Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

hebben ze snel gedaan die 4 gesprekken...;)

Gefeliciteerd!!!

ennuhhh gelijk een tweede gesprek dus...:D

2. Seth

Seth Niet meer actief

nieuwe indrukken verwerken....... tis ook nogal wat voor haar..... allemaal nieuwe indrukken... nieuwe gezichten... moet ze even verwerken denk ik......

3. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ Huilende kindjes op kdv: Bij Serenity heeft het ook weken geduurd dat ze niet meer huilde toen ik haar daar achterliet. Heb de eerste 2 weken ook 2x per dag gebeld. Ze huilde vaak ook toen ik haar weer kwam halen. Nu gaat ze vrijwillig naar een leidster en zwaait ze me uit als ik weg ga. Soms gaat ze gelijk spelen en heeft ze niet eens meer door dat ik weg ben. :D

4. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Vanacht een redelijke nacht gehad. Mannetje is 1x eruit geweest omdat ze met d'r hoofdje tegen het hout aan lag. Verder werd ze wakker om 7 uur. Goed uitgerust vandaag. :)

5. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Was ik weer even. :D

@Seth: Belachelijk he! Er wordt inderdaad gediscrimineerd op afkomst en op opleidingsniveau... :$ Er klopt gewoon helemaal niks van!

En twee meisjes! Leuk joh! Ik ben echt heel benieuwd hoor. En je baarmoeder zit echt hoog zeg! :$ Dat wordt nog wat! :p

@Patrieske: Echt niet heel veel meer idd. Maar wel goed bij te houden zo! ;)

@Romaira: Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan!!! *danst en springt in het rond* Super! Enne wat een lief fototje van Rayn heb je in je banner. Liefff!!!

Zou je voor mij ook eens willen pendelen? Lijkt mij wel leuk te weten wat de pendel mij kan vertellen. :D

@Jessica: Bedankt meis! *SMAK* Ik ga het ook maar gewoon weer eens proberen, dat bijhouden. ;) Een tijdje geleden waren het tig blz. per dag soms. ;) Onhaalbaar voor mij... Maar nu klinkt het idd. wat makkelijker bij te benen. :D

@Journey: Ik denk idd. ook dat ze gewoon even alle indrukken van zich afhuilt. Laatst had mijn meissie dat ook toen we naar Amsterdam waren geweest. Ze is die enorme drukte gewoon niet gewend. Was thuis ook even heel verdrietig en boos. Gewoon lekker knuffelen en troosten, meer kon ik ook niet doen. Wel zielig he?

Hier verder eigenlijk weinig te melden.. Ben moe.. :D

Ik ga dus maar eens lekker vroeg slapen. *Gaap*

Bye Bye

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @Simplyme
    tuurlijk wil ik dat voor je doen !
    moet dan wel je echt naam en achternaam weten . En wat zou je willen "weten allemaal " ?

7. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Ze slaapt nu gelukkig maar mhen wat breekt dan e moederhart ze zat echt te stoten bij mij op schoot............

8. Seth

Seth Niet meer actief

Arm meissie.......

9. SimplyMe

@Romaira: Ik PB je wel even.;)

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oke :D

11. SimplyMe

Zielig he? :(:(:(

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    rayn had het vandaag trouwens tot aan zijn slaapje ook erg moeilijk op het kdv .
    De leidsters zeiden wel , we lachen ons dood om rayn hij wilde niet slapen maar vond in bed liggen wel prima dus telkens als hun binnen kwamen lopen om een kindje weg te leggen of op te halen zei rayn HAI ! ze vroegen zich af of we heb dat geleerd hadden haahahhaha
    en na het slaapje vond ie het prima om op het kleed te zitten en daar heeft ie dan ook meteen een uur gezeten gewoon kijken naar de andere kindjes ( hun zullen wel tegen elkaar gezegd hebben zie die druif daar nou eens zitten hahaha)

13. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Simplyme gefeliciteerd

@Romaira wat super meis,gefeliciteerd

14. SimplyMe

Lief zeg! Echt een grappenmakertje dus. :D Klinkt als een heerlijk joch! ;)

15. SimplyMe

@Deronasy: Bedankt! :D

16. SimplyMe

Ahh, reclame is voorbij.. Ik ga weer! ;)

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ simplyme , je hebt pb :D enjoy hhahaha

18. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Romair die rayn wat een boef, tess heeft heel de tid met mener de hond haar knuffel voor het raam staan zwaaien naar de bejaarden..................

Zo wi gaan zo de hondjes uitlaten en straks zwemmen jammer dat het altijd zo vroeg is

19. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
  20. SimplyMe

@Romaira: *SMAK* Nog bedankt! En voor de geïnteresseerden: Ik
    krijg er een meid bij! :D

@Journey: Ook al zo'n moppie! Dat vonden de oude mensen vast
    super om te zien, zo'n ukkie met haar knuffeltje die naar ze zwaait!

Deel Deze Pagina