mama die gestresst gaat voeden.

19. Lotus1981

Lotus1981 Fanatiek lid

6 jun 2008
    2.274
    0
    0
    financiele medewerker
    Velsen
    Dames oik ben jullie nietvergeten hoor.. maar aangezien dat ik niet eens tijd heb voor mezelf.. ben ik niet meer hier.. alleen ff afentoe op hyves tijdens de fles geven op mijn mobiel en me mail checken en verder niet sorry dames... misschien kom ik wel weer als manneke aan t werk is.. en ik weer baan ga zoeken.. dat zal pas waarschijnlijk over twee weken zijn... en vandaag is t ook nog regeldag denk ik.. kleine is al tijdje wakker vanaf 9 uur tot nu toe en weet niet wat met haar is :|

liefs mir

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Op de valreep wilde ik jullie allemaal nog even van harte feliciteren met jullie wondertjes! Geniet ervan!

Nu zijn wij echt aan de beurt :confused: ;)

Liefs van een toekomstige februari mama

Deel Deze Pagina