Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    jemig mmamalijntje het zit jullie ook echt niet mee zeg..........

btw we hebben met zwemmen al 2 weken een invaller nu blijkt onze instucteur de mexicaanse griep te hebben

2. Tese

Tese Niet meer actief

Sem kan hier trouwens opeens zelf eten! Ik stond vanochtend met mn mond vol tanden. Hij pakte de lepel uit mn hand, schepte er pap op en at het er zo vanaf!! Ik dacht eerst nog dat het toeval was maar hij deed het steeds weer!!! Wat zijn kinderen toch knap he...

Sem heeft ook weer last van tandjes, maar ik weet niet waar. Zn mond zit vol met bobbels maar niet heel groot. Hij heeft wel zure luiers en af en toe echt pijn!! En hele rode wangen.

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    muppet super goed van Sem zeg Tess probeerd het ook maar meestal lukt het niet...............

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Muppet hier begint Jamie ook langzaam aan met bestek te eten.. haha idd ik sta ook steeds weer te kijken

Journey ben je lekker klaar mee! Den je er vanaf te wezen is het plots heel dichtbij

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo hier weer terug van de HA. Jamie eet en drinkt nu ook niet meer.. Koorst is niet naar beneden te krijgen en blijft steken op 39.

Huisarts zag dat zijn oor weer onrustig is en vermoet dus een opkomende oorontsteking maar moeten een paar dagen aankijken..

Zo moederloos van.. Jamie hangt de hele dag aan me. Heb gewoon spierpijn in mijn armen van het slepen.

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje ja erg he, en tess is vorige week ook niet lekker geweest misschien heeft ze er toch een staartje van gehad maar is het niet door gezet door de inentingen..........
    Arme Jamie dat ie nu ook niet meer eet en drinkt verwen hem maar goed

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    zo de eerste zoveel uur zit erop,even gedoucht en nu naar de volgende 5.5 en dan is die drukke dag weer voorbij pfffffff,maar goed ik vole me gelukkig weer wat beterder,dus dan is het wel te doen.

jaimy was vannacht weer zo erg aan het huilen rond 4.00 is het begonnen zo zielig,maar hij heeft geen koorts,ik denk van zijn tandjes maar ik zie verder niets.

Noel is weer helemaal zijn oude ik gelukkig,eet weer als ene grote beer daar ben ik wel blij om.

----------------------------------------------------------

mamalijntje..meis wat sneu dat je manneke zo ziekjes is,en dan niet eten en niet willen drinken dan maak je je helemaal zorgen,ik hoop dat hij snel opknapt meid.

----------------------------------------------------------

Muppet...........wat goed zeg van sem,jaimy doet dat helemaal nog niet hoor,als ik hem een lepel geef gooit hij hem door de kamer:$
    Ow bezig met zijn tandjes zo sneu,ik denk jaimy ook maar ik zie en voel niets,maar het zal wel zo zijn hij heeft er pas 4 dus er zal wel iets moeten komen denk ik dan.

-------------------------------------------------------------

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Inmiddels heeft J 40 graden koorts en helemaal duf... Heeft gedronken gelukkig maar moest hem helpen. Nu weer even op bed en zo weer wekken..

9. Tese

Tese Niet meer actief

Mamalijntje, Sem heeft dit ook een keer gehad een week lang. We zijn toen naar de huisartsenpost geweest en die vertelde dat we buiten paracetamol ook iboprufen mochten geven om de koorts omlaag te krijgen. (Nurofen en je geeft het met een spuitje, hij vond het lekker!) Nou dat werkte supergoed hier! Binnen een uur was hij weer zichzelf na een week 40 graden koorts!!!

10. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Mamalijntje: jeetje meid, 40 graden koorts. Das wel hoog zeg... Hou het maar goed in de gaten.... Beterschap met de kleine man...

Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Ben dood op. De laatste tijd erg moe en ik weet niet goed waarvan...
    Misschien een winterdepressie ofzo...

Vanmiddag de huisarts even gesproken, omdat Joshua's temperatuur zooooooo vreselijk schommelt. Dan weer 35,1 en dan weer 38,0... De huisarts zei dat het naar alle waarschijnlijkheid nog steeds met het RS-virus te maken heeft... en dat hij het echt zelf moet uitzieken...

Verder heb ik woensdagmiddag afspraak met die ene man voor een baan en die onze schulden dan ook overneemt. Ben zeer benieuwd. We hebben op de helft afgesproken, bij wegrestaurant de Witte Bergen.

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

11. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    beterschap mamalijntje hou het goed in de gaten he !

veel succes mamavanj met je gesprek hoop dat het wat word !

~~~~

heb vanmorgen de bugaboo opgehaald en blij toe want ik vind hem eingelijk wel fijn dus maar goed dat menigen verschillen :D
    verder gaat het erg goed met rayn hij eet weer als een nieuwe hahaha roy is nu warm aan het eten en rayn staat er naast te schooien hahaha en vanmiddag heeft ie een boterham met gebakken ei op :D langzaam aan krijgt ie dus steeds meer vertoruwen in de nieuwe producten

12. Tese

Tese Niet meer actief

@Romaira: Ben zo blij dat het beter gaat met Rayn!!! Dat hij loopt te schooien is een erg goed teken.... ;)

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahahaha ja best wel he :D
    ben der ook heel blij mee , als het zo door blijft gaan dan komt het ook met zijn gewicht weer goed want men is hij mager zeg !

~~
    zo net me buggy op MP gezet ben benieuwd wat hij doet er staat 1 dezelfde op en daar is 77,50 voor geboden :D dussss

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Romaira: dankjewel meid. Ik hoop ook dat het wat word. :D
    Ow wat goed dat het zo goed gaat mat Rayn nu zeg. Doet me echt heel goed om dat te lezen...
    Tuurlijk komt het dan goed met zijn gewicht. Lekker laten eten nu :D ;)
    Ben benieuwd wat je er voor krijgt meid :D *duimt zich een ongeluk*...:p

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Romaira blij dat Rayn aan het opknappen is!! Werd ook tijd! En een lekker broodje! Goed hoor maar mag hij ei dan?

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja nou en of daar zit verder niets in kwa gluten ofzo .

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    romairo super dat ie jou wel bevalt maar ik heb er meer dan 1000 wuro voor betaald en vind het hem gewoon niet waard

mamavanj ik hoop dat het wat word!!!

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    pfffffff word hier langzaam gek van ene pup die er konstant met Tess haar speelgoed vandoor gaat!!

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja 1000 weet ik niet of ik dat er voor over had gehad nee ik heb nu voor deze classic fariant ( oudje dus ) 50 euro betaald hahaha
    maar ja maakt ook niet uit ik ben er blij mee jij niet zo das erg jammer!

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Haha dat is een mooi prijsje Romaira!!! Fijn dat de buggie bevalt.. En ja vroeg me het af of gewoon ei geen kwaad kon..

Deel Deze Pagina