mamavanj Tess krijgt altijd maar gewoon 1 klein toetje, ik koop van die kleine yoghurtjes bij de lidl en ze vind ze heerlijk
mamalijntje , rayn krijgt ook vla eerder was dat gewone vla nu gebruiken we soja vla ivm de lactose . hij heeft het heerlijk net als de danootjes van de lidl
pffffff ik ben bezig met een fotoalbum voor het eerste jaar van Tess wat een werk zeg...................
@ Journey: ja die krijgt Joshua ook wel eens van de lidl. Je hebt ze ook in grote toetjes geloof ik, maar die kan ik maar steeds niet vinden... die kleintjes heeft Joshua echt niet genoeg aan... Ja veel werk is dat he? Liefs en dikke knuffel, Patricia
Morgen, Ik laat het goede maar even weg want ik ben gisteren om 21:30 naar bed gegaan en sliep rond 22:15. Om 22:45 werd Jamie weer gillend wakker.. Tot 03:30 bezig geweest... Om vervolgens om 06:30 weer op te staan. Weer koorts en pijn.. Nu lijkt het weer alsof er niets aan de hand is.
mamalijntje dit houdt toch geen mens vol....ik zou anders eens een verwijzing voor de kinderarts vragen zodat ze hem eens goed nakijken
morgen , hier weer de 2e niet zo goede nacht , vraag me af waar het door komt hij sliep weer zo mooi door maar nu komt ie toch 2 of 3 x per nacht weer .......vreemd ook heeft ie gisteravond niet zo heel goed gegeten , we hadden pannenkoeken en voor rayn glutenvrij mix gevonden eerder was hij zo gek op pannenkoeken maar nu vond ie er niets aan ! mss is het wel weer een tandje of kiesje bednk ik me nu.... @ journey , ja dat denk ik wel ja dat dat dezelfde zijn @ mamavanj, bedoel jij die danootjes van de lidl dat die er ook een slag groter moeten zijn ? dan denk ik dat ik je teleur moet stellen want die zijn er niet ook nooit geweest dus denk dat je grote pakken moet gaan aanschaffen voor joshua hihihihi zal trax trouwens even een foto showen van wt ik heb gemaakt voor rayn @deronasy, gefeliciteerd met je verjaardag meid ! ga nu maar even douchen rayntje slaapt alweer dus moet het er even van nemen !
Weet niet wie Pampers gebruikt maar ze zijn in de aanbieding deze week bij de kruitvat en ook bij de vomar (N-H) bij de laaste 4 pakken voor 24 euro!! Dus wij gaan inslaan geloof ik.
Hoi meiden, mammalijntje: ik kan je een handje geven. Gisteravond nog bij de hap geweest met Luca omdat hij zo hoestte en kokhalsde en overgaf tijdens het eten (zijn dezelfde symptomen die ik heb dus ik vertrouwde het niet). Is daar de vrolijkheid zelve en de arts zag wel dat zijn keel rood was en klieren gezwollen maar vond hem niet ziek genoeg voor antibiotica. Dus wij weer naar huis lag om 22:45 in bed en om 0:00 was Luca onrustig, speen erin, vervolgens om 0:30 echt wakker bij mij gelegen tot 1:00, om 3:00 lag hij te kreunen, om 4:30 maar een zetpil gegeven want hij was nog steeds aan het kreunen. Toen ik weer in bed lag kreeg ik zelf een hoestbui van een half uur en om 6:15 was Luca weer wakker. Hij had nu wel koorts en er komen als klap op de vuurpijl ook nog 2 tanden door. En manlief lag op zolder met oordoppen omdat hij gek wordt van mijn gehoest en die heeft dus heerlijk geslapen... Dus ik voel met je mee vandaag!
Geeft hier weer zo'n dubbel beeld.. Hij heeft geen verhoging of koorts maar zie wel rode stippen op zijn buik en armen.. Niet veel nog maar worden er steeds meer. En wrijft ook nog steeds driftig over zijn oren. Hij wil ook al niet eten.. Geen boterham in te krijgen.
maar wel koorts gehad??? dan is het waarschijnlijk ook nog eens de zesde ziekte.. heeft mascha ook gehad... de rode vlekken komen zometeen overal.. en verdwijnt uit eindelijk wel... hij gaat zich dan nu beterder voelen.. althans mascha wel toen.. en mascha had toen ook last van een dubbel ooronsteking....ben toen op een zondag naar het eerste hulp gegaan.....
Ja en hij speelt nu ook best wel lief.. Voor zijn doende. Dus niet zo ziek om nu de HAP te bellen maar ik weet nu al dat ik vannacht er weer mee zit.
had ik toen ook paar nachten uiteindelijk heeft ze vier nachten bij mij geslapen.... en ik overdags tijdens haar slaapies.. op de bank slapen.. om bij te komen..
Muppet ik denk dat je nog wel eens gelijk kan hebben. Heb het even opgezocht maar idd het klopt wel.. Ook kunnen ze oorontsteking samen met de 6e ziekte krijgen.. Maar eens afwachten of hij meer rode plekken krijgt..
hai zo was even geleden,gisteren was ik weer ziek geworden,was een avondje weg met mijn moeder en tegen 22.00 werd ik weer zo ziek dat ik naar huis ben gegaan,en nog steeds wer kei erg keel pijn en oorpijn ga morgen naar de dokter bellen want heb dit nu al 3 weken en ben het nu wel zat,word er zelf heel erg sjagrijnig van. Maar goed de jongens zijn wel helemaal opgeknapt,noel hoest bijna niet meer en jaimy wat ie had is nu weg,weet nog steeds niet wat het is geweest. ----------------------------------------------------------------- Mamlijntje..........Lees dat je manneke nog steeds erg ziek is en ook allemaal vlekken hefet,heeft hij de 6 de ziekte dan denk je zelf? beterschap met hem. --------------------------------------------------------------- Elise....Bij jullie ook een zware nacht zo te lezen,jhe je zelf wel iets gekregen voor de hoest dan? Zo sneu als je manneke ook zo ziek is,het word tijd dat de kindjes gaan opknappen,want iedereen blijft tobben als ik het zo lees. ------------------------------------------------------------
Patrieske heel veel beterschap!!! Ja ik vermoet de 5e of de 6e ziekte want hij zit nu van top tot teen onder de rode vlekjes.. Maar ook die oortjes er weer bij dus wordt waarschijnlijk een horror nacht weer