Januari 2009 mama's (deel 2)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Iuno, 1 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia82

claudia82 Lid

10 dec 2007
    72
    0
    0
    Doesburg
    Heeeyzz :D

Ja het gaat nu wel weer goed! Heb 5 dgn in het ziekenhuis gelegen omdat ik een keizersnede heb gehad.. Was allemaal erg vervelend.. maar heb er een superknulletje mee gekregen "dyon" :thumup:
    Ben vandaag thuis gekomen... en het gaat verders wel redelijk goed..
    We kunnen nu in elk geval eindelijk genieten :D

2. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Thanks! :D

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai marijee............Nee op 1tje na zijn we allemaal bevallen,maar we hebben al even niets van deze mama gehoord,dus ik hoop dat alles goed gegaan is ;-(
    Bedankt voor je felicitaties meid,en inderdaad het zal erg raar zijn dat dit weg is,ik begon toch meteen hier te schrijven toen ik een posi test had dat is in maart 1 jaar geleden,sniffff.
    Genieten doen we zeker ;))

Hai Chantalk........hoe kijk je ertegen aan als ik dat mag vragen nooit meer zw te zijn,ik vind dat best heftig,ook al heb ik soms wat afgeklaagd het is toch iets heel bijzonders wat we nu niet meer mee zullen maken,dat vind ik soms wel moeilijk hoor ;-(

4. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    GEFELICITEERD CLAUDIA! EN STERKTE MET HET HERSTEL!

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai Lotus......Ik heb al gereageerd in het andere topic meid,deze gaat waarschijnlijk zo op slot ;-(

Hia married girl........Heel erg bedankt meid,en nu jullie succes met de laatste loodjes,kom jullie van de week even succes wensen.

Hai Claudiaaaa........Meid gefeliciteerd met je zoontje,mooie naam,ik hoop snel je bevallingsverhaal te lezen meid,doe rustig aan he,dikke kus van hier.

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou meiden we zijn helemaal klaar ni hier,wat een raar idee dat alle beeps zijn geboren en de stand jongens meiden volgens mij gelijk is,ik weet het niet maar volgens mij wel....

Jeetje het lijkt nu wel of we echt iets gaan afsluiten ;-((

Meiden bedankt voor alles hier en ik hoop dat we in het mama topic,nog veel dingen met elkaar gaan beschrijven en dat we elkaar nog gaan ontmoeten ;)

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Patrieske, bij die gedachte moest ik idd ook wel even slikken.
    Het blijft een mooi wonder om zoiets mee te mogen maken.
    Maar ik vind het zo ook wel goed..ons gezinnetje is compleet.

Marriedgirl, heel veel suc6 met de laatste loodjes..ook voor alle andere feb mama's.

Claudia, gefeliciteerd met jullie zoontje Dyon

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai chantalk....als je dat gevoel hebt is het goed en het zal waarschijnlijk altijd iets speciaals blijven omdat we weten hoe een zw voelt.....

9. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

probleem:
    Ik heb dit gevoel niet echt.... :(

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    hai ramoon'

Ik dus ook nog niet,het voelt gewoon dubbel zo,ik zou nog wel willen maar de risico's zijn te hoog,maar om me nu te laten steriliseren daar ben ik ook vanaf gestapt want je weet het nooit over een paar jaar,misschien durf ik de risico's dan wel aan........

11. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Zullen we er dan weer samen voor gaan ;)

maarja.. misschien dat ik daarom (onbewust) niet zo voorzichtig ben geweest......
    maarja.. het doet me wel zeer dat mn vriend.. tegen elke kraamvisite roept... "er komt geen derde, want dan moet ze maar iemand anders zoeken".....
    Heb hem al meer gezegd dat ik dat niet prettig vind...

knap vind ik trouwens ook dat sommig kraamvisite zegt.: je hebt nu een jongen en een meid, dus nu is het genoeg....

Wist niet dat hun dat bepaalde.... ?!

zucht....
    Sorry... ben sowieso al dippie vandaag....
    heb heimwee naar mn geboortestad... voel me hier soms zo alleen... en aan huis gebonden... :(

12. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia ramona.......ja ik wil wel,en ik denk dat ik over een jaar of 2 ook wel weer die kriebels zal krijgen,ik had het er gisteren met Mart heel voorzichtig over en hij zei meteen nee dan ben ik 40 en dan wil ik het niet meer,ik vroeg wat dat voor reden was,je bent toch zo jong hoe je jezelf voet en niet wat je leeftijd is,mag je dan gene kids meer hebben als je 40 bent,of denk ik er dan raar over,ik zeg ook tegen hem ja daar had je ook aan moeten denken toen je met mij verkering pakte ik ben wel 6 jaar jonger ;-(,toen was het stil ;-(

zDat is inderdaad erg rot dat hij dat zegt,wat zei die toen je zei dat je dat niet prettig vond,hij gaat er wel mee ophouden dan?

Ja daar heb je het weer met de cliche verhalen,jongen meisje en dan is het goed anders niet ofzo,ik heb 2 jongens nu en 1 meid en als al had ik nu een jongen en een meid gehad ik denk niet dat dat wat had uitgemaakt voor mij gevoel,ik dnek dat je die wens gewoon hebt of niet......ik was erg opgelucht toen ze zei dat ik als ieder anders kans had dat er iets mis zou gaan,dat het niets met mijn litteken te maken zou hebben,dat ik er alleen rekeing mee moet houden dat stel dat er wat gebeurt dat ze snel bij de kleine moeten zijn dat het 40 min kan duren door het litteken weefsel voordat ze bij de baarmoeder zijn,en dat is wat wel zwaar tilt bij mij nu dan.

meid dat lijkt me ook erg moeilijk dat je ver van je eigen stadje zit,je bentnu niet zo makkelijk mobiel met 2 kids al zowiezo niet,dat merk ik wel en dan zit jij nog zover van iedereen vandaan.
    waarom bel je je mam niet dat ze een weekendje komt ?

Dikke knuf meid,en als ik dichterbij woonde was ik even gezellie langs gekomen,Mart is thuis dus zonder kids dan he ;)

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Claudia, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dyon!

Mooie naam :D Die had ik ook op mijn lijstje staan!

14. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @claudia: gefeliciteerd met je zoontje! veel geluk gewenst!

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Nu is het gewoon echt over..... beetje verdrietig word ik er wel; van maar aan de andere kant ook wel blij dat het (de zwangerschap) erop zit.... Alles heeft voor en nadelen natuurlijk... ben wel erg blij dat we aan de andere kant lekker verder kletsen want zou het zonde vinden om afscheid te moeten nemen van jullie... Noem jullie altijd mijn forumvriendinnen als ik hubbie weer eens iets vertel over het forum.... Dus hoop dat we lang blijven doorkletsen daarzo!

Ga ik nu even ons stokje doorgeven naar de febru-mamma's, en ze succes en plezier wensen!

Tot aan de andere kant, kom later even lezen daar, ben nu bij schoonouders maar wilde nog even hier een laatste bericht schrijven voor er een slotje op komt...:cry:

15. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Claudia: van harte gefeliciteerd met jullie kleine vent! Geniet ervan meid.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ik ben het met jullie eens meiden. Het is idd erg emotioneel om het nu echt af te sluiten het zwanger zijn...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nettie bedankt voor het stokje!

Meiden, allemaal gefeliciteerd met jullie kindjes! Op naar een mooi mama's topic :D.

Liefs Dayenne
    *februari 2009 mama*

18. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    sniffffffffffffffffff

19. zwanger82

zwanger82 Lid

26 mei 2008
    45
    0
    0
    Claudia gefeliciteerd, onze topic gaat bijna sluiten snif snif, maar WE ZIJN MAMA'S!

20. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Hallo meiden,

jahaaaaa! De laatste januari mama is bevallen!

\:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

@Claudia:

Gefeliciteerd met jullie zoon Dyon !

\:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

Groetjes SimplyMe

Deel Deze Pagina