Januari 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Joyce1983, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Zo, mn kleine boef weer naar het kdv gebracht, dan kan ik zo de weekboodschappen even doen. Ik ga zo naar de lidl en alles wat ik daar niet kan halen, haal ik daarna even bij de plus.

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    nou ik heb even het antibiotica kuurtje opgehaald 3x daags innemen en een week lang ! pfff heftig hoor !

heb gevraagd daar en met 2 dagen zou hij zich beter moeten gaan voelen , en dan is het precies zondag ...........wat moet ik nou ???

3. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Journey wat spannend zeg,

@MamavanJ en zijn handjes zijn gewoon warm,sneu zeg

@Romaira,pffffff wat moeilijk zeg,ik zit heel hard te denken wat ik zou doen in jou situatie,maar pfff,

4. Tese

Tese Niet meer actief

@Romaira: Kun je het niet afwachten tot morgenmiddag? En anders gewoon voor de veiligheid een weekje verzetten. Anders zit je het hele weekend in de stress. En dat is ook niet fijn!!

5. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ziek is ziek.. Hoe rot het ook is maar zo''n kuurtje duurt echt wel even voor je verschil merkt. Bij jamie pas na 5 dagen en nog verdenken we hem dat hij nog niet helemaal 100% is.
    Ik zou de vrienden etc afbellen en voor volgende week afspreken en misschien de oma's en opa's heel even laten komen..

6. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Jemig zit echt een beetje in spanning heb nog niks gehoord van mijn schoonzusje..........

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja dan zit je zeker in spanning!

8. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Wat is het rustig hier zeg,

@Journey spannendddddddddddddd

9. Tese

Tese Niet meer actief

Journey dat is een flinke bevalling dan!!!!

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ja het is zeker rustig... Jamie ligt ook lekker te slapen.. Werd wakker en wiebelde zich weer in slaap. Huis aan kant en straks weer lekker spelen.

Wie van jullie heeft de box al weggehaald????

11. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Heb trouwens een mega stuiterbal gehaald bij de blokker met lichtjes.. Een groot succes haha.

Hoorde meneertje net ook auto mompelen.. Hij is echt weken stil en plots komt er een woordje.

Ook zijn haar groeit eindelijk!!!!!!!! Heb lotion moeten halen want hij heeft pluishaar haha

12. Tese

Tese Niet meer actief

Wij nog niet, als ik naar de wc moet gaat hij erin. Niet dat hij dat leuk vindt...;) Sem heeft eigenlijk nooit veel in de box gelegen/ gezeten.

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    mamalijntje wij hebben de box een week voor sinterklaas eruit gegooid , heerlijk weer wat meer ruimte en met rayn gaat dat gewoon goed scheelt mss omdat wij alles gelijk vloers heben .

14. Journey

Journey Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.404
    0
    0
    Mijn ons neefje is geboren om 6 over 2 hij weegt 3580 en heet Gyan..........straks gaan we naar hem toe!!!

Hier is de box ook al weg en zelfs verkocht

15. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Mamalijntje van ons weet je het al toch,wanneer wij de box eruit hebben gehaald ??

16. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    @Journey meis Gefeliciteerd,owh dat word weg zwijmelen straks hihihi

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    gefeliciteerd journey

18. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Journey gefeliciteerd!!!!!

Ik kan Jamie er alleen nog maar inzetten met wat lekkers... Niet echt de bedoeling.. Ding staat in de weg dus denk dat we hem gaan opruimen. Nu alleen nog kijken hoe ik kan roken haha..

19. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Nee ook dat wil ze niet. Maar wil daar eigenlijk ook niet aan beginnen. Ben veelste bang dat het straks een gevecht wordt om haar terug te krijgen in haar eigen bedje.

20. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    @ mamavanJ: Lekker makkelijk de schuld bij een ander leggen. Die mannen ook altijd. ;) Heb je geen arnikid in huis?? Serenity heeft toen ook haar hoofd gestoten tegen de tafelpoot, het werd gelijk rood en dikker. Ik heb het ingesmeerd en voor het slapen ook. Volgende dag was er niks meer te zien.

@ Journey: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie neefje, leuke naam.

@ mamalijntje: De box staat hier nog. Serenity speelt er maar al te graag in. En vind het wel makkelijk als ik even snel de honden wil uitlaten.

Deel Deze Pagina