@Alle Februari 2009 mama's: Nu zijn jullie aan de beurt! Meiden, ik wens jullie allemaal veel geduld tijdens het wachten, veel suc6 met de bevalling en natuurlijk gezonde, lieve, mooie toe. Liefs SimplyMe
Jeetje.. de tijd is hier echt gevlogen.. ik kom weer ff kijken en zie dat er al twee dames zijn bevallen.. snif.. de maand alweer voorbij... Dank iedereen voor de leuke gesprekken hier.. zal wel de zwangerschap missen maar ik geniet nu heerlijk van me dochtertje.. dus.. ik zal het niet veel missen! Liefs mir
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meiden ik wil jullie allemaal alle goeds toe wensen met jullie prachtige baby's!vond het erg leuk om hier af en toe mee te lezen, ook al hoorde ik er maar erg kort bij! Helaas 1 prachtig kindje dat het niet heeft gered, maar cindy ik las dat je weer zwanger bent, dus wil jou bij deze en hele goeie zwangerschap toe wensen! Meiden nogmaals veel geluk en hoop dat ook ik jullie snel kan mleden dat ik weer zwanger ben! liefs en dikke knuffel
Hai lieverd......... heel erg bedankt voor je lieve woorden meid,maar je hoort echt bij ons en we zullen jou en jou sterretje nooit vergeten meid......... en ja je laat het me zeker weten wij hebben een afspraak he!
claudia gefeliciteerd met je zoontje! nu is het echt tijd voor de februari mamas... snif. ik ga dit dradje missen. het ws een mooie tijd meiden. bedankt voor alles...
gans emotional libra hahaha. Het was voor jullie een hele ruk zeg. Weet nog goed dat we met zn allen ons aanmelden heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel voorzichtig. En moeten jullie nu zien... GEWELDIG! @anoniempje: dank je meid gaat helemaal goed komen, heb een goed gevoel. OP NAAR DE VOLGENDE RONDE MEIDEN! HAHAHA (voor degene die nog meer kinderen willen natuurlijk)
@ Cindy Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik duim voor jullie dat deze keer alles goed gaat en wens je veel geluk! Wat is het hier rustig zeg. Dat is wel eens anders geweest, met 20 blz per dag Ik heb in de zw.schap veel aan dit topic gehad, vond het leuk! Nu verder in het volgende Liefs
Het is inderdaad erg rustig hier... maar ja we zijn ook niet meer zwanger he We zijn nu mama's Blijf het bijzonder vinen hoor... het was een speciale tijd.
Hoi dames, Het is lang geleden dat ik wat geschreven heb. Ik ben niet zoveel meer online, en de enorme hoeveelheid berichtjes per dag voorheen zijn voor mij toch wel een drempel gebleken. Mijn bevalling is in ieder geval erg goed gegaan en op het einde erg snel. Voor ik het wist had ik een prachtige dochter in mijn armen. Inmiddels gaat het erg goed met ons gezinnetje. Sabine is een heerlijke vrolijke baby. Ze drinkt erg goed aan de borst, begint steeds vaker te lachen en is de liefde van ons leven. Ook de katoenen luiers bevallen ons erg goed en het blijkt ook veel makkelijker als we verwacht hadden. Waar we nog wel aan moeten wennen zijn onze nachten. Sabine is een echt avondmensje, dus tussen 9 en 11 wordt ze wakker voor een voeding en dan duurt het 1 of 2 voedingen voor ze pas weer gaat slapen. Dus wij slapen meestal pas om een uur of 1 a 2. Dat is wel behoorlijk vermoeiend en ik zie al met angst en beven uit naar het moment dat ik weer moet gaan werken en dus niet meer 's ochtends bij kan slapen. Ook tussen onze hond en Sabine gaat het helemaal geweldig. Ook Hera is inmiddels helemaal gewend. Ook de wandelingetjes 's middags voor het uitlaten bevallen prima. Vandaag is de magische 6-weken-grens. Blijkbaar is dat een moment dat een heleboel dingen opeens "mogen". Zoals het speentje (in combinatie met borstvoeding), in de buikdrager, buikspieroefeningen voor mijzelf, en zo. Nou waren we vorige week al met het speentje begonnen omdat ze de borst goed pakte, maar de rest ga ik deze week eens lekker mee aan de slag. Ik hoop dat alles met jullie ook goed gaat/gegaan is. Misschien meld ik me nog aan voor het januari 2009 mama's topic, maar ik wil eerst even kijken hoe "hard" dat gaat.
He lieve meiden, Allemaal bevallen, helaas 1 vlinderkindje. Inmiddels zijn jullie allemaal verhuisd naar de mama's, want dat zijn jullie (nu). Ik sluit dit topic op verzoek. Elmo