Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Succes.....

ik liet meisje en knul hier trouwens ook eerste veel boven op de vloerbedekking kruipen... (ivm houten vloer)
    Als ze het eenmaal doorheeft, gaat het echt snel hoor!!!!

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    uhm seth aan gezien jij toch zo heeel veel weet he :p
    vertel mij dan eens of 1 van mijn sollicitatie's morgen wat word:D hahahaha

je had wel weer gelijk ja ! ben zo blij he :D

3. Seth

Seth Niet meer actief

je mag morgen voor een op een tweede gesprek komen....:D

ennuhh ik wil je nogmaals bedanken voor je pendel....
    heb al twee keer gedroomd over tweelingen....;)

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    lol

ik denk echt hoor dat je een tweeling krijgt hahahawel cool hoor :D

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ben net gebeld door de kinderarts en ondanks dat het niet super verassend is , is het wel voor 100% zeker dat rayn coeliakie heeft :( ( wel weer even zo'n momentje he )

6. Seth

Seth Niet meer actief

Tja.... je hebt toch (tegen beter weten in...) de hoop dat het niet zo is......

enuhhhh kreeg een krabbel van simplyme... of het er geen 2 waren... omdat ze mn buikfoto zag.....
    en dat zegt dan iemand met 4 kindjes.....;)

nog een paar dagen....

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hia lieverds

Probeer wat meer op de pc te komen,maar ben zelf stront en stront verkouden,heb weer 2 zieke kinderen,jaimy heeft een virus infectie moet ie zelf uitzieken en noel heeft ventolin gekregen wat hij 10 dagen moet gebruiken is zijn benauwdheid dan nog niet weg dan krijgt hij een astma onderzoek.

Deronasy jou oudste heeft toch ook astma,wat moet ik mij daarbij voorstellen ,dat onderzoek dan he?

Ik heb zelf een luchtwegeninfectie en keelontseking en ooronteking,geen erge maar wel dat ik een ab kuur heb gekregen,ik kan niet in de zkw omdat ik nog in mijn proeftijd zit en wil echt niet ontslagen worden dus ik werk en als ik dan thuis kom duik ik mijn nest in.

-------------------------------------------------------------

Romaira,,,,,,,,en dat is de gluten allergie dan?
    Ik snap best dat je toch hoopt dat het anders was meid,in goede zin dan he,het is niet niks als je manneke dat heeft.
    En roy wanneer moet die dan?
    Wel super dat je ventje is aangekomen meid,echt maak een vreugdedansje en glij uit over mijn snot:D
    Trouwens een hele mooie foto van je menneke met zijn nieuwe wagen toch?
    En had je die zak zelf gemaakt?

------------------------------------------------------------

Seth...........Hoe gaat het met je moeheid en misselijkheid meid?

-----------------------------------------------------------

Deronasy.............Jezus wat balen van Roelof zeg,ik snap dat hij dat klote vind,maar gelukkig gaat zijn eigen baas wel op zoek naar iets dat hij niet de ww in hoeft,en het loon blijft dat hetzelfde?
    En is het nu alleen door het weer of heeft ie helemaal geen werk meer?

--------------------------------------------------------------

Jessica.........Het zijn dezelfde oefeningen die wij kregen met noel,wat wij ook moesten doen was oefenen met de trap omdat het ook een soort kruip bewegingen zijn,en wij hadden dus ook alleen maar gladde vloeren dus heb ik veel van die grote speel kleden gehaald,mar toen ie ging kruipen na 2 keer had ie het meteen door,noel was trouwens 18 maanden hoor toen hij pas kroop,en jaimy 9 dus er kan veel verschil tussen zitten,ik denk dat jaimy veel zag van noel

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Romaira...........Dat is gewoon heel fijn om te horen dat je het zo goed doet meid,en ik vind dat ook,want het is niet niks.

-------------------------------------------------------------

9. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    boos worden..als jaimy iets doet wat niet mag en ik mopper tegen hem dan kijkt hij mij aan en dan schreeuwt en gromt hij tegen mij :0

------------------------------------------------------------

Patricia....Ik leef met je mee meid,beterschap en je bent ook zo moe,ik zou toch eens even naar je ha gaan om bloed te laten prikken

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ seth
    oh oh idd als simpleme als mama van 4 het al zegt hahahah ik ben zoooo benieuwd he kan bijna niet wachten hahahha

een me nieuwe creatie showen :p

11. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    romairo cool de dribbel taart.................

Seth spannend nog een paar daagjes en dan weet je het hoe ist verder? Kom gauw weer een bakkie doen hoor!!

Patrieske hopen dat jamie geen astma heeft volgens mij is dat niet echt een pretje..

Jessica als ze het eenmaal door hebben kruipen ze echt snel hoor was bij Tess ook ze ging tijgeren en amper een week later kroop ze.........

Ben de tas voor morgen (kdv) aan het inpakken iemand een idee wat ik echt mee moet nemen?

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    journey, ik heb altijd de normale dingen in de tas zitten ........reserve kleertjes zijn eigen drink beker slofjes dat soort dingetjes!

ex collegatje van mij is over 3 weken jarig en ik mag een taart voor haar maken , cool he :D

13. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    romairo maar ik moet die dingetjes daar laten liggen, in een mandje ofzo heb ook al nieuwe slofjes voor d'r gekocht (van knorretje lagen laatst bij het kruidvat)
    heb nu broek trui romper sokjes fles en douchespul als ze eventueel een ongelukje krijg oja en de slofjes
    Gaaf dat je de taart mag maken, ja kan wel voor jezelf beginnen!!

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja wij kunnen ook de spullen daar laten liggen , maar omdat rayn maar `1 dag in de week gaat doen wij dat niet ik laat altijd gewoon me verzorgingstas daar liggen en kan dan aan het einde ook zo weer mee :D

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Romaira gaaf zeg,

@Patrieske Délano geeft dat nooit gehad een test,wij vertelde toen ons verhaal,en hij zei het zelf dus tja ikke niet weten sorry,

@Seth maar hoezo denk je tweeling,meestal groeit je buik toch sneller

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

ik ben nog steeds heel erg verkouden, maar heb nu neusspray gehaald en ik moet zeggen, dat werkt wel heel erg goed zeg...

Ik ben vandaag bij de onafhankelijker arts geweest en ik kan vertellen dat hij me wel serieus neemt. Hij heeft me wel onderzocht (en kwam ook tot de ontdekking dat ik hypermobiel ben, dus ben niet bang voor de uitslag van de reumatoloog) en veel vragen gesteld enzo.
    Hij zei dat hij mijn verhaal zeer overtuigend vond.
    Ik moest nog even de brief van de rugpoli opsturen, dus die heb ik vanmiddag op de post gedaan.
    Daarna gaat hij het rapport opmaken en stuurt hij die per mail mijn kant op, zodat ik hem eerst kan lezen, voordat hij hem naar de advocaat stuurt.
    Ik heb er een goed gevoel over. Nu alleen nog hopen dat het genoeg is om te winnen van het UWV...

Sorry dat ik nu even niet reageer, want ben nog niet helemaal fit, maar komt goed. Kom snel weer echt reageren hoor...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    good for you mamavanj!!!
    beterschap ermee!

18. Seth

Seth Niet meer actief

heb eindelijk wat nieuws te melden.... hahahahaha....
    (nee geen tweeling!!!)

maar dochter heeft opeens 2 kiezen......

ze had al lang 4 tandjes die op springen stonden... dus ik elke keer kijken... eindelijk 2 door....
    maar ze had last... dus ik zeg nog: ja die twee tanden komen niet door....

kijk ik vanochtend echt ff goed ver in dr mond, staan er gewoon 2 kiezen...:$
    ja ik had alleen maar naar die tandjes zitten kijken...... afleidingsmanouvre.....:D

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jemig daar is ze dan wel vrij makkelijk door heen gewandeld of niet ?

rayn is nu op het kdv maar vond het alles behalve leuk pfff krijsen zeg zooo zielig hoop dat ie hetecht nog een keer leuk gaat vinden daar . De andere kindjes vinden hem namelijk wel leuk :D

20. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Seth zooo twee kiezen toe maar,

@Mamalijntje,aah rayn moet natuurlijk weer ff helemaal wennen

Deel Deze Pagina