Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Da's zeker een stoere bikkel :D

2. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Ik ga d'r vandoor en ik denk dat ik hier de komende tijd wat minder zal zijn.. ik moet hier in het oude huis nog het een en ander doen voor de verhuizing het weekend.. En het oude huis moet wat gebeuren, en als ik bij schoonouders in zit is het niet gezellig om de hele dag achter de laptop te hangen!

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Joyce ga je dit weekend verhuizen?

4. Tese

Tese Niet meer actief

@Romaira: Ben blij dat hij wat eet! Nou maar hopen dat zn nieuwe dieet goed aanslaat bij hem! Zit er met hoesten slijm bij? Misschien kun je bisolvon druppels gebruiken.

@Joyce: Lijkt me niet leuk dat je nog niet weet wanneer je in kan. Maar hopen dat het snel niet meer vriest!!
    Wat spannend van je vrienden!! Dus jij wacht nu bij de telefoon....

@Journey: Stoere Tess!!! Afgelopen donderdag hebben wij de 2e mexprik gehaald voor Sem. Hij was het er niet mee eens. Maar gelukkig was het snel weer over.

Hier gaat het redelijk. Ik begin me stapje voor stapje iets beter te voelen. Maar ik heb nog een lange weg te gaan. We gaan 1, 2 en 3 februari met zn 2tjes naar disney in het disneyland hotel. Daar heb ik heel veel zin in. Even tijd met zn 2tjes.
    Sem is volgens mij hard op weg om maar 1 slaapje op een dag te doen. Maar hij slaapt nu op rare tijden en het komt allemaal niet uit. Hij ligt nu ook op bed maar als hij er straks uitkomt is het nog een lange weg naar 19 uur. Nou ja, ik kijk wel, anders doe ik hem om 16 uur nog wel naar bed.

5. Tese

Tese Niet meer actief

Hoest met jo Deronasy?

6. Seth

Seth Niet meer actief

Dit heerst momenteel heel erg....tenminste hier in de buurt...
    keelpijn hoofpijn, misselijk... en idd hoesten dat je bijna over moet geven... dus wellicht staat het los van alles.... :)?)

7. Seth

Seth Niet meer actief

hier ook geen kik.... en hier ook geen last gehad daarna... hopelijk voor jullie hetzelfde....

8. Seth

Seth Niet meer actief

:D....... je denkt, vraag het gelijk...?.:D

9. Seth

Seth Niet meer actief

muppet
    hier slaap dochter ook altijd maar even laat op de middag....
    hopelijk heb je snel een goed ritme gevonden.... pff het is ook wat met die slaapjes.... en heb je net een ritme, komt er wel iets tussen...

10. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Hier ook elendig met al die slaapjes ze ligt nu net op bed ik hoop dat ze zo andehalf uur wil blijven liggen

11. Seth

Seth Niet meer actief

Ach gewoon niet eruit halen....:D

(dit is een geintje hoor....:D)

12. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Seth: nee ik vind het ook niet normaal. Ik heb vandaag de kinderarts gebeld, maar de kinderarts waar hij altijd bij zit is er tot april niet, dus de assistente gaat overleggen met een van de kinderartsen en dan belt ze terug...
    Och arme meid, hoop dat dit tandjes nu toch echt snel doorkomen hoor..
    Maar meid, wat heb jij al een mooi buikje...

@ Romaira: wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Ik ga heeeeeeeeel hard duimen dat hij zo blijft, dat hij geen koorts meer krijgt enzo...
    Wel vervelend da thij zo verkouden is...

@ Joyce: oeps... nou ben benieuwd hoe de koffie verkeerd nu valt.... wel of niet in de smaak...
    Ooooooow, wat leuk, gefeliciteerd alvast :D

@ Journey: wat een stoere meid heb jij zeg!!!! Joshua heeft flink gekrijst gisteren. Hahahahah.

@ Muppet: wat fijn dat je je steeds ietsje beter gaat voelen. Ooooooooow wat leuk... Disney....
    Hier slaapt Joshua ook al een tijdje alleen nog maar 's middags...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

13. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nou lekker hoor zonder bericht een nieuw topic

14. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    ja ik had ook alzoiets van huh???

15. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess had toch wat verhoging 38,0 is voor haar erg hoog ze begon net keihard te huilen heb haar lekker met een ztpilletje naar bed gedaan, die zet pilletjes waren eigenlijk maar tot een jaar zal binnen kort eens nieuwe halen.

Muppet leuk disney...............

16. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Zo hehe alle verjaardags drukte van gisteren gehad. Moest vandaag werken en Jamie heeft op het KDV getrakteerd.

Was een leuke dag maar Jamie vond het eng.. Wilde niet aan zijn taart zitten en al helemaal niet in de belangstelling staan.

Hij heeft van ons het kiekeboe dorp gehad. Van opa een fietsje. Een boek van Dikkiedik 30 jarig bestaan (aanrader!!!) Boxers hihi.. Een bon van de Hema zodat ik rompers kan halen. Nog een voorleesboekje. Een tafel met stoeltje zodat hij een speel plek heb.

Vandaag had hij op het KDV Samba dingen gehad maar die heb ik alweer af moeten pakken want hij stopt ze in zijn mond tijdens het lopen.. Doodeng. Nichtje lag deze week nog op de EH door een stok in haar keel.

**

Verder gaat het avondeten slecht.. Hij wil persee meeeten maar dan geen hap in zijn mond nemen.. Ja als het frikandellen zijn wel natuurlijk grrrr..
    Slapen gaat redelijk.. Zullen er ons bij neer moeten leggen dat het slapen altijd een probleem gaat geven. Is niet anders.

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    En dan moeten we zondag nog heel veel visite krijgen dus meneertje is een verwend nest!

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamalijntje Tess eet ook mega slecht heb het effe nagevraagd en het schijnt echt de leeftijd te zijn ze zei dat ik moest proberen er niet te veel bij stil te staan dus dat gaan we dan maar proberen

19. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Vond het al zo raar. Zo weinig berichten voor een hele dag :$ Maar kon niet meer reageren, vond ik ook al zo raar totdat ik pas zag dat het topic gesloten was. ;)

Het was dus niet de slaapzak waardoor ze slecht slaapt. Vanacht weer om 1 uur even huilen en vanaf half 4 helemaal niet meer willen slapen. Maar ook niet op schoot. Snap het echt even helemaal niet meer, wat ze dan wel wil. :( Iemand ideeen??

20. Tese

Tese Niet meer actief

@Mamalijntje: Jamie is goed verwend!! Irritant is dat he, als ze slecht eten. Sem eet wel heel goed 's avonds maar hij wil nu zn fruit niet meer. Maar dan ook echt geen 1 hap! Ja, een banaan, maar daar zitten niet genoeg vitamines in. Ik ga maar tijdelijk even terug op potjes denk ik....

@Jessica: Wil ze ook niet tussen jullie in slapen??

Deel Deze Pagina