@ MamavanJ: Leuk he als ze met kunstwerken thuis komen? Ze hebben laatst met Serenity haar voeten en handen afdrukken gemaakt. En met Sinterklaas een muts waar ze zelf op getekend had. @ Mamalijntje: Is Jamie Bumba gek?? Serenity kijkt helemaal geen televisie. Ja alleen als haar papa voetbal zit te kijken dan gaat ze aandachtig mee kijken en geeft ze nog commentaar ook. Heeft ze vast van d'r papa overgenomen. @ SimplyMe: De Sudocreme helpt ook goed, het heeft alleen even tijd nodig. Maar als ze al een kapot kontje heeft en ze krijgt weer zo'n vieze luier dan beginnen we van voor af aan. @ Journey: Beterschap met Tess. Zorgen maken kan nooit geen kwaad en naar de HAP gaan ook niet.
Jeeeej vanacht een keer kunnen doorslapen. Heb me gister rustig gehouden (niet te druk gemaakt over dingen) en ze heeft goed geslapen. Het was alleen wel weer half 7 dat ze wakker werd. Maar dat nemen we maar voor lief. Ik werd wakker doordat ze "Oh Ohw" bleef zeggen, dus toen ik bij d'r bedje stond had ze alle knuffels op de grond gegooit. Jammer genoeg wilde ze daarna ook niet meer slapen, dus waren we vroeg wakker.
Tess is nog steeds ziek ze had 39,1 heeft vanavond wel een boterham en flesje melk op gelukkig blijft ze wel drinken, heb haar voor het slapen gaan nog een paracetamolletje gegeven en straks als mijn vriend thuis komt maak ik haar even wakker voor een molletje en een flesje drinken want bij de HAP zeiden ze dat ze wel goed moest drinken Romairo voor een lekker taartje komen wewel jou kant op hoor hahaha
Journey beterschap... ** Jamie keek ook nooit totdat hij voor het eerst oorontsteking had en hij alleen maar op schoot hing.. Zette we Bumba op. Knuffel erbij en lekker op schoot kijken en uitleggen.. Sindsdien zodra hij het deuntje hoort vliegt hij naar de tv toe
Jessica even bijtanken!! Al voelt het naar mijn idee nooit lekker als je plots wel door kan slapen.. Pas na een paar nachten denk je heee dat was lekker
Mamalijntje Tess wil nu ook lekker op schoot hangen maar zit ook heel zachtjes te jengelen echt heel zielig
nee dat niet maar er komt wel eenkies door en daar kan ze ook beroerd van zijn al zeiden ze bij de HAP dat er wel iets heerst zou morgen naar mijn kleine neefje gaan maar voor de zekerheid blijf ik maar thuis!!
Morgen, Hier wel een goede nacht gehad alleen om 01:30 wakker. Nu weer lekker vrolijk aan het spelen.
Hai hai Hier ook lekker geslapen. Heerlijk! @Seth: Wauw!!! Mooi zeg!!! Heerlijk dat alles goed was! Super! (En mijn gevoel zei meteen "jongen" toen ik de echo zag...)(maar nou moet ik eerlijkbekennen dat mijn gevoel niet erg betrouwbaar is. ) @Mamalijntje: Jij ook echt even een mindere tijd wat gezondheid betreft he? Echt balen is dat. Helemaal als je nog voor een kleintje moet zorgen. *KNUF* @Elise: Gelukkig maar dat Luca zich wel vermaakt heeft op het kdv en hij heeft niet alleen zichzelf vermaakt begrijp ik. Hihi.. Nou, dan zal je de volgende keer veel minder gespannen zijn als je hem weer moet brengen. Echt een opluchting! Super! @Journey: Ach gossie, Tess ook al zo ziek! Heel veel beterschap met haar hoor! Ik hoop echt dat ze zich snel weer beter voelt... Echt heel zielig als die kleintjes zo ziek zijn. Hoe gaat het vandaag met haar? @Jessica: Ik gebruik ook sudocreme, bevalt heel goed. Maizena helpt gewoon wat sneller is mijn ervaring, maar ook wel weer een heel gedoe.. Het beste (vind ik ) is gewoon veel de luier uit en met schoon water ipv luierdoekjes de billen afvegen. Maar dan moeten ze niet gaan krabben... Maar sudocreme is ook het handigste, denk ik. Zielig he, die luieruitslag... Nou, tot later misschien... Liefs
Maizena gebruiken wij hier ook samen met sudocreme.. Ik heb de maizena in een strooibus gedaan en gaat perfect
morguh hier ook een goede nacht gehad 1xtje wakker geweest mar vrij snel met een beetje sap weer in slaap gevallen . Rayn is een broodje aan het eten *lees zijn bereboterhamworst van het brood aan het eten want dt brood vind ie echt niets hahaha. Gister in duitsland boterham worst gevonden waar geen gluten in zitten en hij vind het heeerlijk ook gewoon zo een plakje ben zo benieuwd wat ie weer is aangekomen dus ga dinsdag weer wegen me moeder kon vrijdag zien dat ie was aangekomen heeft weer dikkere wangen gekregen morgenochtend naar de kinderarts toe om te bespreken wat nou verder met die glutenallergie enzo
Doet je moederhart goed he Romaira!! Mij ook trouwens om te lezen dat het goed gaat met Rayn.. Geluk bij een ongeluk dat ze nu van allse hebben zonder gluten!
nou en of dat je dat goed doet deris best wel veel glutenvrij te verkrijgen tis alleen allemal zoooo duur das wel minder maar goed alles voor je kind he ! tand nummer 8 is door zag ik net 4 boven echt grote tanden al en 4 onder de middelste 2 zijn groot en aan allebei de kanten er naast 2 kleine puntjes hahaha
Hai Nou hier was het toch weer ene ziekenboeg geworden,noel en ik zijn gelukkig nog steeds aan de beter hand maar jaimy is nu echt zo verkouden en dat is zo zielig als die kleintjes zo verkouden zijn,die fel groene snot langs zijn neusje,en Mart ligt sinds gisterenavond ook weer ziek in bed,van mij mag het nu wel echt afgelopen zijn hoor,begin er nu echt van te balen. Nu heb ik wel sinds een week last van tintelende vingers en het gaat niet weg,zou dat van de ab kuur kunnen zijn,heb dit niet eerder gehad....hoop niet dat het een cts is,want dat kan ik nu echt niet gebruiken dan gooien ze mij er meteen uit,zal van de week voordat we weggaan eens even de ha bellen,misschien als de ab kuur vandaag over is dat de klachten ook verdwijnen. ---------------------------------------------------------------- Romaira..........Ja het is verschrikkelijk duur,eigenlijk gewoon belachelijk,want als je het geld er niet voor hebt,en wat je krijgt van de belasting is ook niet dat je zegt daar kan je een heel jaar van eten of niet dan,maar goed belangrijk is wel dat je manneke het nu goed doet,ben zo blij om dat te lezen meid. Wauw en ook al zoveel tandjes zeg,ik denk dat er hier 1 in aantocht is,hij eet slecht is strontverkouden en dunne pmapers maar ik zie nog niets. Succes morgen bij de ka meid,en dinsdag heel veel succes met het wegen bij het cb. ------------------------------------------------------------- Journey..........Och jou meisje ook al zo ziek meid,een dikke knuf voor haar met veel beterschap gewenst. --------------------------------------------------------------
Effe ego vanochtend naar de HAP geweest TEss gaat alleen maar slechter en had 40.1 graden koorts ze vond haar nog wel hleder en heb zakjes ORS gehad nu moet ze na elke natte luiers die ze bijna elk half uur heeft een paar slokken drinken gelukkig drinkt ze wel!!
jessica............Fijn dat je meisje goed heeft geslapen,moest wel lachen om je OW Ow verhaal hahaha. ------------------------------------------------------------- Tv kijken.....Jaimy is helemaal gek van de tubbies en bumba dan danst hij in het rond lacht naar de tv echt geweldig,sesamstraat vind ie niet veel aan. ---------------------------------------------------------- mamalijntje..........Ow jou jaimie is ook gek op bumba hier ----------------------------------------------------------