nee kan ik me voorstellen !!! word echt tijd dat de lente gaat beginen een beetje zonneschijn zal veel goed doen denk ik verder gaat het hier gelukkig wel goed hoor , meneer is weer heeel vrolijk weer echt een kindje van een jaar heerlijk aan het spelen
deronasy ze heeft een maag darm virus romairo jak zeker minder dat nieuws @hier meisje is net lekker in bad geweest en nog even geslapen nu is ze weer aan het huilen
Romaira ja je hoopt natuurlijk op het minsterge maar dit is een tegenslag.. Heel vervelend. Wel fijn dat jullie nu bevestiging hebben en dus echt een goed plan van aanpak kunnen maken.. Geluk bij een ongeluk dat jij waanzinnig creatief bent en Rayn nog steeds heerlijk kan eten.. Journey heel erg veel beterschap en een dikke knuffel voor je meissie.. Is ze thuis nu? MamavanJ. Joshua blijft ook kwakkelen he.. ** Hier gewerkt vandaag maar ben doodop, Zere oor want alle geluiden doen toch wel erg veel pijn de hele dag. Woensdag maar even terug naar de dokter. Jamie heeft de hele dag niet geslapen op het KDV.. Dus zwaar overprikkelt.. *** Meiden hebben jullie nog iets voor avond eten wat een kind echt lekker vind??? Gaat hier nog steeds niet hoe het moet wezen.. Is zo'n pietlut
dank je mamalijntje rayn heeft eergister voor het eerts (veilige) knakworsten gehad en die gingen toch wel erg goed naar binnen hoor . En rayn wil graag zelf eten natuurlijk kan dat hij doet er dan wel dubbel zo lang over maar goed hij eet wel ! journey, balen meid dat ze toch 3 dagen moet blijven ,maar ander zijds je was nu op tijd stel dat je langer had gewacht had ze mss ook langer moeten blijven . Hoe is tess er zelf onder dan ? heeft ze door dat ze niet thuis is of is ze te ziek om er een probleem van te maken ?
romairo ze is nog wel erg ziek maar is gelukkig een hele makkelijke meid!! En ik ben 24 u per dag bij haar en verzorg haar verder helemaal zelf.
Zo ben weer thuis van mijn werk,mijn moeder was hier doodziek geworden ,heeft ook de buikgriep was hier steeds aan het overgeven,er heerst echt van alles niet meer normaal. --------------------------------------------------------------- Journey.......meid ik hoop dat je meisje snel wat opknapt en dat ze snel mee naar huis toe mag. ------------------------------------------------------------ mamalijntje.......Ik weet alleen als jaimy slecht eet dat i die olvarit potjes heb bloemkool met ham die vind hij superlekker maar goed ieder kindje is anders natuurlijk. -----------------------------------------------------------
@ Seth: dankjewel meid. Ja, blijkbaar heerst het heel erg... En Joshua is toch al zo vatbaar voor alles.... Dus die heeft het flink te pakken... @ Joyce: hmmm, dat is wel vreemd zeg dat ze zo snel moe is... Wat goed dat je weer internet hebt. Ja niet meer vallen he meid? Hoe het hier gaat weet je via hyves @ Journey: jeetje, dit klinkt wel heel erg zoals Joshua zeg... die begint nu ook enorm te huilen als hij überhaupt maar wat gedronken heeft.... Wat waren de verdere klachten, dat ze opgenomen werd? Hoe gaat het nu? @ Romaira: jeetje meid, kan me voorstellen dat het dan toch een domper is....je blijft toch hopen he? Dikke knuffel hoor meid... @ Patrieske: dat klinkt alsof er tandjes onderweg zijn meid... Arm ventje... Ik maak me idd flink zorgen, want hij geeft nu bijna niet meer over gelukkig, maar hij blijft wel flink aan de diarree.... Ik hoop ook dat de ORS zijn werk gaat doen... Joshua heeft zo'n dorst, maar hij mag het niet achter elkaar opdrinken. Is ook niet verstandig, want dan gooit hij het óf aan de bovenkant eruit óf aan de onderkant.... Ja ben echt superblij met mijn beste vriendin... @ Mamalijntje: ja ik weet niet wat dat is hoor. Hij is overal zo vatbaar voor, is gewoon niet leuk meer.... Ik hoop dat jou oorpijn snel weggaat meid... Dit is niet leuk meer... Jeetje, hele dag niet geslapen? Pffffffffffff, logisch dat hij overprikkelt is... Ow wat vervelend dat Jamie zo'n pietlut is, zoals je zelf zegt... Joshua eet eigenlijk alles wel... (alleen nu dan niet...) Hier heb ik Joshua een flesje gegeven, maar dat ging niet helemaal goed.... Hij drinkt het niet op, maar een paar slokjes en dan wil hij niet meer, om vervolgens weer aan de diarree te worden.... Ditzelfde is met de ORS... Als hij daar teveel van drinkt, komt het er gelijk aan de andere kant weer uit... Zo zielig... Verder huilt hij veel (iets wat hij nooit doet), hangt hij heel erg aan mij, kan hij op ieder moment van de dag wel slapen en heeft hij ook nog eens koorts.... Liefs en dikke knuffel, Patricia
Goedemorgen, Hier een rommelige nacht gehad maar was te verwachten na een dag geen slaap. Nu slaapt Jamie nog maar die zal zo wel wakker worden. Manlief gaat vandaag een waar kussenparadijs maken voor Jamie. Jamie pakt steeds al kussens van de bank en stapelt deze op elkaar en gaat dan liggen rollen.. Grote lol dat hij heeft.
mamavj klinkt wel zoals tess die at en dronk niks meer en 1 slokje kwam er al gelijk van voor en achter uit, ze had elk kwartier wel een poepluier
ze drinkt nu lekker een papfles heeft ze vanacht ook gehad wel 2 keer een schoonbed en pyama..... Ook heeft ze 2keer vocht gehad
Pffffff, wat een zieke kindjes hier weer zeg!!! Helaas is het hier niet veel anders. Sem is sinds eergisteren aan het overgeven en diaree. Hij heeft gelukkig wel plasluiers nog. Hij had alleen geen koorts vreemd genoeg. Tot ik hem vanochtend uit bed haalde. Toen had hij 38. Ik heb hem maar een zetpil gegeven. Je ziet het, er heerst in het hele land hetzelfde!!!!
Hai meiden Hoe was jullie nacht? Hier weer een keer lekker geslapen.. Hoe gaat het met de zieke kindjes? En de zieke mama's? En papa's? Oma's? Hier gelukkig steeds de dans ontsprongen. We zijn maar 1x allemaal ziek geweest een paar maanden geleden een dag of 3 goed beroerd geweest, maar that's it. *klopt het meteen even af* Ik vind het echt enorm sneu dat de kindjes zo ziek zijn. Ik hoop dat het gauw weer beter gaat met iedereen en het mooie weer snel begint. Weg met de winter! @Joyce: Dankje meis! *Smak* @Romaira: Tjee, das echt flink kl*te zeg! Dikke knuf!!! Liefs
@Journey: Jeetje meis wat zal je gesloopt zijn onderhand!! Is je man ook in het ziekenhuis? Arme Tess, gaat het wel al wat beter met dr? @Mamalijntje: Leuk wat Jamie met de kussens doet. Sem doet dat met knuffels. Gaat hij er eerts mee knuffelen en daarna gaat hij erop liggen en zegt ie: Aaaaahhhh.... Hoe is het vandaag met je oor? @Mamavanj: Arme Joshua!!! Pas je wel een beetje op met de ORS? Mijn man had een keer flinke buikgriep, zo erg dat ik echt niet wist wat ik ermee aanmoest dus had ik de HAP gebeld. Die vertelde dat ik hem ORS moest geven. Nou toen werd het helemaal erg! Hij ging daarvan elke 5 minuten overgeven of aan de diarree!! Toen had ik nog een keer de HAP gebeld en ik kreeg een ander aan de lijn. Die zei dat ik het juist NIET moest geven omdat je maag daar nog erger van streek van raakt!!!! :x Dus pas alsjeblieft op met dat spul!!!! Die blauwe handjes, voetjes en lipjes blijf ik ook niet normaal vinden hoor! Het is toch gek dat als zijn orgaantjes op dat moment zuurstof nodig hebben dat het allemaal blauw word dan? Jij en ik hebben dat ook niet. @Romaira: Jeetje meis! Je blijft slecht nieuws krijgen!!! Gelukkig eet hij wel weer goed nu maar het is wel oppassen geblazen. Zeker op het kinderdagverblijf!!! Want die vloeren daar zijn levensgevaarlijk! Er liggen altijd wel wat broodkruimels. @Patrieske: Het is bij jullie ook wel een ziekenboeg he? De een steekt de ander aan. Ik hoop dat jullie allemaal snel beter zijn. Dan kunnen jullie een beetje uitrusten. @Seth: Mooie echo meid, en toch maar 1tje he? Als ik die echo zo zie dan kriebelt het bij mij aan alle kanten. @Simplyme: Gefeliciteerd met je zwangerschap meid!!! Ik snap niet hoe je het doet met al die kinderen. Ik word af en toe al gek van 1!!!!
Hoi meiden, wat een zieke kindjes allemaal zeg! Hier helaas ook; alleen geen diarree en overgeven, maar snotverkouden en hoesten. Gisteren bij de ha geweest, maar zijn longen zijn schoon en hij moet het gewoon uitzieken. hij had net gewoon een bloedneus van de verkoudheid; zo zielig! En het snot loopt maar over zijn gezichtje. Vannacht ging redelijk; we hebben van de dokter hoestdrank gehad wat tevens slaapmiddel is. Om 1:15 was hij even wakker, maar viel op mijn buik meteen weer in slaap, hem teruggelegd en toen werd hij 5:45 huilend wakker en kon niet meer slapen door zijn snotneus en hoesten. Begrijp ik wel; ik heb het zelf ook 3 weken gehad... @Journey: klinkt allemaal heftig zeg, met Tess. Wel heel fijn voor haar dat je bij haar bent, maar het moet voor jou best zwaar zijn denk ik. Dikke knuffel! @Simply me: fijn dat je lekker geslapen hebt! Luca is zijn hele eerste jaar nog niet ziek geweest, maar sinds hij 2 weken geleden voor het eerst naar het kdv is geweest; is het raak... Had het wel verwacht, maar toch niet leuk... @MammavanJ: hou Joshua maar goed in de gaten; hij is zo vatbaar voor alles. Zielig mannetje; dikke knuffel voor hem! @Patrieske: ojee, nu is je moeder ook nog ziek... Soms lijkt het maar of het niet ophoudt met zieken hè?! Lukt het wel een beetje met werken? Ik ga donderdag weer aan de slag.
Valium! Werkt prima hier! Ik word ook af en toe gek van ze, maar dat hoort er gewoon ook bij. En de twee oudste zijn natuurlijk vaak weg, hele dag school en daarna vaak hun sport en andere clubjes. Dus ik ben hoofdzakelijk bezig met mijn 2 en een half jarige peuter en mijn 1 jarig dreumesje. Valt best mee toch?! @Elise: Ja, die van mij gaan niet naar het kdv. Er spelen wel vaak kinderen hier die wel gaan, maar dat is toch anders. Je hoort het vaker. Ze krijgen er wel weerstand van... Maar leuk is anders... Hoe gaat het trouwens op het kdv? Is hij nu alweer geweest?
Hey meiden, Sorry even ego-bericht nu... ik weet nu even niet zo goed wat ik moet doen.... Toen ik Joshua er vanmorgen uithaalde, was hij al wel wat levendiger als gisteren en de koorts is ook weer gezakt, maar hij heeft over de hele nacht geen plasluier gehad. Gisteravond ook al niet. Wel weer een diarree luier. Morgen moet ik met hem naar de huisarts, maar weet ff niet zo goed wat ik moet doen... Dit is namelijk al de 2e nacht/dag op een rij dat hij geen plasluier heeft... Andres zegt gewoon doodleuk van: Ja alles gaat er via zijn poepgat uit, hij moet vast voedsel hebben, terwijl ik zoiets heb van: nee hij moet juist vocht binnen krijgen.... Ik twijfel om de huisarts te bellen... Wat zouden jullie doen? Liefs en dikke knuffel, Patricia