Hier ligt Jamie alweer een poos op bed.. Die heeft uren lang op schoot gelegen.. Helemaal tegen mij aan met zijn hoofdje op mijn schouder..
Vandaag was weer een zware en lange dag. Om 7:15 in het ziekenhuis zijn, er waren er nog 3 voor Serenity en de 1e werd om 8:00 gehaald. Rond 8:45 werden we gehaald. Ook dit keer moest ik weer mee naar de OK. Ik had Serenity een pyama aan gedaan en 2 zetpillen gegeven. Eenmaal beneden voelde ze nattigheid. Ze wilde bij me zijn en hield me stevig vast. Toen ze mensen in groen uniform zag was het huilen en pakte ze me nog steviger vast. Ik ging weer met d'r op een kruk zitten en kreeg ze het kapje op. Toen was het brullen en protest. Ze was na 10 minuten alweer op de verkoeverkamer. De arts kwam daarvoor nog even langs om te vertellen hoe het gegaan was. De amandelen was erg groot en moesten eruit ongeacht de leeftijd. Ze was al wakker voordat ze op de verkoeverkamer kwam. Ze huilde en brulde alles bij elkaar. Maar eerst werd het bloed uit haar mond en neus gehaald. Daarna mocht ik d'r vast houden en spuugde ze alles onder. Gelukkig had ik ook een groen pak aan en had ze een grote handdoek voor. Kleding is gespaard gebleven. Ze bleef maar huilen en mopperen, dit heeft ruim een uur geduurd. Eenmaal weer boven wilde ze niet drinken. Maar na een half uur moest ze toch echt wat gedronken hebben dus hebben we met een spuitje toch wat erin gekregen. Ook viel ze steeds in slaap op schoot. Op bed was het alleen maar huilen en gillen dus dan maar op schoot. Om 10:45 mochten we weer naar huis. Ze dronk uiteindelijk zelf en lustte zelfs een ijsje (die ze maar voor een kwart gegeten heeft) In de auto heeft ze geslapen. Eenmaal thuis een broodje met Jam en een klein beetje drinken. Ze heeft ruim 1,5 uur geslapen was een uurtje wakker en is weer naar bed gegaan. Half uur geslapen 3 kwartier gespeeld en toen weer een uur geslapen. Wilde d'r pap geven om 17:00 uur maar dat wilde ze niet. Drinken wilde ze ook al niet. Ze was alleen maar aan het mopperen en hangen op mijn schouders. Dus maar even in bad gedaan, ook daar was het huilen en moest ze er al snel weer uit omdat ze in bad gepoept had. Toch maar een broodje proberen en het spuitje gevuld met drinken, dit heeft ze gelukkig op gekregen. Nu ligt ze weer op bed. Wat kan ze mopperen zeg, maar ja ze voelt d'r eigen ook niet lekker natuurlijk. Overigens heeft ze vanacht wel doorgeslapen.
ah jessica wat een verhaal , zielig zeg . Hopen maar dat ze vannacht goed slaapt mss is het dan morgen weer heel anders . Hoop voor jullie dat nu echt alles goed gaat met der en dat de pijn weg blijft !
A gos arm meissie!! Beterschap Jessica! Zo zie je maar dat het goed is geweest dat ze verwijderd zijn!
zo thuis van mijn werk,de drukste dag van de week zit erop. alleen is mijn hand helemaal rood uigeslagen,het kan toch niet zo zijn dat ik nu ineens uitslag kan krijgen van dat schoonmaakspul,en ik zit er met 2 handen in en maar 1 hand heeft het,doet wel pijn,het is ook extreem droog en springt open --------------------------------------------------------------- jessica.........ow wat sneu dat ze zo huilde,het is ook niet niks,en ze wist het natuurlijk nog van de vorige keer. maar goed dat ze er nu uit zijn en ik hoop dat ze nu minder ziek gaat worden. geef ze maar een dikke knuf van mij. ------------------------------------------------------------- mamalijntje........ow dat is een hoge koorts,hou hem maar goed in de gaten en als je het niet vetrouwd gewoon naar de ha post bellen meid. -------------------------------------------------------------- Patricia...dus hij heeft toch nog het rs virus,gaarum het manneke,hoop dat hij het snel uitziekt zo sneu als ze zo blijven tobben. Nou ik hoop het voor je meid dat het wat met die man word
MamavanJ ik ben zo over je berichtje heen gewalst! Ook jij heel veel beterschap met Joshua! Riep eerder al dat het RS virus echt rot is, Mijn nichtje heeft het gehad (is nu 2,5) en nog steeds heel vaak benauwd.
@ Journey: ja dat hoop ik ook, maar dat komt wel goed denk ik. @ Romaira: de bugaboo Classic, heb je niet dat de kap niet blijft zitten? Wij hadden als 1e wagen een bugaboo Classic en daarbij bleef de kap steeds niet zitten... Maar ik vind hem inderdaad ook heel fijn rijden... Makkelijk met 1 hand te duwen enzo... @ Mamalijntje: och arm ventje... heeft hij nog koorts? Geeft niets meid. Ja het RS-virus is echt een rotvirus zeg.. Pfffffff, vind het vreselijk om Joshua steeds zo te zien... Je wil Joshua nu ook niet horen hoor.... @ Jessica: och arm meisje.... tuurlijk voelt ze zich niet lekker, ze heeft toch een operatie gehad... Ik hoop dat ze zich heel snel weer beter voelt. @ Patrieske: ja is inderdaad een restant van het RS-virus helaas. Hij blijft inderdaad tobben en vind het vreselijk om hem steeds zo te zien. Ja ik hoop het ook, maar ik denk dat het wel goed komt Liefs en dikke knuffel, Patricia
Romairo welk type is dat dan heb je een foto? Jessica arme Serentity wat zal ze zich rot voelen vertroetel haar maar lekker Patrieske ik moet ook veel poetsen op mijn werk ne heb daar ook last van zeker nu met dit koude weer doe dan ook met schoonmaken zeker handschoenen aan anders barsten ze echt uit elkaar. Zo ik ga zo naar bed moet er morgen vroeg uit om 8.30 moeten we al bij het kdv zijn...............
nog niet van de mijne kan wel ff kijken of op google ............. niet gevonden wel op MP kijk deze in dezelfde kleur heb ik :Marktplaats.nl > Bugaboo classic terra in goede staat - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties
Sorry dat ik jullie een beetje heb verwaarloosd deze dagen,maar alleen maar zieken hier,Sylvano heeft oorontsteking en Délano heeft nog net geen longontsteking,zijn longen klonken niet schoon,dus allebei zitten ze aan de medicatie,en Sylvano vraagt nu veel aandacht wat logish is natuurlijk,
Romairo Mooi hoi hij lijkt wel een beetje op de mijne maar volgens mij is de stof anders ik heb een canvas antraciet met off white. Tess gaat idd vandaag wennen op het kdv en ik heb voorafgaand een intake gesprek vriendlief kan hellaas niet mee die heeft nachtdienst. Deronasy sterkte met je mannen
@mamalijntje hoe gaat het nu met Jamie??? @mamavanJ heeft hij geen bedrijf waar je heen kan om af te spreken??? succes Woensdag iedergeval
Deronasy beterschap met je mannen!!! ** Hier een goede nacht gehad. Alleen even om 2 uur een sap fles. En om 05:30 de fles en daarna twee uurtjes nog geslapen dus helemaal bij geslapen heerlijk Nu gaat het redelijk.. Koorst zet nu weer op. Jamie loopt nu wel maar zo wankel op zijn benen dat hij steeds omvalt.
hier ook een goede nacht gehad 1x wakker geweest hebben hem toen sap gegeven , hij dronk het op als of ie weet ik hoe lang niets meer gehad had bieden op me buggy gaat trouwens goed staat al op 70 euro hahaha rayn is nu lekker een cracker aan het eten , heb der rookvlees op gedaan heel fijn gesneden dat vind ie wel wat hahhahah we gaan zo even naar het CB wegen en daarna door naar de markt wil een stofje halen om zelf een voetenzak te maken voor de bugaboo
Kijk dat is fijn Deronasy! Hopelijk zet het goed door! ** Hier is Jamie redelijk zichzelf.. Beetje huilerig en boos maar koorts is slechts verhoging gelukkig. Maar meestal na 15:00 wordt hij ziek dus even afwachten. Ligt nu op bed.. Kleine pietlut.. Had ik een eitje voor hem en een broodje maar nee hoor smijt alles door de keuken heen