Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    hahaha,hier is het sinds Zaterdag dat als Sylvano boos is dat hij op de grond gaat liggen huilen

2. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Hahaha, mag niet lachen maar hoe beidehand. :D Mama is "laar" met boos zijn.

En idd gillend wakker worden. Serneity doet dat ook nog altijd, maar we weten alleen niet waarom of wat er aan de hand is.

3. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    hahahaha wat een boefies zeg, Tess gaat keihard lachen als ik boos wordt ja en wat doe je dan............

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Meiden ik heb ruzie met de berekeningen van de toeslagen... Misschien een stomme vraag maar bij inkomen bedoelen ze bruto???

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

@ Deronasy en Romaira: ik was ff snel aan het kijken inderdaad. HIHIHIHI. Had alleen ff geen tijd en de puf niet om te reageren :$

@ Romaira: spannend meid!!!! Succes.

@ Deronasy: jeetje meid, dat is balen zeg.... Ik ga duimen hoor...

@ Mamalijntje: jeetje mina meid, das wel heel heftig zeg... Beterschap met de kleine man.
    Maar het gebeurd wel eens hoor, dat de ontsteking nog in ontwikkeling is, als je bij de huisarts bent en ze het dan dus niet kunnen zien... Ik heb dat gehad met blaasontsteking... 's maandags niets aan het handje zeiden ze (terwijl ik toch die rare druk had), dinsdags weer gegaan en ja hoor, toch blaasontsteking...
    Hahahaha, geweldig... sorry dat ik erom lach, maar zie hem al helemaal staan. Joshua zit me dan echt nog steeds aan te kijken van Huh? Ik doe toch niets?
    Ik vul wel altijd het bruto inkomen in meid...

@ Joyce: wat super dat het er zo goed voorstaat zeg bij jullie.

@ Jessica: Joshua heeft 8 tanden en 4 kiezen en is nu bezig met de hoektandjes, wat wij kunnen zien...

Hier asociaal verkouden. Ik ben zo benauwd, dat wil je gewoon niet weten...
    Heb zelfs niet echt kunnen ZUMBA-en... 2 oefeningen (warming up en de oefening daarna) en ik was al helemaal buiten adem en ik kon niet meer... Pfffffffffffff.
    Ben dus maar gestopt en heb de rest van de les gekeken.
    Mijn moeder zei zelfs dat ik heel flauw/wazig uit mijn ogen keek.... Voel me ook echt zwaar k*t

Vanmorgen zijn de opvang katten opgehaald en vanmiddag heb ik de logeerkamer dan ook helemaal schoongemaakt. Ben meer als een uur bezig geweest!!!!!!!
    Heb de vloer 3x!!! gedweild. 1x met gewoon spul en 2x met Dettol. Volgens Andres is de geur er nu helemaal uit....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @mamalijnjte,ja bruto is dat

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    mamavanj
    begon jij net een msn gesprek met mij ?

( kreeg meteen een link en meestal is het dan spam vandaar dat ik hemweg klikte :D)

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hahahaha, ja ik begon een gesprek. Heb geen virus ofzo. ;)

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    morguh meiden

hier een redelijke nacht gehad , om 5 uur was de eerste keer viel erg mee dus :D
    Dadelijk moet ik bij de dietist zijn van rayn om de afgelopen week te bespreken . En tussen de middag gaan we wegen op het CB en dan krijgt ie gelijk de 11 maanden prik ........door zijn ziek zijn is die steeds uitgesteld maar denk dat het nu wel kan hebben jullie kindjes er veel last van gehad ?

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Roamira hier heeft Sylvano er geen last van gehad van de 11 maanden prik

11. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    wat een rust hier weer zeg :D
    word tijd dat ik ook een baan krijg hahaha

we zijn bij de dietist geweest en ze vond dat we het heel goed doen ! rayn eet ook redelijke hoeveel heden ( mag wat meer maar ja zijn maagje is ook gekrompen he dus duurt even voor alles weer in orde is ) maar volgens haar moet ie nu gaan aankomen ! omdat ik alles zo goed op pak hoeven we nu pas 22 feb weer *blink*
    nee is maar gein maar wel fijn om te horen dat ik het toch goed doe :D

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    nou meis super dat het zo goed gaat

en het is idd mega rustig hier zeg

13. Seth

Seth Niet meer actief

......;).......

14. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Romaira: Serenity heeft ook dit keer geen last gehad van de prikjes. De 14 maanden prikjes schijnen gemeen te zijn.

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja vertel jij eens wat Seth hihi

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    * doet een dansje * sjalalalaallaaa* danst verder*
    rayn is in 4 dagen 400gram aangekomen !!!

17. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Zo, Serenity ligt op bed. Er is geen huis mee te bezeilen vandaag. Ze is heel erg tegendraads, krijst en schreeuwt alleen maar. Kan niet uit haar buurt lopen of ik heb een probleem. Pfff. Vanacht ook weer 3x eruit geweest.

Therapeute is ook net geweest. Ik moet met Serenity gaan oefenen. Haar tussen mijn benen op haar knieen zetten en dan met haar borst over mijn been heen. Haar voeten laten steunen tegen mijn andere been. En dan zo 10 minuten met haar spelen. Ook moet ik meer met haar boven op het kleed gaan spelen of op bed. Zodat ze niet uitglijdt als ze een poging doet om vooruit te tijgeren of op haar knieen wil zitten. Over 2 weken komt ze weer terug, volgende week moet ik toevallig overwerken. ;)

18. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Jeeeej dat is goed nieuws. :D

19. Seth

Seth Niet meer actief

:D........

ik zei toch dat ze snel aankomen.. zodra ze gaan eten....:p