Hi, Ik ben er ook nog hoor, pobeer af en toe wat terug te lezen. Houd jullie in de gaten hoor!!! @romaira: fijn zo goed begeleid worden! Ik hoop echt voor jullie dat het nu de goede kant op gaat. En ja ik zou ook even wachten met het prikje, is voor hem denk ik ook een stuk beter, zijn lijfje zal ook tegensputteren als ie wéér ziek zal worden. Lijkt me verstandiger om nu te wachten tot hij weer een beetje écht Rayn is... Soweiso doen hoor, niet je om laten lullen! @mamalijntje: Hoe vaak doe je hem in bad? Miss iets minde vaak doen? En verder zou ik ook echt even navragen als je het niet vertrouwd. Mila heeft ook enorm schraal en droog huidje. Zij gaat 2 keer per week in bad... vaker kán gewoon niet want dan voelt ze aan als schuurpapier... k heb van ha een creme gekregen (cetomacrogolol fnacreme, geloof ik) die maakt het huidje écht heel zacht en er zit geen troep in. Ik ben er echt helemaal blij mee, elke keer na het badje haar helemaal daarmee insmeren en we houden een zacht meisje
hai ik kom straks verder reageren als ik tijd heb,maar ik kreeg deze actie binnen,wij kunnen zelf niet maar misschien dat ik iemand hier blij kan maken met de actie,hij is erg leuk.een weekend weg of een midweek weg. kijk zelf maar Actie van de Dag | Vakantiepark Beekse Bergen | Alleen vandaag te boeken de actie is alleen vandaag dus wees snel als je wilt gaan
Hey meiden, @ Deronasy: hoe is het nu met Sylvano? @ Patrieske: ga zometeen vertellen hoe het bij de huisarts ging. Ja is heel vervelend, maar gelukkig hebben ze dat vannacht niet gedaan... Ow jezus meid, wat erg. Kan me voorstellen dat je zo moest huilen, dat had ik ook gemoeten. Dikke knuffel meid. @ Elise: Ik ga zo vertellen hoe het bij de huisarts is gegaan. @ Jessica: ow meid, wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Hoe is het nu? @ Mamalijntje: jeetje, wat raar zeg.... Weet je al wat het is? Och zo'n droge huid joh? Anders ff vragen wat ze bij het kdv gebruiken? Misschien kan hij daar niet tegen... @ Romaira: dat is inderdaad wel heel dubbel. Dat dikmaakpoeder was om hem aan te laten komen toch? Maar inderdaad wel fijn dat je zo'n goede begeleiding krijgt. Hahahahaha, die Rayn. LOL Ja, dan zou ik het ook nog niet gedaan hebben hoor meid... Eerst ff wat meer weerstand krijgen die kleine man... @ Journey: ga ik zo over vertellen. @ Nettie: doe maar rustigaan hoor lieverd. Hier gisteren dus naar de huisarts geweest, maar ben daarna niet meer thuisgeweest, dus kon het niet vertellen gisteren. De huisarts heeft in zijn oortjes gekeken of er bloed achter het trommelvlies zat en gelukkig was dit niet het geval. Hij is ook alweer een stuk vrolijker als de dagen daarvoor, dus dat was zeer positief. Hij heeft gewoon al die tijd flinke hoofdpijn gehad... en daardoor was hij zo huilerig... Voor mezelf heb ik een verwijzing gekregen (de arts heeft het meteen gefaxt naar de betreffende afdeling in het ziekenhuis) voor een reumatoloog om te checken of ik hypermobiel ben of niet. Dit omdat ik het nu toch wel zeker wil weten, na de testjes van de fysiotherapeut... Daarna met vriendin naar haar ouders huis gegaan en daar onze capes (voor de carnaval) laten meten. Om half 5/5 uur gingen we daar pas weg en toen hebben we bij mijn vriendin gegeten. Daarna samen naar ZUMBA en toen nog even bij mijn vriendin gedouched en nog wat gedronken en toen naar huis. Kwart voor 11 waren we thuis ongeveer en toen ben ik ook direct naar bed gegaan... Joshua is nu wel flink aan het hoesten sinds gisteravond en had net ook 37,9 graden verhoging, dus weer even in de gaten houden... Liefs en dikke knuffel, Patricia
hai allemaal Nou vannacht is jaimy ziek geworden,noel is gelukkig weer opgeknapt en is weer naar school,en zelf ben ik aan de diaree geraakt,nou hopelijk schijt ik alles eruit en ben ik beter hahaha. Kreeg gisteren steeds die jongen niet uit mijn hoofd heb zo met die familie te doen,vandaag moet ik naar de andere school om te gaan werken,waar hij dus ook op zat en het meeste aanwezig was,daar hik ik wel tegenop,moet nu ook midden op de dag werken ,dus zie ook veel leerlingen nu. ------------------------------------------------------------ mamalijntje..........jaimy heeft ook zo'n verschrikkelijk droog huidje,wij doen hem ook maar 2 keer in de week in bad soms 3 maar wij baden in balneum en nu ook in de johnson,niet zo duur en heeft hetzelfde effect de tip kwam van ramona,en daarna smeren wij hem in met dezelfde creme als nettie heeft. maar een erg doorg huidje en die adertjes daar zit in mijn gedachten wel verschil in. ------------------------------------------------------------- Romaira.........Fijn dat je veel begeleiding hebt nu met je manneke,dat is ook wel nodig en het heeft lang geduurd voordat ze je goed gingen helpen ,maar laten we hopen dat het nu langzaam goed komt,en hij heeft zich zelf al bewezen aan oma
Hai patricia Fijn dat ze vannacht normaal hebben gedaa,hoelang zijn die poezen nog bij je dan? Gelukkig viel het allemaal mee met je ventje,en hoofdpijn kan verschrikkelijk pijn doen,weet er alles van :x Ik heb denk ik iets gemist wat hadden ze voor testen bij je gedaan dan? Beterschap met je manneke
@ Patrieske: kan me voorstellen dat je er tegenaan hikt. Sterkte vanmiddag lieverd. De poezen blijven nog tot zondag. Zondag worden ze opgehaald gelukkig. Dan kan ik de logeerkamer even flink onder handen nemen en alles met dettol schoon gaan maken... Pffffffff. Ik was bij de fysio voor mijn enkel en na een aantal vragen, kwamen we erop dat ik steunzolen heb en dat er toen ik 16 was, gezegd is, dat ik teveel ruimte in mijn gewrichten heb. Dus hij zei eigenlijk meteen hypermobiel. Hij heeft me toen een aantal dingen laten doen en zei dat ik hypermobiel was. Die testen zijn: kijken hoever je je knieën, ellebogen kunt overstrekken, of je met je duim op je arm kunt komen zonder pijn en ga zo maar door... Dit wees erop dat ik hypermobiel ben, maar een fysiotherapeut mag geen diagnoses doen, dus ik een verwijzing aangevraagd. Dankjewel lieverd. Ik hoop niet dat hij weer ziek word... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Hoi meiden, Jessica: beterschap meis! Mammalijntje: hier ook een heel droog huidje. Badderen ze bij jullie op het kdv? Wij hebben hier vannacht hetzelfde gehad alleen dan van 2:00-3:00. Ik denk dat hij buikpijn had. MammavanJ: fijn dat er verder niets met Joshua aan de hand is. Ik ben trouwens ook flink hypermobiel; mensen schrikken vaak van hoe ik mijn ledematen kan overstrekken. Ik heb altijd ballet gedaan en daar kwam het goed van pas, haha! Patrieske: wat een naar bericht meis van die jongen van 16. Ik zou daar ook helemaal van slag van zijn... Nee, ik weet niet wat er verder gedaan kan worden aan de reflux; ik ga het horen morgen. Romaira: fijn dat jullie goed in de gaten worden gehouden bij de diëtiste. Ik zou idd even goed nadenken of je hem nu laat inenten; misschien is een paar weekjes uitstellen beter; dan kan hij weer op krachten komen. Nettie: hoi! Journey: spannend dat Tess gaat wennen; Luca is vandaag voor het eerst geweest en gaat vrijdag nog een keertje wennen. All: Luca is dus net wezen wennen op het kdv. Hij heeft er wel een moeilijk momentje gehad, maar verder is het goed gegaan. Hij zat heerlijk te spelen toen ik hem kwam halen; hij merkte mij niet eens op. Toch blijf ik het moeilijk vinden, stomme muts die ik ben...
@ Elise: hahahah, ja ik kan ook dingen, waarvan mensen soms raar staan te kijken. hahahahah. Wat is jou ervaring met de hypermobiliteit? Wat fijn dat het zo goed is gegaan op het kdv meid. Liefs, Patricia
Zo ben er weer even.. Hele dag weer gewerkt! helemaal kapot en morgen moet ik echt even bijkomen van alles.. Gestress bah. Jamie gaat 2x in de week in bad maar gisteren had hij geschilderd op het KDV en zat van top tot teen onder dus vandaar dat hij in bad ging. Normaal doen wij altijd Olie van Bumblies erin met een scheurtje schuimbad en gaat prima. Daarna inolien
@mamalijntje: waar hebben ze hem mee gewassen op het kdv dan?? Mijn beide meiden kunnen bij. niet tegen zwitsal, krijgen ze uitslag van... Kan dat het niet zijn geweest??
@ Mamalijntje: ben benieuwd hoor, wat ze daar gebruiken... Kan heel goed zijn, dat hij niet tegen het spul kan, wat ze daar gebruiken... Hier heeft Joshua nog steeds verhoging/koorts.... Gelukkig is hij er niet echt vervelend onder... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Ja ik weet niet wat hij nu heeft... Hij begint nu ook een beetje te jammeren... Arm ventje... Straks als ik hem naar bed breng even weer tempen...
zo was ik ook weer even , wat een rustige dag op het forum hier rayn zijn 7e tandje is vandaag door gekomen onderin naast de andere 2 maar volgens mij komen er ook nog 2 kiezen door zie wel 2 witte bulten maar voel nog niets . Morgen gaat ie voor het eerst sinds ruim 2 maanden weer naar het KDV eerst maar eens een ochtendje om te wennen , ook kan ik hun dan even bij praten over de problemen rond om ons prinsje Ik wil jullie graag iets voorleggen en dan jullie mening hierover. GLutenallergie is er in verschillende gradatie's de mensen die het het ergst hebben zouden al niet tegen een kruimeltje brood op hun huid kunnen , deze mensen hebben dus ook hun eigen pannen , bestek , aparte broodplank eigen toaster enz enz enz Eingelijk vind onze dietist dat elke coeliakie patient zijn of haar eigen spulletjes moet hebben , ik heb echter het gevoel dat als je meteen al met zulke extreme maatregelen gaat nemen je hem min of meer imuun maakt en dat ie zo nooit meer een spoortje gluten kan verdragen .......kijk als blijkt dat het nodig is dan zullen we het niet laten natuurlijk je gaat niet bewust je kind ziek maken/houden ! maar nu al vind ik wel erg heftig want het heeft nogal wat gevolgen natuurlijk. wat is jullie mening ?
mamalijntje Tess kan ook absoluut niet tegen zwitsal en krijgt er echt een heel raar huidje van Elise hoe is het wennen gegaan? Ging Luca ook nog niet naar het kdv?
romaira mijn nichtje heeft het dus zo erg.. Zelfs als ik naast haar zit met iets van ei dan kan ze al last hebben.. Geloofde het eerst ook niet maar die reageerd zo erg erop.. Ben er zelf ook heel nuchter onder hoor. Ik ben allergies voor o.a. parfum, nikkel en conserveringsmiddelen.. Allemaal dingen die je dagelijks gebruikt.. Maar ondervind er meestal wel weer ellende van
Ben ffies minder hier..... al zit ik genoeg op de site... behalve dat ik niet echt fit ben..... ben ik aan t stressen... en nog niet eens MET reden..... Ja, dat ze bij de septembermama's met bosjes afvallen.... (gisteren 4 echo gehad, 3 slechte...) en ik nog steeds geen echo heb gehad..... pfffff...... maarja, weet dat dit bij januarimama's ook zo was in het begin... kortom: ben te veel met mezelf bezig....
Seth maakt niet uit hoor, ik gebruik het zelf en Tess is heerlijk zoet met de tubes................ Ene ja ik snap wel effe dat je echo ben nog 2 weken toch tot de echo?