@Journey wat goed meis dat je 24 uu per dag bij der bent,dat zou ik ook hebben gedaan,sneu,hoe gaat het nu met haar ????
Tuurlijk kan ik dat!! Gaat trouwens goed he, dat afvallen! Knap hoor! @Patricia: Ik zou gewoon de HA bellen als je twijfelt. Gewoon doen!
MammavanJ: huisarts bellen! Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen en daar zijn ze voor hoor! Het is echt niet goed dat hij niet plast, ook al heeft hij diarree. Die kleintjes drogen heel snel uit, dus bel maar meteen! Simply me: Luca gaat alleen op vrijdag naar het kdv. Dus heeft hij steeds een week om uit te zieken. Dus jij hebt 4 kids en de 5e is onderweg? respect; vind ik echt knap; ik kan soms alleen Luca al moeilijk handelen en dan vraag ik me echt af of ik nog wel een tweede wil... (wil ik wel heel graag hoor; maar je hebt soms van die momenten...)
Ik moet met Joshua om 10.05 uur weer bij de huisarts zijn.... Het is inderdaad niet goed, dat hij al 2 dagen niet plast.... En ook omdat de ORS er meteen aan de onderkant weer uitkomt, moet ik even langskomen met hem... Liefs en dikke knuffel, Patricia
@Simplyme: Dank je! Gaat zeker goed, voel me er erg goed bij. Maar er moet ook nog een hoop vanaf. Ik was 102 en ik wil naar de 62....
Oooohh, meis! Ik hoop dat hij niet ook opgenomen moet worden! maar aan de andere kant is het misschien wel beter.... Succes en een dikke knuf!!!
mamavanj het klinkt wel een beetje hetzelfde bij tess kwam de ors er ook van onder en boven weer uit, maar tess bleef ook hoge koorts houden op zich ziet ze er wel wat beter uit alleen had ze vanacht 2 keer een schoon bed nodig! Mevrouw heeft ook haar sonde eruit getrokken en nu wordt vanmiddag naar haar vochtbalans gekeken of ie terug moet.
hai meiden even snel een berichtje van mamavanj,ik kreeg van haar een smsje dat Joshua ook is opgenomen,hij ligt ook aan het infuus,ze zal het straks zelf wel allemaal vertellen maar dan weten jullie voor nu wat er aan de hand is,dacht zet het even hier neer voordat ik ga werken. patricia,meid nogmaals ik hoop dat je manneke ook snel thuis is lieverd,ik duim ook voor jullie,vind het zo erg dat jullie kindjes zijn opgenomen
Gatver.... joshua ook al opgenomen....... vind het maar niets dit virus...... ga het hier even goed in de gaten houden...!!! Beterschap joshua...!!
mammavanJ: dus toch ook opgenomen? Heel veel sterkte en wat naar dat Joshua dit nu weer moet overkomen. Dikke knuffel!