Jessica hier zijn het altijd dan de tandjes als jamie zo slecht slaapt overdag. Muppet zitten daar echt niet genoeg vitaminen in??? Jamie krijgt elke dag een banaan
@ Journey: ook al verhoging/koorts? Joshua had ook 38.0 en is idd voor Joshua ook erg hoog... Nee, heb ik niet gezien... @ Mamalijntje: ja ik herken dat wel... Joshua vond het ook maar wat raar, dat hij alle aandacht kreeg... Hij is lekker verwend zeg. Ook al zo slecht aan het eten? Joshua ook al.... bijna niets gaat er in op het moment, terwijl hij eigenlijk alles gewoon lust.... Hier zie het CB, dat het de leeftijd is, dat ze eigenlijk alleen nog maar eten naar behoefte en dat als ze niet willen, ze ook echt niet willen... @ Jessica: hmmmmm, das wel vreemd dan... dan weet ik het ook niet... Heeft ze last van tandjes misschien? Hier was Andres vanmiddag/avond (vlak voor het eten) aan het spelen met Joshua. Joshua lag op zijn rug. In mijn ooghoek, zag ik dat Joshua van zijn rug afgleed, dus ik riep: PAS OP!!! Maar was natuurlijk al te laat. Joshua is met de bovenkant van zijn hoofd op de grond gevallen. Krijsen natuurlijk... Hij heeft nu een hele bult op de bovenkant van zijn hoofd zitten.... En het erge was, dat Andres boos werd op mij... Ja hallo!!!!!!!! Hou hem dan ook vast als je op die manier met hem aan het spelen bent... Joshua is nog niet groot genoeg om dit soort dingen te doen, mits je hem vasthoud.... Mijn ouders zijn nog even geweest en Joshua heeft (nog voor zijn verjaardag) een 3-wieler gekregen, waar hij nu al op kan, met een duwstang en alles erop en eraan. En hij vind het toch geweldig Morgen gaat hij dus op de fiets naar het KDV. Voor ik hem naar bed bracht, heb ik hem nog even getemperatuurd en had hij 38.0 graden... Morgen ook nog maar ff temperaturen, want als hij dat morgen nog heeft, hou ik hem ff een dagje thuis denk ik... Voor nu... ga ik slapen, want moet morgenochtend weer ffies oppassen... Liefs en dikke knuffel, Patricia
mamavanj Tess heeft gelukkig weer 36,5 dus dat is weer in orde zou straks effe op bezoek gaan dus dat kan gewoon door gaan. Jeetje die handjes zijn echt paars blauw, is de bloedtoevoer naar zijn handjes wel goed? Zo heb al een was hangen Tess heeft een lkkere papfles en ligt weer even in bed kan ik zo evne de hondjes uitlaten.
Ai ja die val ongelukjes... Arm mannetje met zijn bult maar op de laatste foto kan je goed zien dat zijn handjes paars zijn..
Hier een rommelige nacht gehad maar viel mee. Alleen was Jamie weer doorgelekt dus krijsen.. Ai doet gewoon zeer aan je oren. Nu is hij in de box en zowaar stil aan het spelen.. Is voor het eerst in 2 weken dat hij zich in de box laat zetten.
ff ego Mijn schoonzusje is naar het ziekenhuis met 6 cm ontsluiting Hetzelfde ziekenhuis waar Tess is geboren..........snif snif hoe sentimenteel kan een mens zijn!!!!!!!!!!!!!!
@ seth ja dat kan heel goed dat dit nu een op zich staand iets iets , dat denk ik zelfs ook maar in feite maaktdat niets uit want probleem is ook niet dat ie verkouden is maar dat ie niets eet en wat ie drinkt gooit ie er meteen weer uit en dus op deze manier nog meer gaat afvallen ! en als er iets is wat ie niet kan hebben ........... @ de rest ben ff vergeten wat en waar op te reageren sorry ........ @ hier t gaat alles behalve goed hier alles wat rayn drinkt ( eten wil hij niet ) komt er of aan de voorkant of aan de achterkant weer net zo hard uit .......Net dus maar even naar de HA geweest en hij heeft iets van een luchtweg infectie in ieder geval krijgt ie er een kuurtje voor , ben alleen vergeten te vragen hoe lang het duurt voor zo iets werkt / helpt ivm met zondag zijn verjaardag ! als ie zo is als hij nu is moeten we het afzeggen hij is gewoon te ziek voor visite .
Journey spannend!!!! *** Hier ligt Jamie weer te slapen. Heeft wel 45 minuten lopen keten maar gewoon nergeren en werkt perfect. Aankomende week komen de verjaardagsfoto's op mijn hyves te staan maar wacht nog even tot zondag omdat we dan weer zijn verjaardag vieren
Romaira ik vrees het ergste voor zijn verjaardag. Een kuur slaat tussen de 3-5 dagen pas aan... Arm kereltje... Heb je al met de kinderarts gebelt????
Heb gisteren nog even snel een taart voor zondag bestelt HEMA - gebak - kinder- en feesttaarten - Jip & Janneke-gebakjestaart want ik bak zelf twee taarten maar heb me zo vergist in het aantal mensen die komen...
@Romaira,aaah meis,wat zielig voor Rayn zeg,ik ga hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat de kuur snel aanslaat en Rayn zich snel goed voelt Knuff
@Mamalijntje: Nee er zitten niet genoeg vitamines in een banaan. Wist ik ook niet hoor. Maar ik moest een keer het cb bellen voor iets en toen kwam het op fruit en ik zei dat hij bijna elke dag een banaan at omdat hij iets anders niet wilde of slecht neemt. Toen zei ze dat ik daar snel verandering in moest brengen omdat er te weinig vitamines in banaan zitten. Ik zei ook, als ik kiwi of peer geef dan eet hij nog niet eens de helft. Maar dat maakte niet uit, want hij moet de smaken leren kennen. Maar nu eet hij dat ook al niet meer dus gaan we weer tijdelijk over op potjes en probeer ik het over 2 weken nog wel een keer. Ik geef hem wel nog banaan hoor. ik denk 3 keer in de week. Leuke foto van jamie!! Die jip en janneke taart heb ik ook aan gedacht. Ik vind em erg leuk!! En hij ziet er ook zo lekker uit!! Lekt Jamie door met plas? Sem had dat ook omdat hij op zijn buik slaapt. Nu doe ik gewoon een goedkope dik maandverband in zn luier en dat werkt als een tiet!! Elke ochtend een droge Sem!! @Journey: Ja ik heb octomom gezien. Weet niet goed wat ik ervan moet vinden. Ze is ook al eens bij dr Phil geweest samen met haar moeder. Die kinderen krijgen dus nooit genoeg aandacht. Tien minuten per dag maar!! Echt zielig.... Is je schoonzusje al bevallen?? @Mamavanj: Jezus!! Die handjes zien er gewoon eng paars uit!! Ik snap niet dat ze daar niets aan doen. Arme Joshua.... Heeft hij geen last van zn bult??
@Romaira: Jeetje meis, het zit jullie ook niet mee he. Keer op keer is het weer ellende. Ik ga heel hard voor jullie duimen dat hij beter is voor zijn verjaardag. Er is wel hoop hoor. Sem heeft ook een kuur gehad en daar was hij binnen 2 dagen van opgeknapt. Je moet de kuur dan wel afmaken natuurlijk. Lekker veel laten slapen (als hij dat wil natuurlijk) ze zeggen altijd dat slaap ook geneest.