hai zo ben thuis van mijn werk en heb gegeten,het blijft zo raar om die foto van die jongen te zien,de mis is vanavond en de begrafenis morgen,morgen moet ik op beiden scholen werken,ik weet niet of de leerlingen daarna aanwezig zijn,wat moet het een moeilijke tijd zijn voor die mensen. jaimy ligt al in bed en noel zit in bad en breng hem ook zo naar bed. --------------------------------------------------------------- mamalijntje......die is inderdaad heel vet,maar die kan wel plat dan,de buggy dan? ------------------------------------------------------------- Journey.......een jongen van 16 is maandag ochtend doodgereden door een vrachtwagen op weg naar school toe. ---------------------------------------------------------------
Hoop trouwens dat Jamie wil slapen. Hebben hem om 17:20 wakker moeten maken... Daarna riep hij steeds Aten (eten) dus fles gegeven want door die tandjes geen hap eten in te krijgen.. Ligt nu weer een uurtje op bed.
hahaha echt waar? ik vind hem een beetje back to the 80's maar dan moderne variant ofzo maar goed dat smaken verschillen he @ journey grrrr je bericht komt net te laat heb nu een afspraak staan voor morgen maar goed kijk wel even meningen verschillen ook heel erg over bijv de quinny speedy die ik heb ik vind hem heerlijk alleen erg groot om mee te nemen vandaar deze sprong
Hihi ja idd smaken verschillen.. Maar hij kan ook zoveel.. Zullen deze nooit aanschaffen hoor.. Ik neem een Quinny XL Dreamy over van mijn schoonzus.. We hebben nu de oude versie maar die valt van ellende uit elkaar.. Deze is voor Nr2. Jamie mag het nog even met Titanum Baby doen
romairo de bugaboo is ook niet klein om mee te nemen hoor wij hebben er een gewone buggy bijgekocht die wel in de auto past in ieder geval zit de hele achterbak vol en past de hond er dan niet meer bij
patrieske wat vreselijk van die jongen..................... Dames ik ga zo tv kijken en de computer uit doen!!!
Een tijdje weer eens niks van me laten horen. Maar ben echt dood op, en heb een kort lontje. Vanaf nu zal ik weer reageren. @ Muppet: Wat rot om het weer te moeten mee maken. Je kan altijd je verhaal kwijt bij ons. Heel veel sterkte de komende tijd. En niet opgeven he? @ Patrieske: Kun je het niet met school overleggen dat het zo niet kan. Dat Noel er heel erg heftig op reageerd en niet naar school wil vanwege al die veranderingen. Het lijkt mij niet de bedoeling dat ie nu al een hekel aan school gaat krijgen, hij moet nog zolang. @ mamalijntje: Sterkte en een dikke knuf voor Jamie.
Serenity heeft vanacht weer eens door geslapen. Alleen ik weer niet . Serenity d'r 2e kiesje is inmiddels ook door. Ze eet en drinkt heel erg slecht. Afgelopen 3 dagen heeft ze de helft minder gegeten. Morgen naar het zkh voor d'r amandelen. Om 7:15 moeten we er al zijn.
Elise.........dus nog 3 maanden zo doorgaan met de medicijnen,maar als hij zo'n pijn heeft moeten ze toch ook verder kijken,of is dat nu alleen nu dan omdat hij ziek is,ik denk dat de arts het wel weet natuurlijk omdat hij wel goed groeit maar als hij zich zo verslikt en pijn heeft dat kan dan toch niet,hij moet natuurlijk drinken,heeft hij misschien nu geen keel ontsteking? Ik heb geen tip voor je meid,misschien lauw drinken geven of alleen koud,misschien dat het warme pijn doet,of hebt je het over koud drinken? ---------------------------------------------------------------- mamalijntje...........in ieder geval word je band nu weer gemaakt dat is wel fijn,altijd een gedoe als je band lek is hoop dat hij vannacht wel wat slaapt nu hij zijn prikjes heeft gehad. Ow dat is is helemaal rot zeg denk je dat je een offerte tekent is het een contract,hopelijk kunnen ze het terug draaien want 30% is zeker heel veel geld:x --------------------------------------------------------------
jessica....wat rot als je meisje dan doorslaapt en je kan zelf niet slapen Heel veel succes morgen in het zkh meid,met je meisje,heeft ze nog last van der kiesjes en dan krijgt ze dit er nog bij,maar goed het moet,misschien word ze daarna niet meer zo vaak ziek als nu. meid als het reageren niet kan,kan het niet,wij lopen niet weg Nou dat heb ik dus ook,en meerdere moeders vinden dit ook,we hebben dit vorige keer al gezegd,maar hun zeggen ook dat ze hun best doen,we kijken het aan,hij heeft het nu erg naar zijn zin met de nieuwe juf,want hij wil heel graag morgen weer naar school,maar deze juf is deze week er alleen en dan komt er weer een andere,dus dan kijk ik hoe hij gaat reageren,er zit nog een andere school naast maar dat is een hele vrije school en dat is ook rot om hem daar naar toe te doen,dan moet hij weer helemaal opnieuw beginnen,ik vind het erg moeilijk --------------------------------------------------------------- Journey..gefeliciteerd met je 13 maanden van je meisje --------------------------------------------------------------
Jessica succes vandaag!! Mamalijntje oei das niet niks 39,4 arme Jamie hij is ook een beetje aan het kwakkelen geloof ik he? Zp meisje lief ligt nog in bed die ga ik straks wakker maken en dan gaan we lekker zwemmen heb er zin in en Tess ook meestal!!
Ja behoorlijk.. Al vanaf die Mex.Prik loopt hij te kwakkelen met van alles.. Gisteren weer prikjes gehad en dit is het resultaat dus straks even de HA bellen.
Nou 1.5 uur verder na de zetpil en nog 39,1. Straks toch langs de HA want ze willen hem even zien. Werk gebelt.. Klonken niet blij maar is niet anders. Manlief is nu met de reserve band naar de garage want we hadden vanmorgen weer een lekke band
@Jessica: Succes straks!!! @Journey: Veel plezier met zwemmen straks! @Mamalijntje: Jeetje, het zit ook niet mee he! Arme boef! Ben benieuwd wat de dokter zegt. Iedereen die gereageerd heeft op mn verhaal over mn schoonvader: Bedankt jullie zijn lieverds!!! Dikke kus!