Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Simply me............Nou dat hoop ik wel,mart heeft het nu flink te pakken,en jaimy ook,maar die heeft geen koorts dus ik denk dat het bij jaimy ook van zijn tandjes kan zijn,steeds als er wat doorkwam dan was hij ook steeds stront verkouden.

-----------------------------------------------------------

slapen..........jaimy gaat altijd om 19.00 naar bed maar hij word wakker om 6.00 of nog een half uur eroor of anders half 7 vandaag was het toevallig 7.00 echt een feest voor ons :)

seth......Meid wat een prachtige echo je ziet al echt alles,jeetje werd er even emo van hoor,meid ik ben zo blij dat alles goed is,en als het goed is volgende week toch nog een echo of de week er op de 19 tiende weet het zo niet meer.
    En wat betreft dat het er 1 is er kan er nog 1 achter verstopt liggen he ;)

mamalijntje........jeetje meid dat is niet niks bloed in je oor,kan dat van de ontsteking dan komen,en dat moet met schoonmaken goed komen dan?
    veel beterschap meid.

-------------------------------------------------------

2. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    patricia..........Nou je zal wel gelezen hebben dat het weer anders is met het ziek zijn,ik kan er beter maar niets meer over zeggen hahaha.
    Ow wat een prachtig kunstwerk van je manneke zeg,wat zullen jullie trots zijn ;)
    Ja daar begint het ook mee hahaha,dat ze gaan staan en dan niet terug kunnen,zo ging dat hier ook hahaha.

----------------------------------------------------------

Fruit........jaimy eet hier nog steeds de 12 maanden potjes,ik probeer wel stukjes tussendoor te geven maar hij wil het niet hij spuugt het gewoon uit,dan nog maar zo.

-------------------------------------------------------------

tandjes.........wij gebruiken vsm en bijtringen.

---------------------------------------------------------

Romaira...........En is het vannacht weer goed gegaan meid?

3. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    eten...........Ik kan over jaimy geen zorgen hebben die eet sinds hij met de pot mee eet de oren van mijn hoofd,en hij eet de jogurthjes van noel super op :)

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedemorgen meiden,

@ Seth: Ja trots ben ik zeker. Ik vond het ook jammer dat hij niet bleef plakken. Dus nu heb ik hem ingelijst :D.
    Hahahahahaha, is het zo erg? Dat ze alleen maar aan eten denkt?
    WAT EEN MOOIE GOEDE ECHO MEID!!!!

@ Mamalijntje: ja mooi is het he? Hoe is het nu met Jamie meid?
    Ow jeetje meid, ook oorontsteking bah....

@ SimplyMe: ja, dat klinkt inderdaad heel veel beter. HIHIHIHIHI. Hahaha, ja Joshua is een inderdaad een karaktertje.HIHIHIHI.
    Ja, er zal inderdaad helaas een tijd komen dat ik een deel weg moet gooien, maar voor nu hoeft dat nog niet. Ik heb deze zelfs ingelijst nu, omdat hij niet bleef plakken...

@ Journey: ow das ook een leuke manier, dat je alles dan in een map krijgt.
    Aaaaaaaaaah, arme Tess. Hoe is het nu met haar? Heb je al ORS gegeven?
    Ow jeetje, ik lees het al. 40,1 graden. Pffffffff, goed dat je naar de HAP bent gegaan hoor. :D

@ Elise: ja mooi issie he?

@ Romaira: oooow leuk hoor. Is dat nou in Duitsland ook goedkoper, die bakspullen?
    Heerlijk hoor zo'n lekkere nacht en dat hij lekker aan het eten is :D

@ Jessica: ja is echt superleuk. Wij hebben met sinterklaas niets gekregen, maar met kerst wel een geverfde kerstbal.
    Ow wat heerlijk dat je lekker door kon slapen zeg.

@ tv kijken: Sinds Joshua in het ziekenhuis heeft gelegen, vind hij het leuk om tv te kijken...

@ Patrieske: och meid, alweer ziekenboeg? Beterschap lieverd. Ow jeetje meid, die tintelende vingers, das niet fijn...Ik ben zeker trots op die kleine man :D
    Joshua heeft vanmorgen zijn eerste echte stapjes gezet aan mijn handen :D.

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ JOSHUA HEEFT GEWONNEN!!!!!! We krijgen dus een proffessionele fotoshoot van hem :D

Hier is Joshua denk ik ziek aan het worden.... Hij is al 2 dagen aan de diaree (vooral 's morgens). Als we 's morgens op zijn kamer komen als hij wakker is, zit hij er helemaal onder van voor tot achter. Vanmorgen ook weer en vanmorgen ging hij ook ineens overgeven, toen hij in de kinderstoel zat. Andres heeft hem in bad gedaan, terwijl ik de stoel schoon maakte.
    Hij is nu ook wat huilerig.... Maar koorts heeft hij niet gelukkig....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

5. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    romaira.........Ow wat zielig van zijn tandje door zijn lip hij is wel heel stoer hoor dat hij niet huilde.

------------------------------------------------------------

jessica........gelukkig dat ze er geen last meer van heeft zo zielig als ze dat hebben

6. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    patricia.........Meid wat goed zeg dat je weer onder de 100 zit :)
    hoe is het met je hoofdpijn?

7. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    seth........wilde nog even zeggen dat je kids echt veel op elkaar lijken,hier is het moeilijk te zen,jaimy blfijt spierwit :)
    En wat een leuke foto van dat toetje hahaha,en wat goed dat ze daar zelf op ging zitten zeg

------------------------------------------------------------

8. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    romaira.........nou ik begrijp heel goed dat je boos bent,je hbet het van te voren ook heel goed uitgelegd en ook hoe ziek hij er van kan worden dat ik vind en dat is mijn mening dat ze heel goed op hem moeten letten,maar hopelijk gaan ze dat nu ook doen.
    Het is onnodig dat je manneke zo ziek is geworden :(

----------------------------------------------------------

patricia............natuurlijk ben je heel trots meid,en voor je het weet ren je achter hem aan hoor hahaha.
    Ik wilde net stemmen maar hij blijft zeggen dat er iets fout gaat?

elise.........meid jij ook veel beterschap,jeetje zeggen ze dat je kinkhoest hebt heb je heel wat anders grrrrrrrr.

9. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Patrieske jij beterschap met je Man en Jaimy... Hier ook grote groene bellen..

MamavanJ gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gaaf hoor. Wilde juist vandaag aan je vragen wanneer ik kon stoppen met stemmen.. Wanneer hoor je hoe en wat?

10. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    romaira........wanneer hoor je er iets van dat je moet komen voor een 2 de gesprek of dat je word aangenomen?

Seth.......Dat klopt ook meid,maar ik moet zeggen dat ze dat hier wel doen,soms waren ze een beetje te en dan zei ik ook tegen de juf hallo het zijn kindjes,ze kunnen niet steeds stil op een stoel zitten,wat ik hier erg rot vond is dat sommige kindjes werden voorgetrokken dat heb ik ook heel duidelijk gezegd.
    Jaimy gaat als hij 2.5 is maar wel maar 2 dagdelen ,wil hem nog even bij mij houden hoor :)
    ze worden al zo snel groot.

Journey...........Daar heb je ook gelijk in meid,dat zou ik ook doen,maar hier zit geen leuke in de buurt en wij krijgen niet zo veel terug :(

11. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: met mijn hoofdpijn gaat het goed gelukkig. :D Ja ik ben zooooooo blij met die onder de 100 kilo :D
    Hahahaha, ja inderdaad. Ik ben echt supertrots op hem :D
    Het kan kloppen dat hij dat aangeeft, omdat de wedstrijd is afgelopen ;)
    Joshua heeft gewonnen :D

@ Mamalijntje: dankjewel meid. Ik denk dat ik morgen of in iedergeval van de week wat hoor hoe of wat, want het is nu weekend he?

Hier ligt Joshua inmiddels in zijn pyama. Hij is echt niet helemaal lekker... Weet niet wat hij heeft. Ben allang blij dat hij geen koorts heeft...

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

12. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Tess drinkt gelukkig goed van de ORS maar ze ligt heel stilletjes op de bank zo zielig samen met haar knuffel mijn moederhart is echt weergebroken zo ziekjes is ze..........

Mamavj gefeliciteerd en beterschap met de kleine man!!!

patrieske jij ook beterschap met man en kind!!!

Ik begin ook verkouden keelpijn en koud te krijgen of het is stresas of ik wordt ook grieperig............

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Journey: ja zielig is dat he? Joshua viel zelfs tijdens de fles zowat in slaap. Dat doet hij nooit!!!! Hij is dus echt niet lekker...
    Jij ook beterschap hoor. Zo zielig als ze ziek zijn...

14. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Zo ben terug van zoe*,alles is weer schoon en netjes.

--------------------------------------------------------------

Journey.........erg is dat he meid als ze zo ziekjes zijn,ik hoop datz e snel opknapt en wel fijn dat ze de ORS inneemt dat was hier altijd een heel probleem:(.
    Dikke knuf voor der

---------------------------------------------------------------

Patricia.......Fijn dat je hoofdpijn weg is meid.
    Echt waar heeft ie gewonnen ,jippieeeeeeeee wat heb je nu eigenlijk gewonnen hahahah.
    Dus ik kan hem nu bij mijn favo's weghalen dan?
    Ow jou manneke is ook al ziekjes aan het worden,dikke knuf en beterschap voor hem.
    Ow ik lees het nu allemaal in een ander berichtje meid,zo geweldig dat hij heeft gewonnen.:D:D:D

Mamalijntje...........Bedankt meid.
    Maar jaimie is nog ziek dan?
    Of komt het bij jou manneke ook van zijn tandjes,want die was er ook met 1 bezig toch?

15. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Nou wij zijn naar oma en dan door naar de andere opa en oma,en dan ga ik zelf even lekker in bad en naar bed dus mij zie je hier vandaag niet meer damens,veel beterschap met de kleintjes

16. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    meisje knapt echt nog niet op heeft wel wat gegeten paar stukjes boterham en net een klein beetje vruchten yoghurt..........
    Morgen moet ik haar zowieso laten zien bij de dokter hoop maar dat ze verbetering ziet anders moet ze misschien opgenomen worden............

17. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Patrieske: ja ben ik idd ook blij mee dat de hoofdpijn weg is. Was echt niet leuk hoor. Jaaaaaaaa, hij heeft gewonnen *doet dansje* Ja, je kan hem bij je favo's weghalen :D
    Ja ik weet niet wat Joshua heeft. Hij heeft het hele bed al ondergekotst... Ik blijf aan het wassen joh... Ook weer diarree. Heb hem net maar wat drinken gegeven met ORS erin...
    Veel plezier bij de opa en oma's.

@ Journey: och jeetje meid. Nou ja ze eet in iedergeval iets toch? Ow jeetje, dat wil je niet, dat ze opgenomen word.... Pfffffffff. Ik ga heel hard duimen dat ze snel beterder word hoor.

Hier net de HAP aan de lijn gehad voor Joshua. Andres haalde hem uit bed, heeft hij het hele bed ondergekotst... Ik hoop dat ik snel het moedertoestel weer terug heb, want ik heb nu geen idee hoelang hij daar dus in heeft gelegen. Toen ik ging kijken, was er namelijk nog niets aan de hand, dus ben ik aan het werk gegaan op de beneden verdieping...
    Ook had hij weer blauwe lippen, dus daarom heb ik ook de HAP gebeld, omdat de kinderarts toen heeft gezegd, dat ik dan direct moest bellen.
    Om 17.35 uur moeten we daar met hem zijn...

Maar jeeeeeeeeeetje, je blijft wassen op deze manier hoor. HIj heeft gewoon 36,8 graden, dus ik snap er echt helemaal niets van....

Liefs en dikke knuffel,

Patricia

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Arme zieke kindjes weer.. Heel veel beterschap!

Journey waarom zou tess opgenomen moeten worden???

MamavanJ Joshua heeft altijd van die enge dingen he!! Hoe is het gegaan?

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ zieke kindjes en zieke mama's heeeel veel beterschap allemaal !!!

@ mamalijntje , wanneer word er gekeken naar het bloed in je oor dan ?

@ patrieske , ik ben al aangenomen bij action :D dus hoef niet meer op 2e gesprek te komen . Ik word volgende week gebeld wanneer ik kan beginnen maar op zijn vroegst is het 18 feb op zich wel lekker even een tijdje wennen aan het idee weer te gaan werken :D
    Kijk jij trouwens wel uit met je tintelende vingers !!! kan ook het carpaaltunnelsyndroom zijn he ! heb ik ook gehad samen met een tennisarm en vastgelopen spieren in me nek en geloof me dat is echt niet fijn ! dus wel tijdig je rust nemen he meid !

@ deronasy ,
    hoe is het nu met sylvano ? heeft ie er veellast van ?

20. Seth

Seth Niet meer actief

Mamalijntje
    Goh.... het gaat echt lekker bij jullie he....
    Veel beterschap met je oorontsteking... heb je veel last?

Elise
    toch wel sneu dat ze dan afzeggen hoor.....
    bedoel.. tis voor hun toch maar n keertje.... en
    het is toch leuk met je kleinkind.. hoe dan ook....

Journey
    nogmaals beterschap....!!!
    hoop dat je meissie snel opknapt...

romaira
    hahahaha ja en ben hierna toch echt niet meer van
    plan zwanger te worden!!!!
    Tja... denk toch dat IK gelijk ga krijgen.. één knul!!
    ach... meissie is ook goed hoor!!!
    hihihi... taart... word zo al dik genoeg...!!
    :)
    maar had wel een keer samen met de kids koekjes, willen
    bakken met je....!!
    (lees nu de reactie van journey... rijd ik wel met haar mee..
    :D)

@doorslapen
    zoals ik al schreef meisje ook tot 08.00,
    vandaag zelfs 09.00!!!!

Jessica
    ik liet dochtertje gewoon ff in dr blote kont rondkruipen
    toen ze zo'n last had....
    gewoon na elke verschoning.. insmeren... en ff laten luchten
    helpt het beste!!

Simplyme
    Wij zeggen al vanaf het begin JOngen....
    maar ach.. het maakt niet uit...

patrieske
    je houdt geen vocht vast ofzo...
    klinkt idd als cts.... maar wellicht gaat het zo over..
    beterschap met de zieken (alweer!)
    SSSSTT tis er gewoon één!!
    19 februari officieel echo!!

mamavanjoshua
    beterschap....

Deel Deze Pagina