Muppet wat een ellende zeg!! Heel erg veel sterkte! Is zo'n rotziekte he! Wel fijn dat je een leuke passende baan gevonden hebt.. Al heb je er nu even niets aan. Patrieske auw! Erg pijnlijk! Wel blij dat je kids weer opgeknapt zijn! *** Jamie is voor de prikjes geweest... Grijpt hij die spuit toch vast tijdens het spuiten grrrrrr dus die zal wel behoorlijk last hebben straks. Hij ligt nu te slapen, Ook komen er tanden aan want hij eet weer eens geen fruit en appelstroop. Altijd als die krengen in aantocht zijn weer het zelfde liedje. Verder hier een boel gestress.. Heb een lang gesprek met rechtbijstand gehad want er ligt hier een rekening waar wij niet blij van worden..
@ Romaira: voor mij persoonlijk is ook het buggygedeelte laag, maar ik denk nog steeds dat je daar je gevoel in moet volgen. Wat goed dat hij het zo goed heeft gedaan bij het KDV zeg!!! Liefs en dikke knuffel, Patricia
Patricia..........Nog bedankt voor je sterkte wensen meid. Ow nu lees ik het al hahaha,ze zitten in de logeerkamer....gelukkig zijn ze zondag weg en heb je de kamer weer voor jezelf. oke dan weet ik wat de testen waren,maar wat houd het voor jouzelf in dat je dat bent? ------------------------------------------------------------- elise..........ik snap best dat je dat moeilijk vind meid,maar als je daalijk ziet dat je manneke het zo goed doet daar zal het gevoel wat wegebben,denk ik dan hoor. ------------------------------------------------------------
@ Patrieske: nou ja, het zou een hoop verklaren over de jaren heen. Het zou ook verklaren, waarom ik nog steeds zoveel pijn heb aan mijn bekken... Liefs en dikke knuffel, Patricia
patricia..........Je had deze pijn ook altijd al toch dus het is niet alleen van je bekken,zo zie je maar weer dat je naar je eigen gevoel moet luisteren of niet dan meid. Maar wat kunnen ze er verder aan gaan doen? Ja mijn oog doet nu geen pijn,denk door de zalf. Ja ik ging met mijn ziel onder mijn arm naar binnen,maar gelukkig was het heel anders ,was ook wel heel rustig in de school. ---------------------------------------------------------------- mamalijntje..........Ja ben ook blij dat hun opgeknapt zijn dat is het belangrijkste. ja mijn oog doet nu geen zeer ik denk ook dat de zalf het verdoofd,heb wel hele erge hoofdpijn maar dat kan ook van de vermoeid heid komen,ach we moeten maar zo denken nog 3 dagenw erken,morgen een lange dag van 10 uur en dan dan is het nog 3.5 werken op vrijdag en een vergadering in de avond om 21.00 en dan duik ik mijn bedje in en kom er niet meer uit,als de mannen het goed vinden. jeetje dat was schrikken met die spuit zeg. Nou succes met zijn tandjes. was die rekeing niet voor jullie bedoeld dan ofzo? ------------------------------------------------------------ Romaira.........wat fijn dat hij het toch naar zijn zin heeft gehad op het kdv meid,dat geeft iets meer vertrouwen om hem de volgende keer te brengen toch? Heb je ook een gesprek met hun gehad? ---------------------------------------------------------------
@ Patrieske: ik ga van kinds af aan al door mijn enkels heen. Toen ik 16 was is mij al verteld dat ik teveel ruimte in mijn gewrichten heb. Ik heb regelmatig last van mijn polsen, sinds een tijd krijg ik last van mijn knieën als ik een heel stuk gereden heb, heb ook last van mijn nek, maar dat werd gezegd door de huisarts als een lichte whiplash... Ze kunnen er eigenlijk weinig aan doen, behalve fysiotherapie om je spieren te versterken... Gelukkig doet je oog niet meer pijn... Ja idd, dat kan ik me voorstellen meid. Gelukkig maar dat het zo rustig op school was... Liefs en dikke knuffel, Patricia
jeetje meid,dat is niet niks wat ik lees,en het ergste is dat ze er zo weinig tegen kunnen doen dan dikke knufffffff......
Ja nou ja, ik ga (als ik het wel heb) niet bij de pakken neer zitten. Want als ik het wel heb, heb ik het dus al heeeeeeeeel erg lang en de andere jaren kunnen er dan ook nog wel bij....
Nou meis ik vind dat een goede instelling van je,het is goed dat je zo denkt,petje af,dat mag ook gezegd worden he
@ Patrieske: dankjewel meid. En een voordeel is ook, dat instanties zoals het UWV, niet veel meer te zeuren hebben, want hypermobiel is wel erkend... @ Mamalijntje: och jeetje meid, arm ventje.... Beterschap met jamie. Ow lekker dan... een lekke band... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Mamalijntje..ow wat sneu,ik schreef net al of die hoog was,maar dat is al hoog,zo vlug na de prikjes,en dan nog ene lekke band,gaat lekker zeg:x] Patricia.........Nou dan hoop ik dat de uwv je dan wel meteen met rust laat en in ieder geval iets zoekt kwa werk wat je dan wel mag doen,of mag je dan ook niet meer werken?
@ Patrieske: tuurlijk mag ik wel werken, maar heb gewoon aangepast werk nodig. Sowieso voor mijn bekken, want ik kan gewoon niet te lang zitten, te lang staan en te lang lopen achter elkaar.... Volgende week dinsdag heb ik medisch onderzoek door onafhankelijke arts in de hoop dat we een tegenrapport krijgen voor de rechtszaak. Want dan is de kans dat ik win 90%.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
mamavanj duim ook voor je dat het "goed"gaat komen met je onderzoek ! dit is ook niets zo wat een gedoe allemaal he mamalijntje ach arme jamie ! hoop dat het snel over is , heeft ie er last van ook ? hee maar zon pittig ding als jij heeft toch zo die auto band verwisselt ???
Nou manlief is naar de garage om de band af te geven... Was een gedoe maar goed. Jamie ligt weer op bed. Die is helemaal van slag. Had ook niets anders verwacht want hij heeft altijd een reactie op die prikjes. En die rekening die wij hebben gehad is van een offerte (dachten we) maar nu blijkt dat we een contract hadden getekend en moeten 30% annuleringskosten betalen...
mammalijntje: och meid, wat een rotdag! Luca heeft ook last gehad van de prikken; ook koorts. Ging wel snel over; ik ga duimen dat dat bij jullie ook zo is! MammavanJ: ik merk niet zoveel van die hypermobiliteit. Heb ook nog steeds last van mijn bekken, zou het daardoor komen? Patrieske: ga zo vertellen over de ka. All: net terug uit het ziekenhuis. Luca groeit en ontwikkelt goed, alleen moet de reflux nu wel beter gaan. We gaan nog 3 maanden door met de medicijnen en als het afbouwen dan nog steeds niet lukt, gaat er waarschijnlijk een foto gemaakt worden omdat het zou kunnen dat hij een breukje in zijn middenrif heeft. Nog even afwachten dus, maar de ka denkt niet dat er iets ergs mis is omdat Luca het zo goed doet. Luca is niet lekker; snotverkouden en erg hangerig. Geen koorts, maar hij wil niet drinken en als hij wel een slokje neemt verslikt hij zich heel snel en is het huilen geblazen. Iemand tips?
Romairo ik heb een bugaboo vind hem niet laag maar vreselijk onstabiel en ik vind hem dus bijnan iet met 1 hand te duwen. Ik dacht dat het aan mij lag dus toen heeft seth erook even mee gereden en die vond het dus ook, persoonlijk zou ik het dus niet doen.
Muppet heel veel sterkte is het enige wat ik kan zeggen voor jou gezinnetje en natuurlijk je schoonfamilie............
patrieske ik denk dat ik iets gemist had maar wat was er met die jongen op school dan? Elise ik vind het super spannend.....