Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Romaira: whahaha, ja is dat toch een stapje te groot nog? :p
    Ik vind het echt supergoed, dat je al een bestelling/opdracht hebt...
    Och arm ventje, tand door de lip... Nou zie het hier ook nog wel een keer gebeuren hoor... Joshua is ook steeds zo aan het draaien en aan het doen....
    Maar zeker een zeer stoere vent hoor dat hij niet hoefde te huilen :D

@ Seth: ja inderdaad, moet toch ergens beginnen en het is gewoon onder de 100, dus ikke is zeer blij. HIHIHIHIHI.
    Dankjewel meid.

@ Mamalijntje: zo heeeeeeeej, tandje 7 ook alweer door. Wat goed :D
    Op zich best wel slecht hoor, dat er zo "slecht" op zijn luier gelet word...
    Hahahaha, ja hier doet Joshua ook wel eens de lepel wegduwen/slaan... Dan zet ik het eten gewoon even weg, om 5 minuten later weer opnieuw te beginnen en dan gaat het wel weer goed, maar ik begrijp uit jou verhaal, dat dat niet werkt...

@ Jessica: och arm meisje.... zo de kont kapot enzo....
    Ik snap wat je bedoeld. Joshua is ook er ook heel erg gevoelig voor als ik niet goed in mijn vel zit....
    Hij voelt bij mijn schoonouders zelfs zulke spanningen, dat hij daar niet kan slapen.... Echt zo zielig. Laatste keer zijn we daar op stel en sprong weggegaan, omdat Joshua zo overstuur was van de spanningen die daar waren.... Echt zo zielig...

@ Patrieske: wat super fijn dat jullie weer opgeknapt zijn zeg.

@ doorslapen: jeetje wat heb ik dan een luxe zeg... Joshua word op zijn vroegst om 8.00 uur wakker...

Hier Joshua naar het kdv geweest en hij heeft een zeer goede dag gehad. Hij heeft heerlijk gegeten (meer als normaal). Heeft zeer goed geslapen dit keer en ook nog eens zeeeeeeeeeeeeeer goed gedronken.
    Ze hebben geverft en zal zometeen 2 foto's van zijn kunstwerkje laten zien. :D
    Ik ben zo trots, vind het zo leuk HIHIHIHIHI.

Toen Andres Joshua op bed gelegd had, ben ik nog even gaan douchen, maar toen ik stond te douchen, begon Joshua toch te krijsen!!!!!
    Dus ik riep naar beneden dat Andres even moest gaan kijken....
    Stond meneer rechtop in bed, maar hij wist niet hoe hij terug moest komen met die slaapzak aan. HIHIHIHII.
    Toen Andres hem eenmaal weggelegd had, is hij in slaapgevallen...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

2. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    En nog een foto van Joshua's kunstwerk

3. Seth

Seth Niet meer actief

mooi hoor....!!!!!!:D ennuhh trots ben je dan he??!!!

ik durf meisje hier echt niet te laten vingerverven.... muts stopt echt alles in dr mond..... en gelijk!!!!
    Die denkt alleen aan eten, eten, en nog eens eten......

4. Seth

Seth Niet meer actief

@fruit
    hier ook mandarijnen en bananen......

@slapen
    Meisje slaapt al maanden van 19.00 uur tot 08.00....
    nu ze haar middagslaapje soms mist slaapt ze van 18.30- 07.30-45 uur.... :D

@dentinox
    bij zoontje hielp het echt helemaal niets.....
    bij meisje niet uitgeprobeerd, ze heeft niet zo'n last....
    ja snachts.... dan huilt ze soms in haar slaap of ze valt gelijk weer in slaap.....
    Ze heeft ook veel afleiding met dr grote broer.... die houdt haar wel bezig... :)

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    MamavanJ prachtig kunstwerk!!! Leuk hoor.. Hier bij ons bewaren ze alles.. Is wel Jammer want we krijgen niets mee.

Seth een kleine boef heb jij zeg!!!

Hier een rommelige nacht gehad. Geen idee waar hij last van had. Ik denk weer zijn oortjes maar is gissen.

Nu staat hij heel lief naar de tv te wijzen en te zwaaien naar Bumba

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh hier toch een fijne nacht gehad !
    rayn was gisteravond helemaal hyper dat zijn papa een keertje s avonds thuis was dat ie pas om half 9 vermoeid was hahaha (ach voor een keertje ) dus met het naar bed brengen op allebei de kanten gengigel gesmeerd voor zo ver als dat ging en meneer heeft door geslapen tot 7 uur vanmorgen toen een flesje en hij slaapt nu nog :D heerlijk weer een keertje zo !

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    O dat is lekker zeg!!!

8. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Romaira jouw banner staat stil!

9. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ohja nou je het zegt ! hmmm ff kijken

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jaaa hij is weer goed :D

11. SimplyMe

SimplyMe Niet meer actief

Goedemorgen meiden :D

@Romaira: De eerste opdracht binnen? YES! Heb je inmiddels al een idee wat je gaat maken? Ben benieuwd. Wel even een foto plaatsen he van het resultaat! ;)

@Patricia: Super! Goed gedaan hoor! Onder de 100 klinkt al veel beter dan boven de 100! ;) Op naar de volgende kilo's.

En die van jou is een echt karaktertje he! Hahaha.. Gaan staan in bed en dan beginnen te huilen omdat je niet meer kan liggen... ;) :D Wat een druifje! Echt schattig!

Prachtig he, al die kunstwerken van je zoon. Over een paar jaar heb je de hele kelder vol staan met dozen. :D En moet je echt dingen gaan weggooien. Alles is zo superspeciaal wat ze maken.. Let maar op!

@Elise Hoe was het verder gegaan gisteren met Luca op het kdv?

@Mamalijntje: Tandje 7 alweer! Hier zitten we al maanden op tand 7.. Volgens mij krijgt ze verder niks meer! :D 4 boven en 3 onder.. Grappig gezicht!

Bij ons op het kdv maken ze een boek van al de kunstwerkjes. Die krijg je al het kindje daar weggaat. Misschien doen ze het daar ook.

@Jessica: Over die luieruitslag... Ik heb bij mijn zoon (14 jaar geleden alweer) de tip gekregen om maizena op de billen te doen. Bij mij hield dat super! Echt zo'n omatip! Misschien dat eens proberen?

@Patrieske: Gelukkig alweer wat beter! Hopelijk snel weer helemaal fit!

@Journey: Die van jou ook al. Hier nog een, eten wil ze best, als ze het maar zelf mag doen! Zelfs als het mij al lukt om een stukje brood erin te stoppen, haalt ze dat er meteen weer uit om het er zelf in te doen. Hahaha..

@Seth: Jij heel veel plezier vandaag bij de pretecho!! Ben erg benieuwd!! Ik wil ook!! :D

Nou, het is hier idd. wel goed bij te houden zo. Leuk!

Liefs

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    mamavanj super leuk hier doen ze ook alles in een map en als tess naar de peutergroep gaat krijg je de map mee.....

Seth wat een dondersteen kyvana, ik hoef het den ik ook niet te proberen met Tess hoor!!!

Romairo wat leuk dat ie zo lekker op wou blijven omdat zijn papa er was.

Tess slaap meestal van half 7 tot een uur of 7 s'morgens
    Mijn meisje is ziek vanacht 2 diarree luiers en 2 keer overgegeven echt vies het stonk een uur in de wind in haar kamertje ze is ook echt mak en zit nu zelfs gewoon water te drinken dat doet ze normaal dus nooit!!!!

13. Seth

Seth Niet meer actief

hi,

even snel ego... krijg zo visite......

HIJ doet het...!!!!!
    volgens meting twee dagen korter zwanger..... maar ach....
    en tis er één!!!!!!

hier nog ff snel een fotootje....
    heb van de foto een foto genomen.., want scanner is niet aangesloten.... maar volgens mij is het wel duidelijk..!!

14. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Helemaal top!!!!!!!!!!!!!!!

15. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Is echt een pechweek hier voor met ziek zijn.. Ben vanmiddag ook naar de HAP geweest en ik heb ook oorontsteking.. Moet nog wel terugkomen want ik heb bloed in mijn oor zitten en ook moeten ze schoongemaakt worden..

Hoor aan één oor helemaal niets... Niet leuk met een schreeuwende en jeggelende Jamie want die is zo stout vandaag

16. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi meiden,
    Jessica: ik zou Luca ook graag een keertje bij opa en oma laten slapen, maar ik merk dat ze een beetje terughoudend zijn door zijn slechte slapen (hebben het al 2x afgezegd), dus dat gaat hier ook niet helaas. Ach, we overleven het wel, we hebben steun aan elkaar!
    Romaira: dus de gengigel bevalt bij jullie? Wij hebben hier altijd dentinox, maar heb het idee dat het helemaal niks uitmaakt...
    Mammalijntje: wij zijn ook al aan het tobben vanaf augustus wat betreft het slapen. Af en toe gaat het een periode goed, maar dan begint het weer. Ik heb soms echt geen idee waar hij nu last van heeft...
    Seth: mooi hoor die echo! En geen tweeling dus, hihi?!
    MammavanJ: mooi, Joshua's kunstwerk!
    Simply me: het is heel goed gegaan met Luca op het kdv, lief dat je het vraagt. Hij heeft zich erg uit zitten sloven; ze hebben in een deuk gelegen om hem. Ook goed gegeten en gedronken. Alleen maar een uurtje geslapen, dus toen ik hem ging halen viel hij bijna om van de slaap en had wallen net als Ruud Lubbers:D. Maar al met al is het erg goed gegaan voor een eerste dag, dus ik ben opgelucht!

17. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Seth super dat het zo mooi was.............

Elise fijn dat het zo goed gegaan was!!!

Mamalijntje het zit echt niet mee bij jou!!!

Net de HAP gebeld Tess is echt heel ziek en had 39 graden en elk halfuur een spuitluier ze heeft niet meer overgegeven maar ik maakte me gewoon enorme zorgen.........ik moet haar goed in de gaten houden en drinken blijven aanbieden maar het enige wat ze momenteel wil is bij mama, zo zielig als ze ziek zijn

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ elise,
    Nou dentinox en chamodent vonden wij allebei niets kregen niet het idee dat het hielp en dentinox vond rayn zo lekker dat hij zich gewoon verlekkerde aan het spul ! Die gengigel lijkt tot nu toe erg goed te werken . Onze eigen apotheek verkocht het niet maar een grotere iets verderop wel .

@ seth
    Al damn toch verkeerd :( maar wel super super super cooooole echo hoor ! het lijkt net een klein dikkertje zo , zo sweet !!!!

@ hier
    zo wij zijn weer ff naar duitsland geweest en heb weer volop bak spullen gekocht :p kan weer flink aan de gang .....zo jammer dat jullie allemaal zo er weg wonen anders had ik jullie kunnen verblijden met een taartje !

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ach journey vergeet ik jou ......
    hou tess maar goed in de gaten hoor en des noods ORS geven meid als je het niet vertrouwd gewoon terug gaan hoor , je moederhart volgen die heeft altijd gelijk zie je bij ons wel !

20. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Journey heel erg veel beterschap met Tess!!!!

Deel Deze Pagina